با این ترفندها لباس مناسب خود را پیدا کنید

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید فارغ از طرح و رنگ‌شان، متناسب اندام‌ شما باشند، می‌توانید لاغر یا حتی چاق‌تر به نظر برسید. پس نکات مهمی هستند که در هنگام خرید لباس باید به آن‌ها توجه کنید.
انتخاب لباس مناسب

همه ما از اهمیت ظاهر، استایل و سبک پوشش آگاه هستیم و می‌دانیم که انتخاب لباس مناسب علاوه بر ایجاد ظاهر بهتر، در افزایش اعتماد به نفس نیز نقش موثری را ایفا می‌کند. به همین دلیل در این نوشتار نکات کلی برای انتخاب و خرید لباس را می‌خوانیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

 رنگ لباس

قبل از خرید لباس، مدل و رنگ آن را در نظر بگیرید. زمانی‌که بدانید به چه نوع لباس با چه جنس و رنگی نیاز دارید، انتخاب لباس برای شما سریع‌تر و درست‌تر خواهد بود. هیچ وقت بدون فکر به خرید نروید.

سایز لباس

سایز خودتان را بشناسید. همیشه لباسی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید. معمولا بیشتر ما در زمان خرید لباس، مطمئن می‌شویم که آیا این لباس برای ما مناسب است و ایرادات بدن ما را می‌پوشاند یا خیر.

علاوه بر این باید به موارد و زمان استفاده از آن لباس نیز دقت کنید. البته گاهی مدل یک لباس، گشاد و اورسایز یا تنگ و چسبان است و این با بحثی که در بالا داشتیم فرق می‌کند. همیشه باید به سایز بدن و فرم اندام خود توجه کنید تا در انتخاب لباس مناسب، موفق باشید.

رنگ لباس

فرم بدن

فرم بدن خودتان را بشناسید، این موضوع باعث می‌شود که استایل مناسب خود را بهتر پیدا کنید. به‌طور مثال، پیراهن‌هایی با یقه هفت برای افرادی با گردن بلند مناسب نیست یا کسانی که دارای شانه‌هایی پهن هستند نباید از لباس‌های دکلته استفاده کنند.

خرید لباس

زمان مناسب

یکی از کارهای اشتباه، انتخاب و خرید لباس در لحظات آخر است. حداقل یک هفته قبل از مراسم یا مهمانی برای خرید لباس، زمان مناسبی را اختصاص دهید تا با آرامش بتوانید آنچه که می‌خواهید را انتخاب کنید.

انتخاب لباس مناسب

استایل خود را بشناسید

بهترین کار این است که استایل شخصی خودتان را بشناسید. اگر طرف‌دار آیتم‌های کژوال هستید، خود را به خرید آیتم‌های رسمی و کلاسیک مجبور نکنید. اگر رنگ‌های شاد و جلوه‌گر را دوست دارید، آیتم‌های مینیمال برای شما انتخاب مناسبی نیستند. اگر دوست دارید لباس‌های اورسایز و گشاد به تن کنید، نباید به سراغ آیتم‌های رسمی بروید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مدل‌های آرایش آسان که شما را جذاب می‌کند را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. پری

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۱۲ ق٫ظ

    سپاسگزارم از شما ❤️🌹

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۲۳ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۱۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ق٫ظ

    🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

      ممنون از شما دوست عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…