روش ست کردن پیراهن چهارخانه

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هیچ چیزی به اندازه پیراهن‌های چهارخانه سبک و راحت نیستند. اگرچه ممکن است این پیراهن‌ها بسیار ساده به نظر آیند؛ اما جزو لباس‌های ضروری هستند
پیراهن مردانه چهارخانه

پیراهن مردانه چهارخانه هم اکنون جزو ترندهای روز است و شما می‌توانید آن‌ها را در هر جایی ببینید. در ادامه‌ این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با پیراهن‌های چهارخانه آشنا شوید و استایلی جذاب داشته باشید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

چگونه پیراهن چهارخانه بپوشیم؟

پیراهن‌های چهارخانه، ذاتا لباس‌های غیررسمی‌ هستند و بهترین گزینه برای بیرون رفتن در آخر هفته می‌باشند. اما اگر بدانید که چگونه آن را بپوشید و با چه گزینه‌هایی آن را ست کنید، می‌توانید ظاهری هوشمندانه و شیک داشته باشید.

۱. همه چیز را ساده انتخاب کنید

مهم‌ترین چیزی که درباره‌ پیراهن چهارخانه‌ مردانه باید بدانید این است که باید آن را برای مکان‌های غیررسمی استفاده کنید. برای مثال اگر می‌خواهید به جایی رسمی مانند مصاحبه‌ کاری بروید، بهتر است بی‌خیال پیراهن‌های چهارخانه شوید.

۲. سایز مناسب خودتان را انتخاب کنید

سایز مناسب خودتان را انتخاب کنید

این توصیه را برای همه‌ پیراهن‌ها می‌توان بکار برد. اگر لباس شما بیش از حد بزرگ و گشاد باشد، استایل شما بیشتر شبیه لباس کار می‌شود. لباسی را انتخاب کنید که فیت بدن شما و اندازه‌ شما باشد.

۳. به همه‌ آیتم‌های استایل خود توجه کنید

شلوار جین

شلوارهای جین (مخصوصا شلوار جین مشکی و آبی) بهترین گزینه برای ست کردن با پیراهن‌های چهارخانه هستند. برای تکمیل کردن استایل خود می‌توانید از یک جفت کتانی یا بوت‌های ساده کمک بگیرید.

اگر دوست دارید استایل متفاوت‌تری داشته باشید، می‌توانید به‌جای شلوار جین، از شلوار کتان استفاده کنید. برای این استایل به جای کتانی هم، یک جفت کفش مردانه‌ جیر یا کفش کالجی بپوشید.

۴. رنگ‌های کلاسیک را انتخاب کنید

پیراهن‌های چهارخانه تنوع رنگی گسترده‌ای دارند. شما می‌توانید رنگ‌هایی مانند آبی و زرد را انتخاب کنید. اما رنگ‌های کلاسیک همیشه ظاهر بهتری دارند. رنگ‌هایی مثل قرمز، مشکی، سبز، سفید، طوسی و قهوه‌ای. این رنگ‌ها قابلیت ست کردن بیشتری دارند و راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را با شلوار و کفش‌هایی که دارید ست کنید و بپوشید.

۵. بدانید که هر رنگ را چه زمانی بپوشید

اگر دوست دارید که استایلی تأثیرگذار و جذاب‌تر داشته باشید، باید بدانید که هر رنگی را چه زمانی بپوشید. فهرست زیر ترتیب رنگ‌ها را از غیررسمی‌ترین تا معمولی و اسپرت‌ترین رنگ نشان می‌دهد:

  • سبز
  • سفید
  • قرمز
  • قهوه‌ای
  • طوسی
  • مشکی

نکته‌ مهم و قابل توجه آن است که رنگ‌های اصلی جزو بخش غیررسمی طیف رنگ‌ها نیستند؛ چون طبیعت غیررسمی پیراهن‌های چهارخانه به تضاد رنگ‌های رسمی نیاز دارد. به همین دلیل استفاده از زرد، نارنجی یا سایر رنگ‌های براق را توصیه نمی‌کنیم.

انواع استایل با پیراهن چهارخانه‌ مردانه

استایل اسپرت

اگر به استایل اسپرت علاقه دارید، یک تیشرت ساده (ترجیحا سفید) زیر پیراهن چهارخانه‌ خود بپوشید. در استایل اسپرت اهمیت و جلوه‌ شلوارهای جین را فراموش نکنید.

پیراهن چهارخانه‌ آستین کوتاه

پیراهن چهارخانه‌ی آستین کوتاه

پیراهن‌های چهارخانه آستین کوتاه گزینه‌ مناسبی برای فصل تابستان هستند. پیراهن‌های چهارخانه آستین کوتاه را می‌توانید با شلوار جین یا شلوار کتان به همراه یک جفت کتانی اسپرت بپوشید.

پیراهن چهارخانه با کت و شلوار

سعی کنید وقتی می‌خواهید پیراهن مردانه چهارخانه بپوشید، کت و شلواری که انتخاب می‌کنید طرح‌دار نباشد و ساده باشد. ترکیب کردن طرح‌های زیاد باعث شلوغ شدن استایل شما می‌شود و ظاهر شما را از حالت براق و جذاب خارج می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب پیراهن‌های تابستانه خنک مردانه را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…