ست کردن لباس با رنگ پوست شما

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمانی که به کمد لباس‌های‌تان نگاه می‌اندازید، ممکن است متوجه شوید که لباس‌های زیادی را از یک مدل و حتی یک رنگ دارید.
رنگ مناسب پوست

در این مطلب از مجله دلتا به شما کمک می‌کنیم تا متوجه شوید با شناخت رنگ پوست خود چه رنگ‌هایی برای انتخاب لباس برای شما بهتر است یا بهتر است از چه رنگ‌هایی دوری کنید! برای انتخاب رنگ مناسب پوست خود با ما همراه باشید.

رنگ مناسب پوست شما

پوست روشن

اگر پوست روشنی دارید رنگ‌های پاستلی مثل آبی کم‌رنگ، بنفش یاسی، هلویی، صورتی‌ روشن، سبزآبی‌ و سبز نعنایی بهترین رنگ‌ها برای شما هستند. افرادی با رنگ پوست روشن می‌توانند از اکثر رنگ‌ها استفاده کنند، اما بعضی از رنگ‌ها مانند زرد قناری، سرخابی و قرمز شادابی چهره آن‌ها را افزایش می‌دهد.

رنگ مناسب پوست

پوست گندم‌گون

به پوست‌هایی که نه تیره هستند و نه روشن، پوست‌های گندم‌گون می‌گویند.رنگ‌های بنفش، سبز زمردی، گلبهی، آبی آسمانی، کرم‌ صورتی، بنفش‌ و نارنجی روشن ،بهترین رنگ‌ها برای این افراد است. اگر پوستی گندم‌گون دارید، سعی کنید از این رنگ‌ها در میانه طیف (نه خیلی‌ روشن و نه زیادی تیره) استفاده کنید تا جذابیت شما دوچندان شود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب چگونه شیک پوش واقعی باشیم؟ را بخوانید.

رنگ مناسب پوست

پوست زیتونی

پوست زیتونی درخششی طبیعی دارد. از این‌رو توصیه می‌شود که از رنگ‌های طبیعی و سرد استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های خنثی، سایه عسلی موجود در پوست زیتونی را نمایان می‌کند و باعث جذابیت آن می‌شود. همچنین رنگ‌هایی مثل طلایی، زیتونی، خردلی، بادمجانی، صورتی، کرم و خاکی رنگ مناسب پوست این افراد هستند.

رنگ مناسب پوست تیره

کسانی که پوست تیره با تم سرد دارند با رنگ‌هایی از خانواده سبز زمردین، فیروزه‌ای و قرمز‌هایی مانند نارنجی خونی یا شرابی پوست آن‌ها درخشان‌تر به‌نظر می‌رسد. یکی دیگر از رنگ‌های بی‌نظیر برای این دسته از افراد رنگ‌های درخشان است. همچنین رنگ‌های اصلی در طیف‌های قرمز، سبز، آبی به استثناء زرد و نارنجی برای این دسته مناسب است.

رنگ مناسب پوست

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۷ مدل مانتو نخی برای بهار ۱۴۰۱  را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۰۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۲۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…