۴ راه طبیعی برای پاک کردن آرایش

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اغلب ما در طول روز از محصولات آرایشی استفاده می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین موارد در زیبایی، پاک کردن آرایش قبل از خواب است.
پاک کردن آرایش

محصولات پاک کننده بسیاری به بازار ارائه شده و از آن‌جایی که دارای مواد شیمیایی بسیاری هستند، همیشه استفاده از محصولات طبیعی توصیه می‌شود. در این مقاله ۴ ماده طبیعی برای پاک کردن آرایش را به شما معرفی می‌کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

شیر

شیر

از گذشته تا به امروز شیر در زیبایی کاربرد‌های فراوانی داشته است. به آب‌رسانی و مرطوب شدن پوست کمک کرده و در پاک کردن آرایش نقش موثری را ایفا می‌کند. شیر یک پاک کننده طبیعی و شگفت‌انگیز برای پوست است که می‌توانید با استفاده از آن تمام حفره‌های پوست، جوش‌ها، آکنه‌ها و بقیه لکه‌ها را از بین ببرید.

با استفاده از پنبه کتان، ترکیب شیر و روغن بادام را به صورت خود بزنید تا علاوه بر تمیز شدن آن، پوست خود را شاداب کنید. شیر مرطوب کننده خوبی برای پوست بوده و می‌تواند آن را روشن کند.

جوش‌شیرین و عسل

یک ترکیب منحصر به فرد برای پاک کردن آرایش و لایه‌بردار است. به طور کلی عسل، یک ماده معجزه‌آسا برای سلامتی بدن و زیبایی پوست است که در هر ماسک زیبایی وجود دارد. این ماده جادویی از برطرف کردن جوش گرفته تا آب‌رسانی صورت و پاک کردن آرایش نیز می‌تواند مفید باشد.

روغن نارگیل

روغن نارگیل

این روغن باعث از بین بردن مواد آرایشی ضدآب شما می‌شود. اگر پوست خشکی دارید به آرامی آن را روی صورت بزنید و بعد با پد آرایشی، روغن را از روی صورت خود پاک کنید. اگر پوست چربی دارید بهتر است از روش‌های دیگری برای پاک کردن آرایش صورت خود استفاده کنید.

بخور دادن

یکی از بهترین راهکار‌های طبیعی برای پاک کردن آرایش است و تمام منافذ پوست را به خوبی تمیز می‌کند. بخور صورت منجر به درخشان شدن پوست شده. پیشنهاد می‌شود هفته‌ای یک الی دو بار از آن استفاده کنید. بخور صورت با بخار آب، باعث پاک‌سازی عمقی پوست و بیرون آمدن هر نوع مواد ناخالص از منافذ پوست می‌شود.

گلاب

کمی گلاب را روی پنبه آرایشی بزنید و پوست صورت خود را به طور کامل با آن پاک‌سازی کنید. این کار را می‌‌توانید هر شب قبل از خواب هم انجام بدهید. این یک روش عالی است که علاوه بر پاک‌سازی پوست، می‌تواند به عنوان یک تونر طبیعی و مرطوب کننده خوب هم عمل کند. گلاب خالص یک ماده طبیعی است که PH پوست را متعادل می‌کند و جمع‌کننده منافذ است و مناسب هر نوع پوست است.

ماست

این ماده حاوی پروبیوتیک، تسکین دهنده قوی پوست است. علاوه بر این، ماست یک پاک‌ کننده ساده و دردسترس پوست است. کافی است با پنبه آرایشی آن را به پوست بمالید و مواد را از روی پوست پاک کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ترفندهای زیبایی بدون استفاده از لوازم آرایشی را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۵ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ق٫ظ

      سپاس از اینکه همراه ما و مشوق ما هستید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…