بچه‌های املاک دلتا ۵، بار دیگر گل کاشتند (+ویدئو)

۴
6
زمان مطالعه: 5 دقیقه
آژانس املاک دلتا 5 پس از 2 ماه توانست به صدر بازگردد و برای هفتمین بار در سال جاری عنوان برترین آژانس ماه املاک دلتا را از آن خود کند.
template بچه‌های املاک دلتا 5، بار دیگر گل کاشتند (+ویدئو)

آژانس املاک دلتا ۵، مسکن ۸۵۰ را از تصاحب کاپ دلتا باز داشت

زمستان آمد و بار دیگر سرما بر پیکر بی‌جان طبیعت نشست. اما کار و تجارت پاییز و زمستان نمی‌شناسد. برای کسب و کارهای پویا هر لحظه، هر روز و هر فصل یک طعم دلنشین دارد.

بی‌تردید تداوم موفقیت‌های مجموعه آژانس‌های دلتا و کسب عنوان برترین برند املاک و مستغلات توسط این هلدینگ، مدیون نگاه مدیریتی جاری در دلتاست. نگاهی بهاری و پرنشاط به فعالیت در زمینه معاملات ملکی و دلالی علمی املاک در سراسر ایران.

به گزارش مجله دلتا، نیمروز دوشنبه سوم دی ماه ۱۳۹۷، به رسم هر ماه دست‌اندرکاران آژانس‌های دلتا گرد هم آمدند تا موفقیت‌هایشان را جشن بگیرند و از برترین‌های آذر ماه تقدیر به عمل آورند. آنچه در ادامه می‌خوانید، گزارش چکیده‌ای از این نشست صمیمانه است.

آژانس املاک دلتا 5

در جهت عکس رکود حرکت می‌کنیم

در این ضیافت، پس از طی تشریفات مرسوم، محمد تقوی مدیرعامل هلدینگ دلتا به‌عنوان سخنران نخست پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تشریح رکود بی‌سابقه اقتصادی در کشور، سخنان خود در خصوص نشست ماهانه دلتا را به این صورت آغاز کرد: «همه می‌دانیم در شرایط اقتصادی و برهه حساس کنونی بسیاری از کسب و کارها، مخصوصا آژانس‌های املاک یا تعطیل می‌شوند یا فعالیت خود را به شدت کاهش می‌دهند. درحالی‌که این روند برای مقابله با بحران و رکود، باید درست برعکس باشد.»

تقوی با مکثی کوتاه این‌گونه ادامه داد: «رمز موفقیت و تداوم فعالیت دلتا همین است. ما همیشه در شرایط رکود و بحران، با تلاش بیشتر و افزودن بر ساعات کار مفید همه کارکنان، نه‌تنها در راستای حفظ سهم خود از بازار قدم برمی‌داریم، بلکه می‌کوشیم سهم رقبایی را از آن خود کنیم که با یک اشتباه استراتژیک عرصه را ترک کرده‌اند.»

برترین کارآفرین حوزه املاک و مستغلات کشورمان در پایان این بخش از سخنان خود از کارکنان آژانس‌های دلتا درخواست کرد با روحیه و به دور از دلسردی بر کوشش خود بیفزایند، خلاقانه و با استفاده از قوه تفکر رو به جلو گام بردارند و ارتباط دوسویه با مشتریان را حفظ کنند.

خیز مسکن املاک دلتا ۵ برای کاپ سوم

این ماه متاسفانه آژانس املاک ۸۵۰، به رغم ضریب پایین‌تر و شانس بالا برای کسب سومین عنوان نخست پیاپی و تصاحب کاپ، نتوانست موفق عمل کند. به این ترتیب آژانس املاک دلتا ۵ برای بار هفتم بر صدر نشست.

محمد تقوی ضمن تبریک به کارکنان کوشای آژانس املاک دلتا ۵ ، از شرایط آژانس رتبه دوم یعنی ۲*۲ در نبود مدیر پارت دوم این مرکز معاملات ملکی سخن گفت و ابراز امیدواری کرد طی ماه‌های آینده شاهد تحولات تازه‌ای در آژانس ۲*۲ باشیم.

02 2 بچه‌های املاک دلتا 5، بار دیگر گل کاشتند (+ویدئو)

ترافیک فعالیت در آژانس‌های دلتا

پس از محمد تقوی نوبت به پوریا کهنسال، یکی از مدیران معاملات آژانس املاک دلتا ۵ به‌عنوان برترین آژانس ماه آذر ۹۷ رسید تا پشت تریبون بایستد. کهنسال سخنرانی خود را با قدردانی از محمد تقوی مدیرعامل هلدینگ دلتا آغاز و ضمن تاکید بر سخنان ایشان، چند نکته را به سرپرست‌ها و مشاوران گوشزد کرد.

مدیر معاملات آژانس املاک دلتا ۵ با تشریح ارزش زمان در ماه‌های دی و بهمن برای مجموعه آژانس‌های دلتا گفت: «اسفند ماه تقریبا تا نیمه برای ما کارایی دارد و در عمل باید بکوشیم طی ماه‌های اول و دوم زمستان با فعالیت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر اثر اقتصادی کاهش معاملات در ماه‌های اسفند و فروردین را از میان ببریم.»

کهنسال در ادامه از همه همکاران در خواست کرد در شرایط رکود فعلی تعاون و همکاری در معاملات را مدنظر قرار داده و اجازه ندهند هیچ‌یک از مشتریان از مجموعه آژانس دلتا ناراضی خارج شوند.

وی همچنین همکاران را به بهره بیشتر از توانمندی‌های «واحد ارتباط با مشتریان» یا «CRM» دعوت کرد و گفت: «در گذشته CRM در انتهای فرآیند قراردادها وارد میدان می‌شد. اما امروز به مدد توانمندی‌های بالا و نرم‌افزارهای قدرتمند و کارآمدی که در این واحد به کار گرفته شده‌اند، می‌توان CRM را از مرحله آشنایی با مشتری تا امضای قرارداد و حتی پس از آن در تمامی فرایندها دخیل دانست.»

کهنسال از همکاران درخواست کرد به تکمیل کارت سرویس اهمیت ویژه بدهند و اطمینان داشته باشند اطلاعات مشتری هر یک از مشاوران تنها با رضایت او عمومی خواهد شد.

نقش وب سایت را جدی بگیریم

مدیر آژانس برتر آذر ماه در بخش پایانی سخنان خود از همه فعالان آژانس‌های دلتا درخواست کرد نقش وب سایت ملکی جهانی دلتا و قابلیت‌های این ابزار توانمند در فضای مجازی را همواره مد نظر قرار بدهند و کلیه فایل‌هایشان را به‌صورت روزانه در سایت درج کنند.

کهنسال در انتها افزود: «طی مذاکرات صورت گرفته با آقای محمد تقوی، مدیرعامل هلدینگ دلتا در تلاش هستیم تبلیغات محیطی و تلویزیونی مختلفی را برای وب‌سایت ملکی دلتا در نظر بگیریم. به همه عزیزان همکار اطمینان می‌دهم با کمک این وب سایت می‌توانید تعداد تماس‌های مرتبط با هر فایل را تا چندین برابر افزایش بدهید.»

باید به اعتماد مدیران پاسخ بدهیم

پس از پوریا کهنسال، مهرداد تجریشی، دیگر مدیر معاملات آژانس املاک دلتا ۵ در برابر حضار قرار گرفت. تجریشی به‌عنوان یک مدیر موفق که طی ۲ ماه و نیم توانسته موفقیت‌های قابل توجهی را نصیب مجموعه تحت مدیریت خود کند ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد مدیرعامل دلتا، گفت: «من همواره در تلاش هستم با کوشش و کسب نتایج درخشان پاسخ اعتماد مدیرعامل دلتا را بدهم. از همه شما عزیزان و همراهان دلتا نیز درخواست می‌کنم بکوشید به اعتماد مدیران خود پاسخ و بازخورد مناسب بدهید.»

دلتا 5

حال باید منتظر ماند و دید رقابت شانه‌به‌شانه آژانس‌های دلتا در نخستین ماه از زمستان ۹۷ به کجا خواهد کشید و آیا آژانس ۵ می‌تواند راه خود را برای سه‌گانه سوم سال ۹۷ و تصاحب سومین جام هموار کند یا نه.

در خاتمه نظر شما خوانندگان گرامی را به لیست اسامی برترین‌های مجموعه آژانس‌های دلتا و آژانس املاک دلتا ۵ در آذر ماه ۹۷ جلب می‌کنیم:

سرپرست‌های اول تا سوم مجموعه آژانس‌های دلتا:

  • خانم تابش از آژانس ۵
  • آقای دانایی از آژانس ۲*۲
  • آقای قاسمی از آژانس ۵

مشاوران اول تا سوم مجموعه آژانس‌های دلتا:

  • آقای ایمان از آژانس ۲*۲
  • خانم عظیمی از آژانس ۵
  • آقای سمایی از آژانس ۵

مدیران اول معاملات در مجموعه آژانس‌های دلتا:

در آذر ماه ۱۳۹۷ طی اتفاقی جالب و غرورآفرین ۲ نفر موفق به کسب عنوان مدیر معاملات برتر شدند:

آقای قربانی از آژانس ۲*۲

آقای کهنسال از آژانس ۵

برترین‌های آژانس برتر مسکن ۵ دلتا

سرپرستان برتر:

خانم تابش

آقای قاسمی

خانم صوفی

آقای آراسته‌فر

آقای صفایی

مشاوران برتر بخش فروش:

خانم عظیمی

آقای سمایی

آقای رضوانی

خانم کامجو

آقای کاظمی

مشاوران برتر بخش رهن و اجاره:

خانم جواهری

آقای کریمی

آقای رضایی

*از سوی خانم تابش، سرپرست این بخش به آقای سمایی و خانم کامجو جایزه نقدی اهدا شد.

برترین‌های بخش اداری و خدماتی:

خانم سجادی (اپراتور)

آقای شهروز (خدمات)

برای دیدن مطالب مرتبط پیرامون این گزارش  صفحه خبر و گزارش و اخبار مسکن  مجله دلتا را ببینید.

۴ دیدگاه

  1. یاسین

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۱۶ ب٫ظ

    به این همکاران تبریک عرض می نماییم

    پاسخ

  2. بهمن

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۲۵ ب٫ظ

    به سلامتی

    پاسخ

  3. فروتن

    ۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

    بسیار عالی

    ممنون از پوشش خوب خبری شما

    پاسخ

  4. تابش

    ۸ دی ۱۳۹۷ در ۱۱:۵۱ ب٫ظ

    سلام و عرض ادب
    از زحمات شما و عزیزان تشکر و سپاسگزاری می کنم .
    اگر صحنه های دریافت جوایز برترین ها رو هم می ذاشتید خیلی خوب میشد . مرسی از شما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…