با این روش‌ها کفش پاشنه بلندتان را ساعت‌ها بپوشید!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کفش‌های پاشنه بلند، زیبا هستند و خیلی هم می‌توانند استایل ما را شیک و رسمی کنند اما یک مشکلی این وسط وجود دارد و آن هم ایجاد ناراحتی هنگام پوشیدن این کفش‌ها است.
کفش پاشنه بلند زنانه

در واقع روی صحبتمان با آن دسته از کفش‌های استانداردی است که به راحتی می‌توانیم آن‌ها را با رعایت یک سری نکات و ترفند‌ها مدت طولانی‌تری بپوشیم. در این مقاله ترفند‌هایی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند زنانه در مدت زمان طولانی‌تری را به شما آموزش می‌دهیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

نکاتی که قبل از پوشیدن کفش پاشنه بلند زنانه باید انجام دهید

کفش مجلسی

چرب کردن پاها

اگر کفش شما جلو بسته است و کمی به سختی پای شما به داخل کفش می‌رود، می‌توانید با مرطوب کردن پاهای خود به راحتی کفش‌هایتان را بپوشید. فقط حواستان باشد این کار را برای کفش‌های جلو باز انجام ندهید چون پای شما سر می‌خورد.

استفاده از پد‌های سیلیکونی و طبی

بیش‌ترین فشار در این نوع کفش به استخوان زیر پنجه‌ پا وارد می‌شود. شما می‌توانید از پد‌های سیلیکونی و طبی که مخصوص این قسمت هستند استفاده کنید.

راه رفتن با کفش نو و جدید

اگر کفش جدیدی خریداری کرده‌اید، پوشیدن آن را دقیقأ به روز مراسم موکول نکنید. سعی کنید از قبل چند بار آن را بپوشید تا کمی جا باز کند.

برخی نکات هم هنگام پوشیدن باید رعایت شوند

در نیاوردن کفش‌ها

اگر احساس خستگی می‌کنید سعی کنید بنشینید تا پای شما عمودی روی زمین نباشد. تقریبا‌ٔ شبیه حالت چهار زانو باشید. یادتان باشد که درآوردن کفش در این زمان ایده خوبی نیست. به دلیل تورم پا‌ها ممکن است به سختی پا داخل کفش برود.

انتخاب کفش مناسب

کفش پاشنه بلند پهن جدید

سعی کنید از کفش‌هایی که پاشنه پهن دارند استفاده کنید. اگر پیراهن شما بلند است، می‌توانید از کفش‌های لژ‌دار استفاده کنید. اگر  کفش، پای شما را می‌زند، روزنامه نمدار را درون کفش بگذارید و باد گرم شسوار را از دور بر روی کفش بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۳ ترفند جذاب برای ست کردن کیف و کفش را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…