خواص معجزه‌آسای شیر نارگیل برای پوست و مو

۱۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم از رشد قدی موهای خود ناراضی هستید، اگر پوست شما خشک و کدر شده، این مطلب را دنبال کنید.
خواص شیر نارگیل

داشتن پوست و موی سالم و جذاب آرزوی همه‌ ما است‌ و حاضر هستیم برای رسیدن به آن، هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم. پس تمام راه‌کارهای قدیمی را کنار بگذارید چون مجله دلتا با یک فرمول جدید به سراغ شما آمده است. ما در این مطلب از خواص شیر نارگیل برای سلامت پوست و موی شما صحبت می‌کنیم.

خواص شیر نارگیل برای پوست

مدت زیادی است که افراد برای مرطوب کردن پوست خود، شیر نارگیل را به آب وان اضافه می‌کنند. شیر نارگیل پوست را مرطوب، نرم و لطیف می‌کند. شاید با خود بگویید، کم‌تر کسی در منزل خود وان دارد. بله حق با شماست! می‌توانید شیر نارگیل اسرارآمیز خود را درون شیشه‌اسپری‌دار ریخته و آن را بر روی پوست تمیز خود اسپری کنید.

شیر نارگیل برای پوست

از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند

شیر نارگیل به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست و کلاژن‌سازی کمک می‌کند. چند قطره شیر نارگیل را با شش تا هفت عدد بادام بدون پوست مخلوط کنید تا یک خمیر نرم به دست بیاید. خمیر ایجاد شده را روی پوست خود قرار دهید. بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب خنک بشویید. از این ماسک فوق‌العاده دو تا سه بار در روز استفاده کنید تا سلامت پوست شما بهبود پیدا کند و علائم پیری به‌طرز چشمگیری کاهش پیدا کنند‌.

یک آرایش‌ پاک‌کن خوب است

به جای استفاده از آرایش ‌پاک‌کن‌های گران‌قیمت، از شیر نارگیل استفاده کنید. دو قاشق غذاخوری از روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری شیر نارگیل مخلوط کنید. پنبه را در مخلوط بزنید و با آن آرایش خود را پاک کنید. با این کار نه تنها آرایش شما پاک می‌شود، بلکه پوست شما هم به‌طور عمیق تغذیه می‌شود.

پوست را لایه‌برداری می‌کند

لایه‌برداری پوست از دیگر خواص شیر نارگیل است. شیر نارگیل یکی از طبیعی‌ترین ترکیبات برای لایه‌برداری پوست است. می‌توانید با پودر جو دوسر و شیر نارگیل یک خمیر درست کرده و از آن دو بار در هفته به‌عنوان اسکراب استفاده کنید تا پوست شما شفاف شود.

خواص شیر نارگیل برای مو

شیر نارگیل برای مو

به رشد مو کمک می‌کند

شیر نارگیل فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کند و رشد مو را افزایش می‌دهد. تمام کاری که باید بکنید، ماساژ دادن شیر نارگیل روی موها است. بعد از ماساژ دادن اجازه دهید شیر نارگیل به مدت تقریبا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی موها بماند. سپس مثل همیشه موهای خود را با شامپو بشویید.

ترمیم موهای خشک و آسیب‌دیده 

می‌خواهید موهایی درخشان و بلند داشته باشید؟ فقط کافی است شیر نارگیل، عسل و روغن‌ نارگیل را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را درون شیشه‌اسپری‌دار ریخته و از ریشه تا پایین ساق موها را به این ترکیب آغشته کنید. سپس موهای خود را با کلاه پلاستیکی بپوشانید و پس از ۱ ساعت موهای خود را با شامپوی مناسب موی خود شستشو دهید. همچنین این ترکیب خارش کف سر و شوره را کاملا درمان می‌کند.

نحوه درست کردن شیرنارگیل

کافی است به ۳۰۰ گرم پودر نارگیل ۲ لیوان آب‌جوش اضافه کرده و توسط مخلوط‌کن، این ترکیب را هم بزنید. پس از ۱۰ دقیقه مخلوط را از صافی رد کنید. شیر نارگیل شما حاضر است.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مفیدترین ماسک‌های روشن کننده پوست.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۵:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۰۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۲۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۲۹ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۰۳ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۵۴ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ب٫ظ

    من اینو‌ دیروز خوندم و امروز به موهام زدم موهام بدون زدن نرم کننده نرم شده بود و براق مرسی از این مطلبا بیشتر بذارین

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۵۷ ق٫ظ

      خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده.
      ممنون از نظر مهربانانه شما.

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۲۷ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۱۳ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…