مهم‌ترین وسایلی که باید در کیف خود داشته باشید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زمانی که به داخل کیف اکثر خانم‌ها نگاهی می‌اندازیم، با وسایل غیر ضروری زیادی مواجه می‌شویم، در صورتی که برخی از وسایل ضروری را ممکن است فراموش کنند.

یکی از توصیه‌ها این است که لوازم آرایشی غیر ضروری را در کیف خود نگاه ندارید و به جای آن وسایل شخصی زنانه ضروری و کاربردی دیگری را جایگزین کنید. وسایل ضروری درون کیف برای هر شخص می‌تواند متفاوت باشد ولی در کل به همراه داشتن برخی وسایل می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مفید باشد که در این مقاله دقیقاً در مورد همین موضوع قرار است با هم صحبت کنیم. می‌خواهیم ۱۰ وسیله‌ای را به شما معرفی کنیم که داشتن آن‌ها درون کیف، برای همه خانم‌ها ضروری است. با ما در دلتامگ همراه باشید.

سنجاق قفلی

سنجاق قفلی وسیله‌ای کوچک اما بسیار مهم به حساب می‌آید به ویژه زمانی که لباس شما کمی پاره شده یا دکمه یا گیره آن افتاده است.

کرم مرطوب کننده دست و صورت

کرم مرطوب کننده دست و صورت به ویژه در طول روز یکی از وسایل بسیار مهم محسوب می‌شود. چرا که همیشه خشکی دست‌ها احساس نامطلوبی را در شما ایجاد می‌کند.

دستمال جیبی

دستمال جیبی را می‌توان جزو مهم‌ترین وسایل این فهرست به شمار آورد. برای از بین بردن آلودگی، کثیفی و زمانی که عطسه می‌کنید یا می‌خواهید وسیله‌ای را تمیز کنید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:  کتری شیطان، آبشاری که ناپدید می‌شود!

کش، گیره سر و بالم لب (مرطوب کننده لب)

بالم لب

لب‌ها نیز مانند پوست دست، در طول روز خشک می‌شوند و هنگامی که یک بالم لب در کیف خود داشته باشید می‌توانید به راحتی این حس ناخوشایند را از خود دور کنید. کش یا گیره سر نیز برای مهار مو‌ها به ویژه در روز‌های گرم تابستان بسیار مفید خواهد بود.

پول نقد

به همراه داشتن مقداری پول نقد بسیار ضروری محسوب می‌شود چرا که امکان پرداخت از طریق کارت‌های بانکی همیشه میسر نیست چون در همه جا عابر بانک، دستگاه ATM یا اینترنت برای استفاده از اینترنت بانک فراهم نخواهد بود.

مداد چشم

مداد چشم برای زمانی که خسته هستید و می‌خواهید به سرعت کمی جذابیت را به چشمان خود اضافه کنید لازم است. مداد چشم یکی از مهم‌ترین وسایل شخصی زنانه است که باید همیشه در کیف شما باشد.

آدامس‌های طعم‌دار

آدامس‌های طعم‌دار یکی از چیز‌های ضروری موجود در کیف محسوب می‌شوند. به خوش‌بو شدن دهان کمک کرده و باعث می‌شوند در ارتباطات اجتماعی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. همچنین برای رفع استرس و نگرانی مفید است.

دئودورانت

دئودورانت برای روزهای تابستان ایده‌آل‌ترین پیشنهاد است به ویژه اگر قرار است مدت زمان طولانی را بیرون از منزل بگذرانید.

خودکار و دفترچه یادداشت

خودکار و دفترچه یادداشت برای یادداشت‌های ضروری روزانه، یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که باید در کیف خود داشته باشید.

چسب زخم

وسایل شخصی زنانه

این توصیه که از کودکی بزرگ‌تر‌ها همواره به ما تأکید می‌کردند را لازم است دوباره تکرار کنیم که حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند. چسب زخم می‌تواند در موارد زیادی به شما یا اطرافیانتان کمک کند.

شما در کیف معمولاً کدام‌ها را قرار می‌دهید؟ کدام‌ یک از نظر شما ضروری و کدام‌ یک غیر ضروری هستند و چرا این نظر را دارید؟ به نظر شما ۱۰ آیتم ضروری برای قرار گرفتن در کیف کدام هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

اگر به دنبال یک رابطه پایدار هستید، با این ۱۲ عادت خداحافظی کنید

شروع یک رابطه پایدار و عاشقانه جدید، هیجان انگیز به نظر می رسد، اما حفظ یک رابطه دشوارتر ا…