نکات مهم استایل سر‌تا‌پا یک‌رنگ!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افراد بسیاری بر این باورند که ترکیب دو یا چند رنگ متضاد باهم، همیشه استایل آن‌ها را درخشان خواهد کرد؛ این افراد همچنین معتقدند که پوشیدن لباس‌های یک رنگ یا اصطلاحا استایل مونوکروم کسل‌کننده به نظر می‌رسد.
استایل مونوکروم

استفاده از رنگ‌های متضاد در استایل خانم‌ها جذاب است اما این روند همیشگی نیست. ترکیب چندین لایه از سایه‌های متنوع یک رنگ خاص، عمق و ابعاد لباس را چشمگیر کرده و این امکان را برای افراد به وجود می‌آورد تا قسمت‌های خاصی از بدن را برجسته یا کم‌رنگ کنند. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا به معرفی استایل مونوکروم یا همان استایل تک‌رنگ می‌پردازیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

استایل مونوکروم شما را لاغرتر نشان می‌دهد!

استایل مونوکروم شما را لاغرتر

انتخاب لباس‌های یک رنگ سبب می‌شود تا قدبلند و لاغرتر به نظر برسید. لباس‌های یک رنگ در استایل مونوکروم برخلاف لباس‌هایی با رنگ‌های متضاد، خط‌های جداکننده‌ در اندام شما به وجود نمی‌آورند. این خط‌های جداکننده سبب می‌شوند تا دقت به قسمت‌های چاق‌تر بدن بیشتر شود و در نتیجه شما چاق‌تر به نظر می‌رسید.

۴ نکته برای لباس پوشیدن به سبک مونوکروم

رنگ مناسب خود را انتخاب کنید

رنگ مناسب خود را انتخاب کنید

برای آیتم‌های مختلف لباس از رنگ‌های سایه یا همان طیف رنگ‌های هم‌خانواده می‌توانید استفاده کنید. مثلاً زمانی که رنگ صورتی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید از دو رنگ سایه آن‌که یکی رنگ روشن‌تر و دیگری رنگ تیره‌تر از صورتی است استفاده نمایید.

مشتاقانه دست به انتخاب بزنید

پوشیدن لباس‌های یک رنگ بدون هیچ تفاوتی در بافت لباس‌ها یا داشتن ویژگی منحصربه‌فرد، جذابیتی نخواهند داشت. در انتخاب‌های خود علاقه به خرج دهید و با انتخاب‌ بافت‌های متنوع و یا اضافه کردن اکسسوری‌های مناسب، انرژی بالای استایل خود را نمایان کنید.

برای بهتر نشان دادن اندام خود لباس بپوشید

استایل مونوکروم اندام شما را خوش فرم‌تر نشان می‌دهد. برای پنهان کردن قسمت‌هایی از بدن خود که شما را چاق‌تر نشان می‌دهد، بهتر است از طیف رنگ‌های تیره‌تر و قسمت‌هایی که می‌خواهید برجسته‌تر باشد از رنگ‌های روشن استفاده نمایید.

از لباس‌های طرح‌دار استفاده کنید

در قسمت‌هایی که از ترکیب دو رنگ سایه استفاده می‌کنید و یا قسمت‌هایی از لباس مانند سر‌آستین‌ها می‌توانید از پارچه‌های طرح دار استفاده نمایید. البته باید دقت نمایید که اگر از طرح‌های چاپی استفاده می‌کنید، لازم است که رنگ پایه آن در طیف رنگ انتخابی شما باشد.

رنگ‌هایی انتخاب کنید که زیبایی پوست شما را چند برابر کنند!

درخشش استایل مونوکروم

خانم‌ها در انتخاب رنگ تبحر خاصی دارند. خصوصاً زمانی که صحبت از رنگ لباس باشد. انتخاب طیف رنگ‌های مناسب پوست شما کمک بسیاری به درخشش استایل مونوکروم شما خواهد کرد.

اهمیت اکسسوری

اهمیت اکسسوری

مونوکروم استایل مناسبی برای معرفی اکسسوری‌ها است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب سبک مونوکروم زمانی نمود پیدا می‌کند که بخواهید اکسسوری خاص خود را در کانون توجه قرار دهید.

آرایش صورت به سبک مونوکروم

آرایش صورت به سبک مونوکروم

برای آرایش صورت به سبک مونوکروم از رنگ‌های خنثی و متناسب با طیف رنگ لباس‌های خود استفاده کنید. به‌عنوان مثال رنگ رژلب، رژ‌گونه و سایه چشم را از میان طیف رنگ‌های روشن لباس خود انتخاب کنید. استفاده از طیف رنگ‌های تیره‌تر در آرایش صورت اهمیت لباس‌های شما را کاهش داده و توجه را از آن‌ها بر روی صورت خواهد برد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چه کنیم که کوتاه‌تر دیده نشویم؟ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…