راز داشتن ابرو‌های زیبا

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مقاله می‌خواهیم نکته‌هایی را برای تقویت و زیباتر شدن ابروها با شما در میان بگذاریم.
ابرو‌های پر و خوش حالت

 همانطور که می‌دانید ابروی زیبا تأثیر زیادی در تناسب اجزای صورت دارد. داشتن ابرو‌های پر و خوش حالت ، جلوه جذاب‌تری به چشم‌های شما خواهد داد و آن‌ها را چشمگیر‌تر نشان می‌دهد.
در فروشگاه‌ها و قفسه داروخانه‌ها انواع قطره‌ها و محصولات تقویت ابرو را می‌بینید که ادعا می‌کنند که می‌توانند در پر پشت کردن و حجم دادن به ابرو‌ها به شما کمک کنند ولی در ادامه می‌خواهیم شما را با جادوی طبیعت آشنا کنیم و راه‌های خانگی و طبیعی را با شما در میان بگذاریم که به کمک آن‌ها بتوانید ابرو‌هایی دلبر و جذاب داشته باشید. همچنین یک سری تکنیک‌ها را می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که فرم ابرو‌ها را با فرم کلی صورت خود هماهنگ کنید تا جلوه جذاب‌تری به صورتتان بدهند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

چه ابرویی برای چه فرم صورتی است؟

اول از همه لازم است بدانید که متناسب با مدل ابرو و فرم صورتی که دارید چه نوع ابرویی برای شما زیبا‌تر است:

  • ابرو‌های کم پشت و خیلی باریک چهره را خشن نشان می‌دهد.
  • ابرو‌های پر، خیلی خوش حالت هستند اما ابرو‌های کم پشت معمولاً خوب حالت نمی‌گیرند و ژولیده دیده می‌شوند. ابرو‌های ژولیده نیز چشم‌ها را ریز جلوه می‌دهند.
  • ابرو‌هایی که مدل آن‌ها مستقیم و با دم کوتاه است چهره را جوان و شاداب نشان می‌دهند، البته این مدل ابرو برای کسانی که چشم‌های درشتی دارند مناسب‌تر است.
  • برای کسانی که صورت مربعی دارند، ابرو باید قوس ملایم و کمی داشته باشد. اما برای افراد با صورت گرد، ابروی زاویه‌دار بهترین گزینه به شمار می‌رود.

چگونه ابرو‌های خود را طبیعی فرم دهیم؟

چگونه ابرو‌های خود را طبیعی فرم دهیم؟

  • برای پر کردن ابرو و طبیعی به نظر آمدن آن به جای مداد از پودر استفاده کرده و به کمک قلم مو ابرو‌های خود را طبیعی آرایش کنید.
  • با عمود نگه داشتن یک مداد کنار استخوان بینی می‌توانید نقطه ابتدای ابرو را پیدا کنید و برای پیدا کردن نقطه انتهایی ابرو مداد را باید از قسمت خارجی بینی تا گوشه چشم به صورت مورب نگه دارید. هرچه به سمت شقیقه‌ها می‌روید باید ابرو‌ها نازک‌تر شود.
  • برای طبیعی نشان دادن ابرو از موچین‌هایی که نوک آن اریب است استفاده کنید و همیشه در همان جهتی که مو‌ها رویده شده‌اند، بردارید. یعنی به سمت مایل و بعد به طرف بالا شانه، و مو‌های بلند را کوتاه کنید تا اندازه همه مو‌ها تقریباً یک اندازه شوند.
  • قسمت تاج ابرو حتما باید پر باشد و برای جلوگیری از رشد نامنظم، ابرو را یکی یکی بردارید. این کار باعث رشد منظم مو می‌شود.

راهکار‌های طبیعی برای تقویت ابرو‌ها

راهکار‌های طبیعی برای تقویت ابرو‌ها

  • روغن کرچک: روغن کرچک علاوه بر این که می‌تواند ابرو‌های شما را تقویت کند به عنوان یکی از اسرار زیبایی نیز شناخته می‌شود که برای رفع چروک‌های دور چشم بسیار مفید است.
  • روغن نارگیل: روغن نارگیل، این روغن گیاهی، باعث رشد مجدد و ضخیم شدن مو‌های ابرو می‌شود.
  • ویتامین E: ویتامین E ریزش مو‌های ابرو را متوقف می‌کند و رشد آن‌ها را سرعت می‌بخشد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۶ راز زیبایی برای جذاب‌تر شدن را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۴۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…