پایان پروژه مسکن مهر پرند تا شهریور ۹۸

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهر پرند حدود 96 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخته شدن دارد که از این تعداد، تاکنون حدود 70 هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.
پروژه های مسکن مهر

پروژه مسکن مهر پرند تا شهریور ۹۸ آماده می شود. محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران پرند گفته است: « به زودی فراخوانی برای تعیین تکلیف آورده متقاضیان اعلام می‌کنیم و در این فراخوان، از متقاضیانی که آورده  ۳۲ میلیون تومانی خود را واریز نکرده‌اند، می‌خواهیم هر چه زودتر نسبت به این کار اقدام کنند، در غیر این‎صورت از سامانه مسکن مهر حذف خواهند شد.»

وی از پایان یافتن پروژه های مسکن مهر تا شهریور سال آینده خبر داد و اظهار داشت: « در شهر پرند حدود ۹۶ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که از این تعداد تاکنون حدود ۷۰ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.»

به گزارش مجله دلتا به نقل از  اقتصادآنلاین، محسن وطن‌خواهی، با بیان این‌که حدود ۱۰ هزار واحد نیز ساخته شده؛ اما به دلیل نبود یا کمبود زیرساخت‌های مربوط به آب، برق و فاضلاب، بخشی از آن‎ها را نمی‌توانیم افتتاح کرده و تحویل دهیم، افزود: «بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته حدود ۵ هزار واحد هم‎زمان با دهه  فجر امسال افتتاح خواهد شد.»

پروژه های مسکن مهر
وی به موضوع انتقال تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس به پرند، اشاره و تصریح کرد: «دولت تعهد داده که مسکن مهر متقاضیان را تحویل دهد، بنابراین، آن دسته از متقاضیان شهر پردیس که به دلایلی واحد مسکن مهر به آن‎ها اختصاص نیافته و در واقع بیش از ظرفیت پردیس ثبت نام صورت گرفته، به پرند منتقل می‌شوند.»

مدیرعامل شرکت عمران پرند یادآوری کرد بر اساس تفاهم صورت گرفته حدود ۵۰۰ واحد برای این متقاضیان در نظر گرفته شده است.

چندی پیش مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درمورد  پروژه های مسکن مهر گفته بود: «عملیات احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است و امسال در هفته دولت ۱۲ پروژه مسکونی را آغاز می کنیم که ۱۰ هزار واحد را شامل می شود.

این پروژه ها در شهر های جدید صدرای شیراز، بهارستان، فولادشهر و مجلسی در اصفهان، اندیشه و پرند در استان تهران، هشتگرد در استان البرز، گلبهار در خراسان رضوی، مهاجران و امیرکبیر در استان مرکزی و سیراف در استان بوشهر آغاز خواهد شد. روش ساخت به صورت مشارکتی است. قرارداد واگذاری زمین را با انبوه سازان منعقد می کنیم که هم انبوه سازان فعال شوند و هم بخشی از نقدینگی جامعه به سمت فعالیت‎های مولد برود.»

خبرهای بیشتر درباره بازار مسکن در ایران را در صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن مجله دلتا  بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…