چگونه در هر موقعیتی خوش استایل باشیم؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یادتان باشد که یکی از مهم‌ترین رازهای خوش استایل بودن این است که سبک شخصی خود را بشناسید و بدانید که به چه مدل لباس‌هایی بیشتر علاقه دارید.
خوش استایل باشید

انتخاب لباس‌های مناسب با توجه به موقعیت خاص اهمیت زیادی دارد و نشان می‌دهد که شما درباره ظاهر خود دقت نظر دارید. علاوه بر توجه به موقعیتی که قرار است برای آن آماده شوید، باید فصل و زمان را نیز در نظر داشته باشید. با توجه به موارد گفته شده در این مقاله به شما می‌گوییم چگونه در هر موقعیتی خوش استایل باشید . با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. عروسی

به یاد داشته باشید که لباس سفید در این روز، مختص عروس است. لباس‌های بلند با جنس نرم مانند حریر، بهترین گزینه برای مراسم عروسی محسوب می‌شوند. البته برای عروسی‌های خودمانی‌تر پیراهن‌هایی با قد متوسط یا پیراهن‌های عروسکی توصیه می‌شود.

سعی نکنید سلیقه خودتان را با مد روز پیش ببرید و خودتان را مجبور به پذیرش سبک خاصی از لباس کنید. اگر طرف‌دار آیتم‌های مینیمال و ساده هستید، انتخاب لباس‌های پر زرق و برق برای شما مناسب نیست. سعی کنید به سبک خودتان خوش استایل باشید.

۲. مهمانی‌های دوستانه

مهمانی‌های دوستانه

در زمستان لباس‌هایی از جنس کشمیر یا پشم همراه با یک دامن تا زانو می‌تواند بهترین گزینه باشد. نیازی نیست در این دورهمی‌ها لباس رسمی بر تن کنید، اما باید به روز و مرتب باشید.

باید به سبک مهمانی توجه کنید، شاید لازم باشد از پوشیدن لباس‌های راحت مانند تیشرت و شلوار جین پرهیز کنید و از آیتم‌هایی که راحت اما کمی استایلیش‌تر هستند استفاده کنید. اما اگر فضا بسیار خودمانی و دوستانه است، انتخاب یک تیشرت زیبا و شلوار جین، به خوش استایل بودن شما کمک زیادی می‌کند.

۳. مصاحبه‌های شغلی

مصاحبه‌های شغلی

در مصاحبه‌های شغلی از لباس‌های تک رنگ استفاده کنید و بیش از حد رسمی یا اسپرت نباشید. از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های قرمز، نارنجی و بنفش اجتناب کنید. یادتان باشد که بهترین کار این است که به سمت رنگ‌های خنثی مثل مشکی، خاکستری، سرمه‌ای، کرم یا رنگ ساده و دوست داشتنی مثل آبی بروید که شخصیت شما را متعادل نشان می دهند. خوب است از آیتم‌های مینیمال استفاده کنید. باید طوری لباس‌های خود را انتخاب کنید که در نگاه اول خوش استایل به نظر برسید و نشان دهید که برای ظاهر خود اهمیت قائل هستید.

۴. یک قرار عاشقانه

قرار عاشقانه

یکی از مهمترین نکات این است که در لباسی که برای قرار عاشقانه انتخاب می‌کنید راحت و خوشحال باشید. پوشیدن لباس‌های بیش از‌ حد کوتاه یا بلند انتخاب مناسبی نیست. لباس‌های رنگی که زنانگی شما را نشان می‌دهند، بهترین گزینه هستند. البته که بهترین کار این است که لباس انتخابی، نشان دهنده سبک شخصیت شما باشد. شما باید در قرارهای عاشقانه نشان دهید که چه روحیه‌ای دارید، بنابراین سعی نکنید نقش بازی کنید.

۵. فضاهای هنری

گالری‌های هنری، تئاتر و سینما مکان‌هایی سرشار از خلاقیت هستند، اما باید مواظب باشید در تعداد رنگ‌های لباس زیاده روی نکنید. اگر طرفدار سبک‌های هنری نیستید از انتخاب لباس‌هایی با طرح‌های عجیب و مختلف بپرهیزید. می‌توانید با انتخاب کفشی خاص، یک شال یا روسری متفاوت یا حتی جوراب‌های رنگی، خوش استایل باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب روش‌هایی ساده اما موثر برای شیک‌پوشی را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۳۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…