از مرگ‌بارترین جنگل جهان، کسی زنده برنمی‌گردد!

۱۴
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اینجا ترسناک‌ترین جنگل دنیاست. درختانی که در همه جنگل‌های جهان منبع شادی و زیبایی است، در این جنگل منبع وحشتی بی‌پایان هستند. اینجا هویا باچو است ، جنگلی در رومانی، جایی در نزدیکی همان جایی که دراکولا زندگی می‌کرد.
جنگل هویا باچو

جنگل هویا باچو معدنی از اتفاقات ماورایی است. اتفاقاتی همچون مشاهده‌ ارواح و چهره‌هایی مرموز در تصاویر به ثبت رسیده است. می‌خواهیم امروز با دلهره، وارد یکی از مرگ‌بارترین مناطق طبیعی دنیا شویم. همراه با مجله دلتا بیایید.

جنگل هویا باچو در رومانی

در کشور رومانی جنگلی وجود دارد که همیشه مرموز است. جنگل هولناک هویا باچو که حدودا ۲۵۰ هکتار وسعت و درختانی انبوه و تودرتو دارد.

هویا باچو

امروزه گردشگران زیادی به رومانی می‌روند که این جنگل را ببینند. بازدیدکنندگان گزارشاتی از وجود ارواح سرگردان، چهره‌های خبیث و حتی وجود بشقاب‌پرنده در این جنگل داده‌اند اما می‌گویند نتوانستند از این وقایع عکس بگیرند و سریع پا به فرار گذاشته‌اند.

حوادث غیر طبیعی گزارش شده در جنگل هویا باچو

در این جنگل تا به حال گزارش های زیادی از دیدن ارواح به ثبت رسیده که ناگهان در مقابل چشمان گردشگران ظاهر می‌شوند. البته شاید ترسناک‌تر از این ارواح، صورت‌هایی باشند که در پس‌زمینه عکس‌های گردشگران سبز شده‌اند.

مرگبارترین جنگل جهان

اتفاقات عجیب این جنگل فقط محدود به ارواح نیست و حتی بشقاب پرنده آدم فضایی‌ها هم در آن دیده شده است.

به گفته گردشگرانی که به این جنگل می‌روند، از همان لحظه ورود به داخل جنگل احساس ترس و نگرانی وجودشان را پر می‌کند و هر لحظه فکر می‌کنند کسی در حال تماشای آن‌هاست. حتی گیاهان و درختان جنگل هم ظاهری عجیب و ترسناک دارند.

جاذبه های رومانی

چرا این جنگل هویا باچو نام گرفت؟

هویا باچو، در واقع چوپانی بود که به همراه ۲۰۰ گوسفندش در این جنگل ناپدید شد و دیگر هیچ‌وقت پیدا نشد. برای همین اسم این جنگل را به نام این چوپان نامگذاری کردند.

شهرت اصلی این جنگل به دهه‌ ۱۹۶۰ باز می‌گردد که یک پرفسور زیست‌شناس، تصاویر متعددی از اجسام دیسک مانندی را به ثبت رساند که برفراز این جنگل در هوا شناور بودند. نکته‌ عجیب ماجرا این است که تصاویر گرفته شده، تنها چند روز بعد از مرگ او ناپدید شدند.

جنگل ارواح هویاباچو

مردم محلی آن منطقه می‌گویند که هر کس به این جنگل برود، دیگر هیچ‌وقت به خانه برنمی‌گردد. هر کسی هم که تا به حال به این جنگل رفته و برگشته است از آسیب‌های روانی و جسمانی و احساس بیماری حرف می‌زند.

البته این جنگل فقط زورش به آدم‌ها نمی‌رسد بلکه وسایل الکتریکی را هم مختل می‌کند! بعضی‌ها می‌گویند این اختلال هیچ توضیحی ندارد بجز فعالیت‌های ماورای طبیعی! بعضی از مردم باور دارند که هویا دروازه‌ای است رو به سوی جهان و بعدی دیگر.

جنگل تسخیرشده هویا باچو

چرا این جنگل اینقدر ترسناک است؟

نزدیک به ۵۰ سال است که در این جنگل پدیده‌های عجیبی رخ می‌دهد. انگار درختان جنگل توسط روستاییانی که در اینجا به قتل رسیده‌اند تسخیر شده‌اند.

گردشگران وحشت‌زده، بارها و بارها دیدن دو چشم سبز رنگ را در میان مه غلیظ جنگل گزارش داده‌اند و می‌گویند در اعماق جنگل نیروی عجیبی آن‌ها را هل می دهد. گاه و بیگاه مردم اشباح سرگردانی را می‌بینند که در میان درختان پرسه می‌زنند.

خانه ارواح در جنگل هویا باچو

در میان تاریکی این جنگل عده‌ای ناپدیده می‌شوند، نورهای مرموزی دیده می‌شوند و صدای زوزه بادهایی شنیده می‌شود که انگار در حال حرف زدن هستند!

در جنگل جایی به شکل دایره است که هیچ گیاهی در آن رشد نمی کند. مردم رومانی می گویند این نقطه دایره‌ای شکل، خانه ارواح است و اتفاق های عجیب جنگل از همین نقطه شروع می‌شوند.

جاذبه‌ دیدنی کشور رومانی

جنگل هویا باچو به هر حال جاذبه‌ای در خور توجه، چه در عالم گردشگری وحشت و چه برای عاشقان ساکنان دیگر سیارات است که این روزها رقابتی تنگاتنگ را با دیگر جاذبه‌ دیدنی کشور رومانی تجربه می‌کنند.

شبح های جنگل هویا باچو

پیشنهاد مطالعه: مطلب پل ترسناکی که محل رفت و آمد ارواح است را بخوانید.

۱۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۱۹ ب٫ظ

  2. حسنزاده 09304350397

    ۱۹ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۰ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۰۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست گرامی.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۰۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۵۶ ب٫ظ

    خیلی با نمک بود

    پاسخ

    • ریحانه آهن کار

      ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۸ ب٫ظ

      سلام
      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۵ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…