کوه خرافات، رازی پنهان در تسخیر ارواح سرگردان!

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرافات و باور به خرافه در هر شهر و کشوری ممکن است کم و بیش وجود داشته باشد، فقط نوع و شکل آن از جایی به جای دیگر فرق دارد. خرافات ممکن است از یک شی یا یک مکان یا یک حرف و یا هر چیز دیگری بوجود بیاید. امروز از یک خرافات عجیب می‌گوییم، از یک کوه که به کوه خرافات معروف است.
کوه خرافات

یک کوه عجیب در شرق فونیکس ایالت آریزونای آمریکا قرار دارد که به کوه خرافات معروف شده است. داستان‌هایی درباره این کوه وجود دارد که پر از مسائل اسرار‌آمیز و عجیب است و همین داستان‌های ترسناک و مرموز این کوه را به یک مکان جذاب برای گردشگری ماجراجویانه تبدیل کرده است. برای آشنایی با کوه خرافات با مجله دلتا همراه باشید.

خرافات

درباره کوه خرافات

خرافات نام کوهی است که در آن جنگ‌ها و درگیری‌های زیادی بین سرخ‌پوست‌ها و اسپانیایی‌ها بوجود آمد و سبب شد یک سری حوادث تاریخی در آن اتفاق بیفتد.

بر اساس یک افسانه که به سال ۱۸۹۱ میلادی مربوط می‌شود، یک مهاجر آلمانی به اسم جاکوب والتز در این نقطه یک معدن خیلی بزرگ کشف می‌کند که در این معدن طلا یافت شده و به معدن طلای گمشده معروف شد.

آریزونای آمریکا

این مهاجر آلمانی تا زمان مرگش هیچ اطلاعی از راز و مکان دقیق معدن نداد و به کسی در این مورد چیزی نگفت و مثل یک راز پنهان آن را برای خودش حفظ کرد، اما یک نفر راز پنهان جاکوب والتز را بالاخره آشکار کرد.

افسانه‌های کوه خرافات

بعضی‌ها درباره این کوه داستان‌های ترسناکی تعریف می‌کنند و به همین دلیل به کوه خرافات معروف شده است و گردشگران ماجراجوی زیادی را به سمت خود کشیده است.

کوه عجیب

آدلف روت اولین کسی بود که با سودای بدست آوردن طلا به آنجا رفت اما هیچ وقت برنگشت. با این‌حال یک پیام از آدولف روت که البته منصوب به او است، به دست دیگر کاشفان و جستجوگران رسید. متن پیام این بود: رفتم، دیدم، پیروز شدم!

همین پیام باعث شد افراد زیادی فکر کردند که آدولف روت به معدن طلای مشهور رسیده و آن گنج طلا را پیدا کرده است. پس برای اینکه از این گنج بی‌نصیب نمانند، به سمت کوه خرافات به راه افتادند و شروع به کند و کاو کردند. جستجو گران طلا از همه جا به این نقطه و این کوه هجوم آوردند.

معدن طلای گمشده

کاوش‌های زیاد و تلاش افرادی که جویای گنج بودند و حتی حاضر بودند جانشان را در این راه از دست بدهند هیچ نتیجه‌ای نداد و هیچ‌وقت جای دقیق معدن طلا برای کسی پیدا نشد.

درگیری و رقابت تنگاتنگی بین معدن‌چیان به وجود آمد و کشت و کشتار زیادی هم بر سر این موضوع اتفاق افتاد. خیلی‌ها در کوه ناپدید شدند و هیچ‌وقت به خانه‌شان برنگشتند.

موجودات مرموز و عجیب و غریب

بر اساس داستان‌ها و افسانه‌های محلی، روح این افرادی که در این نقطه از زمین جانشان را در راه طلا از دست داده بودند، در این کوه‌ها هنوز سرگردان است.

بر اساس افسانه‌های موجود در غارهای زیر کوه هم موجودات مرموز و عجیب و غریب وجود دارند. یکی از قبایل سرخ‌ پوست آمریکا بر این باورند که کوه خرافات دروازه‌‌ای به جهنم است.

قبایل سرخ‌ پوست آمریکا

پیشنهاد مطالعه: مطلب ساکنان این شهر عجیب، زیر زمین زندگی می‌کنند را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۰۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۰۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

    بله داستان کوه مخوف یک راز دانشمند المانی هست خودش در همانجا مدفون شده است

    پاسخ

    • ریحانه آهن کار

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۲۵ ب٫ظ

      کاملا درسته ممنون از توجه و همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…