آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌ها برای اتاق خواب

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بعد از یک روز پر تلاطم همه ما نیاز به فضایی داریم که در آن قدری آرام بگیریم. یکی از این فضاها اتاق خواب بوده که ترکیب رنگی آن تاثیر زیادی در آرامش روح و روان ما دارد. چه رنگی مناسب است؟ همراه ما باشید تا پاسخ خود را دریافت کنید.
بهترین رنگ اتاق خواب

اکثر افراد به دنبال طرحی برای خانه و بخصوص اتاق خواب خود هستند که پس از طی یک روز طولانی و خسته کننده، احساس آرامش نموده و لذت ببرند. انتخاب بهترین رنگ اتاق خواب یکی از مهم‌ترین فاکتورها در ایجاد احساس آرامش است. در این مطلب از مجله دلتا ۴ رنگ به شما معرفی می‌کنیم تا به طور خاص یک انتخاب عالی برای ایجاد یه فضای آرامش‌بخش برای خواب خود داشته باشید.

آبی آرامش بخش و زیبا

آبی احتمالا اولین گزینه‌ای است که به ذهن‌ شما می‌آید و در طیف رنگ‌ها یکی از رنگ‌های آرامش‌بخش محسوب می‌شود. تناژهای کمرنگ آبی همان چیزی است که برای داشتن یک اتاق خواب آرام به آن نیاز دارید. اگر به رنگ‌های روشن علاقه‌مند هستید، آبی فیروزه‌ای مطمئنا مطابق با سلیقه شما بوده و حس و حال خوبی را به شما منتقل می‌کند.

بهترین رنگ اتاق خواب

تناژ پررنگ آبی معمولا زیاد پرطرفدار نبوده و به نظر بسیاری از افراد برای اتاق خواب مناسب نیست. اما اگر اتاقی با مبلمان سفید و روشن دارید، گزینه مناسبی است. زیرا با ایجاد سایه تاریکی، تعادل و توازن را در اتاق برقرار می‌کند. همچنین با انواع سبک‌ها و تم‌ها هماهنگی داشته و با همه رنگ‌های به‌کار رفته در اتاق هماهنگ می‌شود.

بهترین رنگ اتاق خواب

اتاق خواب آرام و لذت بخش با رنگ سبز

برای اینکه اتاق خواب خانه خود را جذاب و متفاوت رنگ کنید، استفاده از تناژهای رنگ سبز انتخاب خوبی خواهد بود. اما بدون شک سایه‌های روشن آن بسیار مناسب‌تر هستند. سبز پاستلی یک انتخاب عالی برای اتاق خواب‌هایی با مبلمان چوبی و به رنگ چوب است.

بهترین رنگ اتاق خواب

همچنین سبز نعنایی در بین رنگ‌های سبز بسیار متداول بوده و با هر سبک و سلیقه‌ای همخوانی دارد و با سایر قسمت‌های خانه نیز هماهنگ می‌شود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این ایده‌ها دکور خانه را بهاری کنید سر بزنید.

رنگ سبز در دکور اتاق خواب

خاکستری رنگی خنثی و دوست داشتنی

رنگ خاکستری بسیار آرامش‌بخش است. با انتخاب این رنگ خنثی سایر اجزای اتاق بهتر دیده می‌شوند. شما می‌توانید بیشتر از رنگ دیوار به رنگ وسایل دکوری دیوار توجه کنید. سایه‌های روشن خاکستری یک انتخاب عالی برای هر اتاقی است و به دلیل هماهنگی با سبک‌های مختلف دکوراسیون، نیازی به تغییر مداوم آن ندارید. با انتخاب رنگ آبی خاکستری شما علاوه بر آرامش این رنگ از خنکای آن هم بهره‌مند می‌شوید و احساس لذت و خنکی خاصی را تجربه می‌کنید.

خاکستری رنگی خنثی و دوست داشتنی

سفید، رنگی پرطرفدار و بی‌طرف

سفید می‌تواند بهترین رنگ اتاق خواب باشد. همچنین فضایی روشن، شاد و آرام را نیز ایجاد می‌کند. اگر به دنبال اضافه کردن طرح یا رنگ خاصی در کنار این رنگ هستید، اصلا نگران نباشید چون با هر رنگی هماهنگی و مطابقت دارد. رنگ سفید اتاق خواب‌های کوچک را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در سبک مدرن است.

سفید رنگی پرطرفدار و بی‌طرف

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی همیشه سبز هستند را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۳۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۳۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۵ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۵ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…