مانتو با رنگ خنثی را چگونه ست کنیم؟

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همیشه رنگ‌های خنثی را می‌توانید به سادگی با رنگ‌های دیگر ست کنید. اما در میان تمام رنگ‌های خنثی، رنگ طوسی به سادگی با هر رنگی ست می‌شود.
مانتو زنانه طوسی

اگر می‌خواهید تنها با خرید یک مانتو زنانه، چندین استایل متفاوت را تجربه کنید، بهترین انتخاب شما، مانتو زنانه طوسی خواهد بود. اگر می‌خواهید به نحوه ترکیب رنگ طوسی با لباس‌های دیگر اطلاعات بیشتری به دست آورید، توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید! با ما در مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن قرمز با طوسی

ست کردن قرمز با طوسی

قرمز و طوسی، از ترکیب رنگ‌هایی هستند که ظاهر شما را دگرگون می‌کنند. رنگ قرمز، زرشکی و آجری به ظاهر شما جلوه می‌بخشند.

ست کردن صورتی با طوسی

ست کردن صورتی با طوسی

طوسی و صورتی، از نخستین رنگ‌هایی هستند که به سادگی مکمل یکدیگر می‌شوند. توصیه می‌کنیم یکی از لباس‌ها را تیره و دیگری را روشن انتخاب کنید.

ست کردن سبز با طوسی

سبز و طوسی از رنگ‌های جذاب چهار فصل هستند. با این حال ست مانتو طوسی روشن و لباس سبز تیره، از رنگ‌های مکمل مطابق مد روز هستند.

ست کردن زرد با طوسی

ست کردن زرد با طوسی

طوسی و زرد یادآور فصل تابستان و پاییز هستند. رنگ زرد و خردلی از رنگ‌های پرکاربرد برای طراحی مدل لباس زنانه پاییزه است. اما اگر می‌خواهید جلوه دیگری به رنگ پر انرژی زرد ببخشید، ست لباس طوسی و زرد، انتخاب هوشمندانه‌ای است.

ست کردن آبی با طوسی

در واقع برخلاف رنگ‌های دیگر، طیف رنگ آبی از تیره تا روشن، به سادگی با لباس یا مانتو زنانه طوسی ست می‌شود. رنگ آبی یک رنگ،  سلطنتی است و انتخاب جذابی برای مانتو طوسی مجلسی و استایل رسمی خواهد بود.

ست کردن سفید و مشکی با طوسی

ست لباس طوسی با سفید و مشکی، فوق‌العاده جذاب خواهد بود. اگر نمی‌دانید که چه رنگ لباسی تهیه کنید، در خرید لباس طوسی زنانه همراه با ست سفید و مشکی تردید نکنید.

چه رنگ روسری با مانتو رنگ خنثی ست کنیم؟

روسری با مانتو طوسی

  • خانم‌هایی که رنگ پوست صورت سفیدی دارند، می‌توانند رنگ روسری تیره انتخاب کنند. ست مانتو طوسی با روسری جگری یا قرمز تیره، آبی تیره و سبز تیره، چهره شما را جذاب‌تر می‌کند.
  • خانم‌هایی که رنگ پوست صورت‌شان گندمی است، باید رنگ‌هایی انتخاب کنند که نه تیره و نه روشن باشند. رنگ‌های میانه همچون ست مانتو طوسی با رنگ روسری صورتی، یاسی، آبی آسمانی و بژ انتخاب جذابی خواهد بود.
  • خانم‌هایی که رنگ پوست صورت سبزه دارند، بهتر است در ست مانتو طوسی با رنگ مناسب روسری، سراغ رنگ‌های شاد و روشن بروند. ما به شما ست مانتو طوسی با رنگ روسری بنفش، آبی کاربنی، زرد و قرمز را پیشنهاد می‌دهیم که چهره شما را بسیار جذاب و بشاش می‌کند.

اما خبر خوب برای همه خانم‌ها با هر رنگ پوست، استفاده بلامانع از رنگ سفید و مشکی است.

۳. مانتو رنگ خنثی را با چه شلواری ست کنیم؟

برای استایل روزمره یا قرار دوستانه، مانتو طوسی اسپرت به تن کنید. در ست آن با شلوار جین زنانه آبی تردید نکنید.

در صورتی که می‌خواهید به مهمانی رسمی بروید، برای انتخاب شلوار توصیه می‌کنیم از رنگ‌‌هایی همچون سفید، مشکی و رنگ‌های تیره بهره‌مند شوید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با این راهکار‌ها به خانمی شیک‌پوش تبدیل شوید! را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…