آیتم‌هایی برای جذابیت بیشتر در استایل‌های تابستانی

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دنیاى مد، بیشتر به سمت راحتى و مینیمال بودن پیش می‌رود. البته معمولا بیشتر خانم‌ها براى پیش رفتن با مد راحتی خود را فدای زیبایی می‌کنند.
آیتم‌ های جذاب استایل‌

در این مطلب تمام آیتم‌ های جذاب استایل‌ تابستانی برای خوش استایل‌تر شدن شما گفته شده است. امروزه شاهد برگشت بسیاری از مد‌های گذشته هستیم. یکی از مد‌هاى دهه هشتاد میلادی که شاهد برگشت آن هستیم چیزی نیست جز اپل. به طور کلی برای این فصل، برش‌های بزرگ، پارچه‌های زیاد برای قسمت بالا‌تنه زیاد دیده می‌شود و نشانه قدرت خانم‌ها در جامعه امروزی است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

پارچه راه راه

امسال پارچه‌‌هاى راه راه، طرح‌های هاوایی، گل‌دار و نقش‌های پر از رنگ را در همه جا می‌بینیم. البته فراموش نکنید که براى انتخاب راه راه افقى یا عمودى باید به فرم بدن خود دقت کنید و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. پارچه‌هاى گل‌دار هم که مدت‌هاست در تابستان پرطرفدارند و با آن حال و هوای خوب‌شان احساس زندگی و خنکی در این فصل آفتابی را به انسان منتقل می‌کنند.

اکسسوری‌های تابستانی

کیف و صندل‌های حصیری

اکسسوری‌هایی با درون‌مایه ساحل را امسال به وفور می‌بینیم. از کیف و صندل‌های حصیری و کنفی گرفته تا اکسسوری و زیورآلات طرح صدف، مروارید و موجودات دریایی.

امسال دریا و هر آنچه که در آن ما را یاد تعطیلات تابستانی کنار ساحل می‌اندازد، به شدت ترند شده است و می‌توانید از آن‌ها در کنار استایل‌های سفید و کرم تابستانی خود استفاده کنید.

کفش تابستانی

صندل‌های لا انگشتی

یکی دیگر از آیتم‌ های جذاب استایل‌ در فصل تابستان، صندل‌های جلو مربعی و پاشنه‌دار است که بسیار پر‌طرفدار هستند. صندل بعدی که خیلی ترند شده صندل‌های لا انگشتی و پاشنه‌دار هستند که جزو یکی از ترند‌های جدید کفش به حساب می‌آیند.

پارچه راه راه

طرح خال‌خالی یکی از طرح‌های پرطرفدار است که برای این فصل حسابی ترند شده و آن را در بیشتر برند‌ها می‌بینم.

پیراهن ساتن

پیراهن ساتن

پیراهن‌های لباس خوابی، همان پیراهن‌های سیلک براق و زنانه‌ای هستند که دو بند باریک دارند. این پیراهن‌ها از فصل بهار ترند شده و جزو یکی از ترند‌های جذاب و زنانه است که می‌توانید برای مهمانی‌های عصر از آن استفاده کنید.

اکسسوری مو

اکسسوری‌های مو بخصوص تل‌های بزرگ و هدبند، جزو دیگر مواردی هستند که حتما باید در استایل‌های تابستانی خود به آن‌ها توجه کنید و با این اکسسوری‌ها موهای خود را تزئین کنید.

والان

آیتم‌ های جذاب استایل‌

والان، یکی دیگر از مواردی است که بسیار مد شده است. در لباس‌هاى شب، تی‌شرت، تاپ‌های مجلسی و شلوار هم این روند را می‌بینیم.

پارچه‌های براق

در آخر باید بگوییم که اگر شما هم عاشق زرق و برق هستید خوشحال باشید، چون پارچه‌هاى لمه‌دار، پولکی و براق در همه برند‌هاى بزرگ و فست فشن برای این فصل و فصل آینده دیده می‌شوند. امیدوارم تابستان جذابی را با این ترند‌های بی‌نظیر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه فردی خوش‌پوش باشیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…