۵ مبل خاص و شیک برای خانه‌های ایرانی

۱۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبل به‌‌عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم منزل محسوب شده که باعث ایجاد یک دکوراسیون شیک در اتاق پذیرایی و نشیمن می شود. مبلمان علاوه بر زیبایی و مدرن بودن باید راحت و استاندارد نیز باشد.
مبل خاص و شیک

انتخاب مبلمان همیشه یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها در وسایل خانه است و در زیبایی فضا تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. نکته‌ای که در انتخاب مبلمان خانه وجود دارد این است که باید کاملا با سبک دکوراسیون هماهنگ باشد و مطابق با آن انتخاب شود. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی چند مدل مبل خاص و شیک می‌پردازیم.

مدل مبل چرمی

مبل چرمی انتخاب بسیار شیکی برای دکوراسیون منزل است که از لحاظ سبک، رنگ و کیفیت، گستردگی زیادی دارد. بهتر است در انتخاب آن به سبک دکوراسیون خانه خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مبل خاص و شیک

مبل چرمی برای دکوراسیون‌های لوکس، مدرن و حتی کلاسیک انتخاب بسیار مناسبی است و می‌تواند جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون نشیمن و یا پذیرایی منزل شما ببخشد. شما می‌توانید از این مدل مبلمان در سبک صنعتی و در کنار چوب، فلز و آجر نیز استفاده کرده و ترکیب بسیار جذابی را خلق کنید.

مدل مبل طرح ال

انتخاب مبل طرح ال می‌تواند همیشه جزو راحت‌ترین و البته بهترین و محبوب‌ترین انتخاب‌ها باشد. چون برای اتاق نشیمن با هر اندازه فضایی که داشته باشد قابل استفاده است. مبل ال فضای نشیمن بسیار راحتی به شما می‌دهد. به دلیل این که به هم متصل‌اند و فضای خالی بین مبل‌ها نیست، انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک نیز هستند.

مبل خاص و شیک

برای نشیمن‌های بزرگ‌تر، مبلمان طرح ال را طوری روی فرش قرار دهید تا دو ضلع آن را بگیرد. برای پر کردن فضای خالی اطراف می‌توانید از مبل تک نفره استفاده کنید. مبل طرح ال که در تصویر می‌بینید برای دکوراسیون مدرن انتخاب بسیار مناسبی است.

مبل خاص و شیک

مدل مبل پایه دار

مبل پایه‌دار برای فضاهای کوچک انتخاب بسیار ایده‌آلی است. پایه‌های کوتاه و رنگ طلایی به‌کار رفته شده در مبلی که در تصویر زیر می‌بینید، فضا را کمی لوکس می‌کند. از آن‌جایی که این مبلمان رنگی، ساده هستند پس می‌توان در دیوار پشت آن، کاغذ دیواری طرح‌دار نصب کرد که باعث می‌شود فضا متفاوت‌تر شود.

مدل مبل پایه دار

شما می‌توانید از این مبل خاص برای پر کردن فضاهای بزرگ و یا زیر پنجره‌هایی که منظره خوبی به بیرون دارند، استفاده کنید. به‌طور کلی می‌توان با استفاده از این مبل، از کمترین فضا بیشترین استفاده را کرد. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب رازهایی که دکور خانه را بی‌عیب و نقص می‌کنند سر بزنید.

مدل مبل تک نفره

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید قرار دادن این  مبل تک نفره، در فضا ایجاد صمیمیت و راحتی به‌وجود می‌آورد. یکی از ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد این مدل از مبلمان آن است که به‌صورت جفت ساخته می‌شود. در نتیجه می‌تواند فضای متفاوت‌تری از سایر بخش‌های منزل شما ایجاد کند.

مدل مبل تک نفره

توصیه‌ای که برای شما داریم این است که از این مدل مبلمان برای فضاهای خیلی کوچک یا اتاق خواب‌هایی که بسیار بزرگ هستند استفاده کنید. علاوه بر این شما می‌توانید این مدل مبل تک نفره را برای فضاهایی که مناسب گپ زدن و عصرانه خوردن هستند نیز به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل در نظر بگیرید.

 مدل مبل شزلون

شزلون نوعی مدل مبل خاص و شیک است که می‌توان از آن هم در کنار مبلمان استیل یا راحتی استفاده کرد که دکوراسیون خاص و متفاوتی ایجاد می‌کند. همچنین به‌عنوان عنصری مستقل در گوشه‌ای از خانه و در کنار عناصر دکوری جذاب دکوراسیون خانه شما را جذاب‌تر می‌کند.

 مدل مبل شزلون

مبل شزلون فضا را لوکس می‌کند و برای افرادی مناسب است که دوست دارند دکوراسیون متفاوت و خاصی داشته باشند و لوکس بودن آن برایشان اهمیت زیادی دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این وسایل را به دکور منزل خود اضافه کنید را بخوانید.

۱۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۰۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۰۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۲۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۳۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۵۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۵ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۱ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۰۱ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۲۹ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ب٫ظ

  15. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۲۴ ب٫ظ

  16. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۸ ب٫ظ

  17. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

  18. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…