۷ استایل مردانه که هیچ وقت از مد نمی‌افتند!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن ظاهر خوب برای آقایان امتیاز بزرگی است. شما با داشتن ظاهر خوب حرفه‌ای‌تر به‌نظر می‌رسید و باید باور کنید که با استایل مناسب موفق‌تر خواهید بود.
استایل کلاسیک مردانه

ترند‌ها می‌آیند و می‌روند و طبق روال پس چند فصل یا سال دوباره تکرار می‌شوند ولی برخی ترند‌ها هستند که هیچ وقت از مد نمی‌افتند، مانند استایل کلاسیک مردانه که بعد از یک دهه هنوز هم بیش‌تر موارد آن روی بورس باقی مانده‌اند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن جین

پیراهن جین

ترند پیراهن جین مردانه به زمان بازیگر معروف فرانسوی آلن دلون (Alain Delon) بر می‌گردد. این ستاره خوش‌استایل سینمایی به خوبی نشان داد که پیراهن‌های جین چقدر می‌توانند در تیپ‌های کژوال مردانه نقش اساسی بازی کنند. می‌توانید یک پیراهن لی آبی روشن را با کت کتان، شلوار جین و نیم بوت چرمی ست کنید.

کت سورمه‌ای

کت سورمه‌ای

هنوز زیاد از زمانی نگذشته است که کت سورمه‌ای ترند مردان تاجر شده بود. اکنون نیز این کت‌ها ترند هستند و یکی از آیتم‌های مهم در استایل کلاسیک مردانه است. کت‌های سورمه‌ای در دو نوع رسمی با برش کلاسیک و کژوال با برش راحت‌تر و اسپرت دیده می‌شوند. با این حال فرقی نمی‌کند رسمی باشد یا کژوال این کت‌ها قانون خود را در دوخت دارند: سر شانه تیز و کمر باریک.

کفش رسمی Oxford

کفش‌های رسمی براق

کفش‌های رسمی براق، نرم و چرمی مدل Oxford از سال‌ها پیش، عضو ثابت کمد هر مردی بوده و هست. این مدل کفش چهار فصل بوده و در رنگ‌ها و بافت‌های مختلف از سوی برند‌های گوناگون عرضه می‌شود.

راه‌راه‌های بریتنی

سفید با راه‌راه‌های سورمه‌ای

بریتنی نام ایالتی در شمال غرب فرانسه است که استایل‌های سفید با راه‌راه‌های سورمه‌ای را به این منطقه نسبت داده‌اند چرا که اولین بار ماهی‌گیران بریتنی این مدل لباس‌ها را می‌پوشیدند و آن را به استایل ملوانی مرتبط کردند. بی شک شما هم مانند اکثراً آقایان همین الان یک تی‌شرت یا لباس به این سبک دارید.

کت بارانی

استایل کلاسیک مردانه

کت‌های بارانی برای اولین بار در سال ۱۸۹۵ برای افسران انگلیسی طراحی شد تا سربازان در طول جنگ از آن‌ها استفاده کنند. از آن زمان تا کنون تقریباً تمام برند‌های مطرح جهان چندین نسخه مختلف از این کت‌های بارانی محبوب را ارائه داده‌اند. این مدل بارانی‌ها را می‌توانید با شلوار کتانی، کفش اسپرت، پیراهن مردانه و کراوات برای یک تیپ شیک کژوال هماهنگ کنید.

کت و شلوار‌های کلاسیک خاکستری

خاکستری دومین رنگ محبوب آقایان البته بعد از مشکی برای کت و شلوار، شناخته شده است. این رنگ با این که از جمله رنگ‌های خنثی به شمار می‌آید ولی تنوع طیف‌های فوق‌العاده مختلف و جذابی دارد. کت و شلوار خاکستری خود را با پیراهن آبی روشن یا صورتی ملایم یا یاسی و کفش قوی ست کنید تا به جادوی خاکستری در کت و شلوار پی ببرید. برای تیپی اسپرت‌تر می‌توانید آن را با پیراهن و کتانی سفید هماهنگ کنید.

کتانی‌های سفید

برای داشتن یک تیپ شیک و جذاب، کتانی‌های سفید را با شلوار‌های جین چسبان و کراوات به همراه کت اسپرت کتان ست کنید.
بهتر است کتانی‌های سفید چرمی تک رنگ بدون نقش یا ترکیب رنگی دیگر انتخاب کنید که راحت‌تر بتوانید آن را با تیپ‌های مختلف خود هماهنگ کرده و مورد استفاده قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب روش ست کردن پیراهن چهارخانه را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…