انواع مدل کت و دامن جدید و شیک

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کت و دامن‌ها از آن دسته لباس‌هایی به شمار می‌آیند که همیشه و در هر موقعیتی قابل استفاده هستند.
مدل کت و دامن جدید

در هر میهمانی، معمولا خانم‌‌ها چند گزینه برای انتخاب لباس دارند. از لباس شب و پیراهن گرفته تا انواع مدل کت و دامن جدید یا کت و شلوار، تا به بهترین شکل ممکن در جمع بدرخشند. بسته به این‌ که آن میهمانی تا چه حد رسمی باشد، ممکن است لباس‌های مختلفی را انتخاب کنند. با ما در دلتامگ همراه باشید.

مدل کت دامن کلاسیک یا اسپرت برای مهمانی

کت دامن کلاسیک

کت و دامن‌ها انواع بسیار متنوعی دارند. اما به طور کلی می‌توانند شیک و کلاسیک یا اسپرت و راحت باشند. این تنوع باعث می‌شود چنین پوشاکی، ترکیب مناسبی برای مهمانی‌ها، گردش و تفریح یا حتی فضاهای بیرونی مثل خیابان باشد. رنگ‌ها هم در این نوع لباس متنوع است. به طوری که بسته به این که از چه نوع ترکیب‌های رنگی لذت می‌برید، می‌توانید از رنگ‌های خنثی و سرد یا متنوع و گرم استفاده کنید.

کت و دامن مشکی

اگر بخواهید کت و دامن جدید خود را از نوع اسپرت یا کلاسیک تهیه کنید و قصد داشته باشید آن را در مناسبت‌های مختلف به تن کنید، رنگ مشکی جذاب و شیک است. نکته مهم دیگر در انتخاب این نوع از پوشاک، این است که به نوع برش‌های کت و دامن و نوع دوخت آن‌ها توجه داشته باشید.

استفاده از گیپور در انواع مدل کت و دامن

استفاده از گیپور به دلیل زیبایی فوق‌العاده‌ای که دارد، همچنان در انواع مدل کت و دامن جدید هم به کار می‌رود. گیپور ممکن است بخش زیاد یا کمی از کت و دامن را به خود اختصاص دهد. برای مثال، ممکن است تنها در بخش‌های اندکی از لباس جنبه تزئینی داشته باشد یا اینکه کل آستین‌های کت شما را تشکیل داده باشد.

مطلب پیشنهادی:  این ضدآفتاب طبیعی فوق‌العاده است

انواع مدل کت و دامن جدید کار شده با پنل

کت دامن جدید کار شده

یکی از انواع پرطرف‌دار کت و دامن، مدل کت و دامن‌های کار شده با پنل هستند. این دسته از لباس‌هایی که برای میهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار شکیل هستند و بیشتر برای مراسم رسمی و مهم کاربرد دارند. چراکه عموما پنل‌ها دست‌دوز هستند و همین باعث می‌شود تا ارزش زیادی از نظر هنری داشته باشند.

مدل کت و دامن بلند برای بیرون

برخی از انواع مدل کت و دامن جدید را می‌توان برای بیرون از منزل نیز به تن کرد. از ویژگی‌های اصلی این نوع از کت و دامن‌ها این است که از دامن‌های بلندی بهره می‌برند و معمولا دوخت و رنگ ساده‌تری دارند. به طور کلی کت و دامن بلند، ترکیبی شیک و امروزی دارد که می‌توان آن‌ها را هم در مجالس مختلف و هم در مکان‌های عمومی به تن کرد.

مدل کت و دامن جدید و نکات پایه برای ست کردن

مدل کت و دامن

پوشیدن این نوع لباس در موقعیت‌های مختلف می‌تواند بسیار جذاب باشد اما دانستن برخی نکات می‌تواند در ظاهر شما یک تغییر اساسی ایجاد کند. استفاده از اکسسوری مناسب در کنار یک مدل کت و دامن جدید که به تازگی تهیه کرده‌اید، می‌تواند زیبایی استایل شما را چند برابر نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

این بلوز و شلوراهای ست، امسال مد هستند

امروزه یکسری بلوز و شلوراهای ست مد شده‌اند که در بازار به وفور آن را مشاهده می‌کنید. بلوز …