رازهای خوش استایل بودن

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استایل کردن و نوع لباس پوشیدن بیش از هر چیز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. بنابراین تعیین قوانین فراگیر و دقیق خوش استایل بودن یا مشخص کردن روش‌هایی برای جذاب به نظر رسیدن، به اندازه تمام مفاهیم انتزاعی سخت و شاید نشدنی باشد.
قوانین خوش استایل بودن

قرار است رازهای ساده‌ای را با هم مرور کنیم که به ما کمک می‌کند خوش استایل باشیم. البته که می‌توانید تمام قوانین خوش استایل بودن را فراموش کنید و سبک شخصی و منحصر به فرد خود را دنبال کنید. شاید برای شما، سلیقه و رضایت شخصی از هر چیز دیگر مهم‌تر باشد و دوست داشته باشید به سبک خود لباس بپوشید. وقتی چیزی می‌پوشید که خودتان از آن راضی هستید و خود را زیبا می‌بینید، از همیشه خوش استایل‌تر هستید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

فرا زمانی باشید

خوش استایل چیست

یکی از قوانین خوش استایل بودن این است که فرا زمان باشید و طوری لباس‌های خود را انتخاب کنید که هیچ وقت از مد افتاده یا خسته کننده به نظر نرسند.

منظور از آیتم‌های فرا زمان و همیشگی چیست؟

منظور از این آیتم‌ها، آیتم‌هایی که با استایل کلاسیک و استایل مینیمال هم‌خوانی دارند. این آیتم‌ها در عین سادگی، همیشه چشمگیر به نظر می‌رسند و به هرکس با هر سلیقه و فرم بدنی می‌‌آیند. لباس‌های در سبک مینیمال هم ساده، تک رنگ و بدون جزئیات هستند، به همین دلیل سادگی آن‌ها همیشه جذاب است.

رنگ‌های خنثی

تاثیر خوش تیپ بودن

یک نکته مهم برای همیشه خوش استایل بودن، استفاده از رنگ‌های خنثی است. رنگ‌های خنثی همیشه جذاب و روی بورس‌ هستند و با هر رنگ و طرحی ست می‌شوند. رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، بژ، مشکی، سفید، کرم و خاکی، در عین سادگی که دارند، همیشه شیک به نظر می‌رسند.

اگر در انتخاب رنگ و ست کردن لباس‌های خود شک دارید، از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. انتخاب این رنگ‌ها هیچ وقت اشتباه نیست. ترکیب دو به دو این رنگ‌های خنثی هم بی‌نظیر است. البته می‌توانید با برنامه و دقت، رنگ‌های شاد را با آیتم‌های کلاسیک ترکیب کنید.

طرح‌های کلاسیک

خوش لباس بودن

یک نکته کلیدی دیگر این است که به سراغ طرح‌های کلاسیک بروید که هیچ وقت از مد نمی‌افتند. طرح راه‌راه، چهارخانه و خال‌خالی جزو طرح‌های کلاسیک هستند.

طرح پوست حیوانات

طرح پوست حیوانات مانند طرح پلنگی هم انتخاب خوبی برای خوش استایل بودن است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در کنار آیتم‌های ساده‌ای که برای استایل کردن به کار می‌گیرند، از یک آیتم جذاب و چشم‌گیر استفاده کنند که این طرح می‌تواند آن‌ها را به مقصود خود برساند.

لباس سالم و تمیز

همانطور که گفتیم؛ سالم، تمیز و بی‌نقص بودن لباس‌ها برای خوش استایل بودن بسیار مهم است. اگر لباس شما کهنه شده و رنگ و رو رفته است و یا ظاهر خود را از دست داده است، همه این موارد ساده می‌توانند ظاهر شما را از سکه بیندازند.

خوش‌بو بودن

یکی از مهم‌ترین نکات خوش استایل بودن، خوش‌بو بودن است. مهم‌تر از اینکه مرتب لباس بخرید، این است که لباس‌های خود را بشویید و نظافت را رعایت کنید. هیچ وقت لباس کثیف را داخل کمد لباس قرار ندهید. به خودتان عطر بزنید و کاری کنید که با جذابیت بصری و بویایی، افراد را به خود جلب کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب لباس‌هایی که نمایان‌گر شخصیت شما هستند! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…