مهمان‌خانه پری دریایی، اقامت‌گاهی جن زده در انگلستان!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تجربه ترس هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. در دنیا مکان‌های فراوانی وجود دارند که با القای حس ترس و وحشت، به جذب گردشگر اشتغال دارند. یکی از ترسناک‌ترین مکان‌هایی که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید، مسافرخانه جن‌زده انگلستان است.
مسافرخانه پری دریایی

نظرتان درباره یک شب رویایی در مسافرخانه‌ای جن‌زده چیست؟ ما را در مجله دلتا همراهی کنید تا ببینیم داستان مسافرخانه پری دریایی چیست؟

در شهر رآی انگلستان، مسافرخانه‌ای وجود دارد که تمامی امکانات یک مسافرخانه مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد. صبحانه کامل، اتاق‌های تمیز و وای‌فای، همگی در مهمانخانه پری دریایی وجود دارند.

مسافرخانه جن زده

مالک رسمی آن جودیت بلینو نام دارد اما او تنها صاحب این مسافرخانه نیست. لازم هست بدانید که سر و صداهایی هنگام اقامت شبانه در این مکان به‌گوش می‌رسد که می‌تواند تجربه ترس را برای میهمانان مسافرخانه به ارمغان بیاورد که این مسافرخانه را تبدیل به جاذبه گردشگری کرده است.

خیابان پری دریایی

به نظر می‌رسد این مسافرخانه یکی از جن زده‌ترین مکان‌های بریتانیا باشد. قدمت این ساختمان درجه ۲ حدودا به قرن دوازدهم میلادی می‌رسد. البته بعضی حتی تاریخ زیر زمین سنگی آن را به سال ۱۱۵۶ نسبت می‌دهند. در سال ۱۴۲۰ این مهمانخانه به شکلی که امروزه مشتریان آن را می‌شناسند، تغییر پیدا کرد و نام خیابانش نیز به خیابان پری دریایی تغییر یافت.

شهر رآی انگلستان

مشهور است که ارواح نا‌آرام در اتاق‌های این مسافرخانه پرسه می‌زنند و احتمالا مشهورترین ساکنان این مسافرخانه گروه قاچاقی هاوخورست بوده‌اند که برای مخفی شدن از این مسافرخانه استفاده کرده‌اند.

چرا مسافرخانه پری دریایی ترسناک است؟

اهمیت شهر رآی برای ارتش و تجارت بسیار زیاد بود، برای اینکه کشتی‌های سلطنتی را تامین می‌کرد، بنابراین یک دسته یاغی به این شهر رفتند که شاید بتوانند چیزی به دست آورند.

دسته هاوخورست، جنوب شرقی انگلستان را به وحشت انداخته بودند. آن‌ها چیزی بیش از ترس ایجاد می‌کردند، درواقع هر کس که به آن‌ها احترام نمی‌گذاشت را می‌کشتند.

سایت مسافرخانه می‌نویسد که تونل‌های مخفی زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها از طریق زیرزمین به مهمانخانه‌ای قدیمی در خیابانی موازی خیابان پری دریایی می‌رسد و امکانات فرار سریع نیز در آن فراهم شده است.

مسافرخانه ترسناک

عده‌ای اعتقاد دارند که دو نفر از این یاغیان، هنوز روحشان در مسافرخانه حضور دارد و در راهروها پرسه می‌زنند یا حتی شاید بر روی صندلی گهواره‌ای اتاق شماره ۱۷ نشسته‌اند.

بعضی میهمانان حس می‌کنند که مردانی از میان دیوار‌ها عبور می‌کنند و زنانی شبح‌وار اقلامی مثل لباس‌های خیس را حمل می‌کنند. بسیاری از این اتفاقات بخصوص در اتاقی مشهور به اتاق جیمز دیده شده اند. این اتاق به افتخار شهردار سابق رآی «چارلز جیمز» نام گذاری شده است.

زنانی شبح‌وار

ترسناک‌ترین اتاق مسافرخانه به عنوان اتاق سین نامگذاری شده است. سین یکی از شخصیت‌های اصلی قاچاقچیان بوده است که ظاهرا در اتاقش یک راهروی مخفی وجود داشته و این راهرو در نهایت به یک کافه ختم شده است. عده‌ای در این اتاق صداهایی شبیه به صدای جنگ و شمشیرزنی دوشخص را شنیده‌اند.

مسافرخانه جن زده از سال ۱۷۷۰ بسته بوده است و از سال ۱۹۹۳ صاحب فعلی آن را خریداری کرده است و مسافران و مشتریان خاص خود را دارد. این مسافرخانه از طریق فیلم یلو‌بِرد با بازی گراهام چپمن به شهرت رسید.

مسافرخانه جن زده پری دریایی

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه مخوف جن‌ها در همسایگی کشتی یونانی کیش را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…