پنج روش ست کردن تیشرت‌های مردانه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تی‌شرت‌های راحت، ساده و طرح‌دار در کمد هر آقایی پیدا می‌شود. زیرا جزو بی دردسر‌ترین لباس‌ها محسوب می‌شوند.
استایل کردن تیشرت

استایل کردن تیشرت با هر نوع شلواری اعم از اسپرت و مجلسی نیاز به مهارت خاصی ندارد. خوشبختانه امروزه به سمتی پیش می‌رویم که آقایان بیشتر از گذشته به خود می‌رسند. همچنین از آن طرف اکسسوری‌های زیادی برای تکمیل کردن استایل آن‌ها به بازار آمده؛ مثل کیف‌های دستی، انواع دست‌بند چرم، انگشتر‌های زیبا و غیره. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

تیشرت ساده

تیشرت ساده

مهم‌ترین قسمت قضیه، داشتن تیشرت ساده بدون هیچ طرحی می‌باشد. این نوع تیشرت‌ها به تمام فصول می‌آیند و از طرفی بسیار کارآمد هستند.

تیشرت هنلی

استایل کردن تیشرت

با استایل کردن تیشرت basic t-shirt و polo، تیشرت‌های هِنلی به وجود می‌آید. تیشرت‌های هِنلی یقه ندارند و دارای تعدادی دکمه هستند. از این تیشرت‌ها با آستین کوتاه می‌توانید در باشگاه‌ها نیز استفاده کنید.

تیشرت آستین بلند

تیشرت آستین بلند

از باید‌های دیگر، وجود این تیشرت‌های آستین بلند در کمد لباس‌ شما است. می‌توانید از این تیشرت‌ها در روز‌های سرد، زیر کت یا بارانی خود استفاده کنید.

تیشرت‌های طرح‌دار

تیشرت‌ طرح‌دار

این نوع تیشرت‌ها بعد از تیشرت‌های ساده، محبوبیت بالایی دارند. در واقع این نوع تیشرت‌ها می‌توانند درباره شخصی که آن را بر تن کرده حرف‌های زیادی بزند. همچنین این تیشرت‌ها شما را در مرکز توجه خود قرار می‌دهند. زیرا اگر نوشته‌ای بر روی تیشرت شما باشد، خواهید دید تعدادی رهگذر روی شما زوم شده‌اند.

تیشرت راه راه

تیشرت‌های راه راه بهترین گزینه برای آقایانی است که با بالا‌تنه خود مشکل دارند. اگر بدنی لاغر دارید می‌توانید با تیشرت‌های راه راه افقی، خود را چاق‌تر نشان دهید. آقایانی که اضافه وزن دارند می‌توانند با پوشیدن تیشرت‌های تیره با راه‌راه‌های عمودی خود را لاغر‌تر نشان دهند.

پوشیدن این نوع تیشرت‌ها با شلوار ساده، بسیار شیک و همچنین ترند است. البته برای بلند‌تر نشان دادن خود می‌توانید از تیشرت و شلوار با طرح راه راه عمودی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۷ استایل مردانه که هیچ وقت از مد نمی‌افتند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…