لباس‌هایی که نمایان‌گر شخصیت شما هستند!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نحوه استایل کردن و آن‌چه که برای پوشیدن انتخاب می‌کنیم نه تنها به زیبایی ظاهر ما کمک می‌کنند، بلکه استایل و پوشش راهی است که بدون حرف زدن و اظهار عقیده کردن، شخصیت خود را به دیگران نشان می‌دهیم.
سبک شخصی استایل

نوع استایل ما برگرفته از هویت و سبک زندگی ما است و ارتباط زیادی به سلیقه و خواسته‌های فردی ما دارد. زمانی که روحیات خودمان را می‌شناسیم می‌توانیم با توجه به سلیقه شخصی، الهام گرفتن از مجلات و سایت‌های مد و مکان زندگی، سبک شخصی استایل خودمان را تعیین کنیم. در این مقاله مهم‌ترین لباس‌هایی که در نشان دادن سلیقه شخصی و نوع استایل موثر هستند را باهم می‌خوانیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. پالتو

پالتو

پالتوهای پشمی مشکی یا یک کت بلند کشمیر یکی از مهم‌ترین عناصر برای لباس پوشیدن به سبک کلاسیک هستند. در استایل کلاسیک همه چیز فرا زمان است و آیتم‌هایی که در این سبک به کار می‌روند هیچ وقت از مد نمی‌افتند و رسمی و ساده هستند. اگر استایل مورد نظر شما همان سبک کلاسیک با رنگ‌های شاد است، شاید به سبک پرپی علاقه‌مند باشید که در آن آیتم‌ها رسمی و کلاسیک، اما رنگ‌ها و طرح‌ها شاد هستند.

۲. کفش

سلیقه افراد برای انتخاب کفش بسیار متفاوت است. خانم‌هایی که به سبک کلاسیک علاقه دارند، معمولا کفش‌هایی با رنگ مشکی یا کرم را انتخاب می‌کنند. از طرفی ست کردن کفش‌هایی با رنگ‌های خنثی با همه آیتم‌ها ساده‌تر است. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کفش‌هایی با رنگ شاد نیز غافل نشوید.

۳. پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی تنها عامل نشان دهنده استایل شما نیست، بلکه مدل آن نیز تعیین کننده شخصیت شما است. به طور کلی می‌توان گفت افرادی که انتخابشان معمولا پیراهن‌های دکلته است، خواستار توجه هستند. انتخاب مدل‌های تک آستین نشان دهنده علاقه فرد به زندگی خاص و متفاوت است. پیراهن کوتاه نیز نشان دهنده علاقه به هیجان است.

۴. کیف

کیف

افرادی که به آینده و پیشرفت در زندگی توجه دارند معمولا از کیف‌هایی با جنس چرم و یا کیف‌های کوچک (کیف پستچی) استفاده می‌کنند. خانم‌هایی که نسبت به زندگی نگاهی شاد دارند، معمولا کیف‌هایی با استایل بامزه و خاص را انتخاب می‌کنند. افراد کلاسیک و کسانی که اهل ریسک نیستند، کیف‌هایی با رنگ خنثی را ترجیح می‌دهند.

۵. شلوار جین

شلوار جین اساساً یک آیتم کژوال است که طرفداران زیادی دارد. اما به یاد داشته باشید که شلوارهای جین فاق بلند با رنگ تیره، رسمی‌تر هستند و برای شیک پوشی انتخاب بهتری هستند. اما برعکس آن، جین‌های فاق کوتاه و رنگ روشن غیر رسمی هستند و برای محیط‌های دوستانه مناسبند. اینکه به چه مدل شلوار جین علاقه دارید هم، نشان دهنده سلیقه و استایل شما است.

فکر می‌کنید چقدر سبک شخصی لباس پوشیدن خود را می‌شناسید؟

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه لباس مناسب خود را پیدا کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…