ارواح در جاده این قبرستان رانندگی می‌کنند!

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در نزدیکی جنوب غربی میدلوتیان، در جنگلی حفاظت شده، منطقه‌ای پر از درختان انبوه است. در میان این درختان انبوه، یک قبرستان کوچک است که بسیاری معتقدند تسخیرشده‌ترین جای دنیا است.
قبرستان بچلر گرو

در قبرستان بچلر گرو در کالیفرنیا ارواح زیادی دیده شده‌اند. در طول سال‌ها گزارش‌های مستند بسیاری از پدیده‌های فرا واقعی از ارواح گرفته تا توپ‌های درخشانی که در شب دیده شده‌اند، گزارش شده است. با مجله دلتا همراه باشید تا در مورد این قبرستان متروکه بیشتر بدانید.

قبرستان بچلر گرو در کالیفرنیا

تاریخ قبرستان بچلر گرو بسیار ابهام دارد، اما بعضی از تاریخ‌شناسان معتقدند که شروع دفن افراد در اینجا از اوایل سده ۱۸۰۰ شروع شده است.

بچلر گرو

طبق گفته آخرین فردی که مدیریت این قبرستان را بر عهده داشت، قبرستان بچلر گرو برای مدت‌های زیادی محل تفریح ساکنین بوده است. آن‌ها برای شنا و ماهیگیری به دریاچه کوچک نزدیک آن می‌آمدند.

مردم آخر هفته‌ها برای بازدید از مردگان خود و همچنین پیک نیک اکثرا به این قبرستان می‌آمدند. مشکلات این محل تسخیر شده از اوایل دهه ۱۹۶۰ شروع شد. نشانه هایی از تخریب کنترل‌نشده اشیا و آثار فرهنگی با ارزش و خون‌ریزی در قبرستان دیده شد و بعد از آن به مرور تفریح در این مکان کمتر شد.

قبرستان بچلر گرو

بچلر گرو به معنای قبر پسر مجرد است. برخی اعتقاد دارند که این اسم به دلیل این بوده که تنها مردها در اینجا دفن می‌شدند، اما در حقیقت از نام خانواده‌ای که در اینجا زندگی می‌کردند، گرفته شده است.

سرگذشت قبرستان تسخیرشده

اولین کسی که بعد از مدت‌ها به این منطقه آمد، به طور عجیبی شگفت‌زده شد. او دید که قبرها شکسته شده بودند، روی آن‌ها با اسپری نقاشی شده بود و حتی بعضی از قبرها دزدیده شده بودند. کاملا واضح بود که افرادی که این قبرها را شکسته و خراب کرده بودند از این قبرستان خوششان نمی‌آمده است.

قبرستان متروکه

امروزه قبرستان بچلر گرو جایش را به رویش بی‌حد گیاهان و درختان داده و اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، قبرهای تخریب شده است.

سنگ قبرها به نظر می‌رسد که به طور تصادفی شکسته شده باشند، خیلی از آن‌ها گم شده‌اند و شاید دزدهایی آن‌ها را برده باشند. بیشترین چیزی که بازدیدکنندگان را ناراحت می کند همین شکسته‌شدن سنگ قبرها است که حس بسیار بدی را در اطراف پراکنده است.

داستان‌های ترسناک این قبرستان

در کنار گورستان، یک دریاچه کوچک و راکد است. یک شب، دو افسر حفاظت از جنگل‌های کوک در این نزدیکی در حال گشت شبانه بودند و گفته‌اند که یک اسب از آب میان دریاچه ظاهر شده که توسط روح یک پیرمرد هدایت شده است. اسب چند ثانیه بعد از جلوی وسیله نقلیه افسرها عبور کرد و در انبوه جنگل ناپدید شد.

کالیفرنیا

این داستان قبلا هم برای یک کشاورز تکرار شده که باعث غرق‌شدن کشاورز و اسبش در این دریاچه شده است.

جاده نزدیکی این قبرستان تسخیرشده نیز مشهور است. کسانی که برای ماجراجویی به سمت این جاده می‌روند، بارها ماشین‌های ارواح را در این جاده دیده‌اند. حتی بارها تصادفات ماشین‌های ارواح گزارش شده است.

افرادی که در این جاده سفر کرده‌اند بارها ماشین‌هایی را در جلویشان دیده‌اند که چراغ ترمزشان روشن شده، اما ماشین به جای ایستادن به درون جنگل رفته است.

قبرستان تسخیرشده بچلر گرو

حتی برخی ماجراجویان گردشگری وحشت، ماشین‌ها را تعقیب کرده‌اند، اما به طرز عجیبی آن‌ها ناپدید شده‌اند. افراد دیگری نیز گزارش کرده‌اند که ماشین عجیبی پشت سرشان دیده‌اند که ناگهان از دید آینه محو شده است.

بر اساس داستان‌های بسیار زیادی که وجود دارد، این گورستان، یکی از تسخیرشده‌ترین مکان‌های دنیا است. مردم زیادی معتقدند که حتی اگر این قبرستان تسخیر شده باشد، به دلیل آن که محلی برای دفن مردگان بوده باید با احترام با آن برخورد شود.

گورستان بچلر گرو

پیشنهاد مطالعه: مطلب مهمان‌خانه پری دریایی، اقامت‌گاهی جن زده در انگلستان را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۵۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۵۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ

  6. علی یزدانی

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…