چگونه فردی خوش‌پوش باشیم؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از رازهای افراد خوش لباس، مرتب بودن استایل آن‌ها است. زیرا مرتب بودن لباس‌ها نشان می‌دهد که این افراد به پوشش و ظاهر آراسته خود اهمیت می‌دهند.
خوش تیپ و جذاب

مطمئنیم که شما هم دوست دارید خوش تیپ و جذاب به نظر برسید و از دانستن هر نکته کوچکی در مورد استایل کردن استقبال می‌‌کنید. در این مقاله مهم‌ترین اشتباهاتی که باعث شلخته و نامرتب نشان دادن استایل شما می‌شود را با هم مرور می کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. بی توجهی به لباس‌های چروک

بی توجهی نسبت به لباس‌های چروک و پوشیدن این آیتم‌ها نشان می‌دهد که شما نسبت به استایل خود بسیار بی توجه هستید. به همین دلیل تاثیر بدی بر روی دیگران می‌گذارد. باید نشان دهید که برای انتخاب لباس‌های خود وقت گذاشته‌اید و علاوه بر نظافت و تمیزی، به صافی آن‌ها هم توجه می‌کنید.

۲. لباس‌های سفیدِ رنگ گرفته

برای جلوگیری از رنگ گرفتن لباس سفید در ماشین لباسشویی، بهتر است آن‌ها را از لباس‌های رنگی جدا کنید و بعد بشویید. یادتان باشد که پوشیدن لباس سفید رنگ گرفته برای استایل کردن بسیار مضر است.

۳. لاک ناخن نامنظم

لاک ناخن نامنظم

یادتان باشد که ناخن‌های بدون لاک، بسیار بهتر از یک مانیکور یا لاک نامنظم است. اگر سر لاک ناخن‌های‌تان کنده شده و لاک نیاز به ترمیم دارد، به این نکته توجه کنید و همیشه سر ناخن‌های‌ خود را صاف و تمیز نگه دارید.

۴. لباس‌های گشاد

بهترین لباس برای هر فرد، دقیقأ باید از نظر سایز و فرم بدن متناسب باشد. نه گشاد یا بیش از حد بلند و ناهماهنگ و نه چندان جذب و چسبان باشد. البته که توجه به مدل لباس هم مهم و جذاب است. اما اگر دوست دارید همیشه خوش استایل به نظر برسید بهتر است از آیتم‌های کلاسیک بیشتری استفاده کنید.

۵. البسه رنگ و رو رفته

برای خوش تیپ و جذاب بودن از پوشیدن لباس کهنه و رنگ و رو رفته خودداری کنید. لباس‌های قدیمی اصلاً بد نیست و خودش یک هنر است. اما لباس کهنه و رنگ و رو رفته استایل شما را نامرتب و شلخته نشان می‌دهد. برای جلوگیری از کم رنگ شدن لباس‌ها، آن‌ها را به صورت برعکس و با دمای کم در لباسشویی بشویید.

۶. پرز بر روی لباس

وجود پرز روی لباس یکی از نشانه‌های شلختگی است. یادتان باشد که هیچ نوع پرز یا کرک یا مویی نباید روی لباس شما باشد. اگر ریزش مو دارید یا حیوان خانگی دارید، به این نکته هم حتما توجه کنید.

۷. لباس های پاره یا نخ نما

درست است که این لباس‌های پاره یکی از سبک‌های معروف استایل کردن هستند، اما این آیتم‌ها گاهی اصلا زیبا به نظر نمی‌رسند. موقعیت استفاده از این آیتم‌ها مهم است و باید بدانید که از لباس‌های پاره در چه استایلی استفاده کنید.

۸. کفش تنگ

پوشیدن کفش تنگ علاوه بر این که به پای شما آسیب می‌زند، باعث می‌شود سخت و عجیب راه بروید و این می‌تواند استایل شما را بسیار بد نشان دهد. اگر به فکر سلامتی و زیبایی استایل خود هستید از پوشیدن این کفش‌ها خودداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مهم‌ترین آیتم‌های موثر در خوش استایلی بانوان را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…