مناسب‌ترین لباس مجلسی زنانه مطابق با اندام شما

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه خانم‌ها دوست دارند که در تمام مهمانی‌ها و مجالس رسمی جذاب و آراسته باشند. به همین دلیل گاهی اوقات خرید لباس مجلسی زنانه برای آن‌ها کمی دشوار به نظر می‌رسد.
انتخاب لباس مجلسی زنانه

اگر در میان تمام رنگ‌های لباس مجلسی زنانه، به رنگ مشکی علاقه دارید، باید بدانید که رنگ مشکی یک انتخاب هوشمندانه است. اگر می‌خواهید در انتخاب لباس مجلسی زنانه درست عمل کنید و استایل خود را چشم گیرتر از همیشه نمایید، با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب لباس مجلسی مشکی زنانه بر اساس فرم اندام

راهنمای انتخاب لباس مجلسی

اندام شما حرف‌های بسیاری درباره زیباتر شدن استایلتان دارد و در صورتی که به فرم اندام خود توجه بیشتری کنید، ظاهرتان چشم گیرتر می‌شود و انتخاب هوشمندانه و خرید لباس مجلسی مشکی زنانه بهتری را تجربه خواهید کرد.

به طول کلی اندام خانم‌ها به ۵ گروه تقسیم می‌شود:

اندام سیبی شکل
اندام ساعت شنی
اندام گلابی شکل
اندام مستطیلی شکل
اندام ظریف نقش

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام سیبی شکل

افرادی که اندام سیبی شکل دارند، معمولاً شکم، پهلو، بازو و سینه بزرگ و شانه‌های پهنی دارند. بهترین لباس مجلسی مشکی زنانه برای اندام سیبی شکل، لباسی با یقه باز است که قد کوتاهی نیز دارد. چرا که در این صورت توجه و تمرکز روی شکم و پهلو کمتر می‌شود. با این حال پیراهن‌‌هایی که دامن حریر یا کلوش دارند نیز انتخاب خوبی است. اما آستین و یقه، اهمیت بیشتری دارد.

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام ساعت شنی

همان گونه که از اسم این مدل اندام پیدا است، بالاتنه و پایین‌تنه پر است، اما قسمت میانی یا پهلو، کوچک‌ و باریک‌ همچون ساعت شنی می‌باشد. خانم‌هایی که اندام ساعت شنی شکل دارند، می‌توانند از پیراهن مجلسی مشکی زنانه تاپی یا آستین کوتاه استفاده کنند.  قد لباس مجلسی مشکی زنانه ساعت شنی اهمیت ندارد و شما می‌توانید از دو مدل پیراهن بلند و کوتاه بهره‌مند شوید.

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل به اندامی می‌گویند که پایین تنه، ران و پاها بزرگ‌تر از شانه، دست، بازو و بالا تنه است. بسیاری بر این باورند که پیراهن مجلسی کوتاه با آستین بلند به تن کنید تا تمرکز روی پاها ایجاد شود.

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام مستطیلی شکل

مدل لباس مجلسی بلند

شما می‌توانید پیراهن مجلسی مشکی زنانه کلوش یا ساده‌ای تهیه کنید و در قسمت کمر از کمربند استفاده نمایید. در این صورت اندام و فرم پهلو و کمرتان جذاب‌تر می‌شود و لباس استایل شما را چشم گیرتر می‌کند.

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام ظریف

در صورتی که اندام شما لاغر است، می‌توانید از پیراهن مجلسی با دامن کلوش بهره‌مند شوید. با این حال در صورتی که می‌خواهید پیراهن مجلسی زنانه بلند به تن کنید، توصیه می‌کنیم از کفش پاشنه بلند مجلسی با پاشنه ظریف استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب انواع پیراهن‌های پر‌کاربرد و جذاب زنانه را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…