۷ پیشنهاد طلایی برای انتخاب رومیزی ناهارخوری

0
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میزناهارخوری شما بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه شما را به خود اختصاص می‌دهد. با انتخاب یک رومیزی شیک به زیباتر دیده شدن میز و آشپزخانه‌تان کمک کنید.
انتخاب رومیزی

دکوراسیون میزناهارخوری یکی از موارد مهمی است که در دکوراسیون آشپزخانه باید به آن دقت شود. انتخاب رومیزی ناهارخوری شیک می‌تواند به این مورد کمک کند. همراه دلتامگ انتخاب مناسبی برای میزناهارخوری خود داشته باشید.

چگونه رومیزی ناهارخوری شیک انتخاب کنیم؟

رومیزی ناهارخوری شیک می‌تواند یک وسیله دکوراتیو زیبا و شگفت‌انگیز باشد که دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما را بسیار بهبود ببخشد. در انتخاب رومیزی ناهارخوری شیک، می‌توانید به عوامل زیر توجه کنید.

میز مربع

طراحی: به دنبال رومیزی ناهارخوری با طراحی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز باشید که مکمل سبک داخلی شما باشد. بسته به سبک و استایل آشپزخانه و فضای موجود، رومیزی ناهارخوری شیک در اشکال مختلف مانند مستطیل، گرد، مربع یا حتی بیضی در بازار وجود دارد.

اندازه و شکل رومیزی: اندازه و شکل رومیزی باید با فضای داخلی اتاق هماهنگ باشد. اگر فضای شما کوچک است، رومیزی با اندازه کوچک‌تر و شکل‌های گرد یا مستطیلی مناسب است. اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است، می‌توانید رومیزی بزرگ‌تر و با شکل‌های خاص مانند بیضی یا اشکال چندضلعی را انتخاب کنید.

رنگ‌بندی: رنگ‌بندی رومیزی باید با سبک و دکوراسیون داخلی آشپزخانه هماهنگ باشد. می‌توانید از رنگ‌های ساده و خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای استفاده یا در صورت تمایل از رنگ‌های زنده و روشن‌تر استفاده کنید.

میزناهارخوری شیک

انواع رومیزی ناهارخوری شیک

رومیزی مستطیلی: مدل رومیزی رایجی است که شکل مستطیلی دارد و برای استفاده در فضاهای بزرگ و کوچک مناسب است.

مطلب پیشنهادی:  بهترین ترکیب رنگ کابینت مدرن ۲۰۲۴

رومیزی گرد: رومیزی با شکل گرد مناسب برای فضاهای کوچک و صمیمی‌تر است. معمولا میزهای گرد کوچک و زیبا را می‌توان برای هر مدل آشپزخانه‌ای استفاده کرد و قطعا برای این میزها، رومیزی گرد بهترین انتخاب است.

رومیزی مربع: رومیزی با شکل مربع نیز جزء گزینه‌های پرطرف‌دار است. این نوع رومیزی عموما در فضاهای کوچک و میزهای مربعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزهای گرد و مربع انتخاب‌های مناسب‌تری برای آشپزخانه‌های کوچک هستند.

میز بیضی

رومیزی اشکال چندضلعی: این نوع رومیزی دارای شکل‌های هندسی مختلف مانند شش‌ضلعی، هشت‌ضلعی و غیره است. آن‌ها به‌طورکلی ظاهری بسیار منحصربه‌فرد و هنری دارند و انتخاب‌های جذابی برای میزهای بزرگ و آشپزخانه‌های وسیع به شمار می‌روند.

به یاد داشته باشید، مهم‌ترین جنبه انتخاب یک رومیزی ناهارخوری شیک، یافتن میزناهارخوری است که با سبک شخصی شما همخوانی داشته و تکمیل‌کننده دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گام هایی ساده برای طراحی زیباترین کلوزت روم

زیباترین کمد لباس اتاقی است که هم کاربردی و هم شیک باشد. باید فضایی باشد که بتوانید به راح…