چندش‌‌آورترین جاذبه‌‌های گردشگری در جهان!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
باور کنید یا نه، برخی از پربازدیدترین مکان‌های گردشگری جهان اصلا جذاب نیستند و حتی بالعکس، ظاهری ناخوشایند و چندش‌آور هم دارند.
چندش آورترین جاذبه های جهان

چندش آورترین جاذبه های جهان می تواند مورد توجه بسیاری از توریست‌ها واقع شود و به یک چالش هیجان‌انگیز برای عاشقان هیجان تبدیل شود. با مجله دلتا همراه باشید تا تعدادی از چندش‌آورترین جاذبه‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

دیوار آدامس، سیاتل آمریکا

یکی از چندش آورترین جاذبه های جهان در نزدیکی بازار سیاتل واقع شده است و در واقع دیوارهایی است که به طور کامل از آدامس جویده شده توریست‌ها پوشیده شده‌اند. قدمت قدیمی‌ترین این آدامس‌ها به  ۲۰ سال باز میگردد.

در برخی از قسمت‌ها چندین لایه آدامس روی هم قرار گرفته‌اند و طول دیوار به ۱۵ فوت می‌رسد. امسال جشن ۲۰ سالگی این دیوار را برگزار کرده‌اند، هرچند که زمان دقیق بوجود آمدن آن مشخص نیست. کارکنان آن قسمت در تلاش هستند برای نگه داشتن دیوار، آن را تا قبل از پرشدن کامل تمیز کنند.

جاذبه های جهان

بزرگترین نمایشگاه قارچ، اورگان آمریکا

هرکسی علاقه به قارچ ندارد. اگر شما هم از این دسته هستید، هرگز پا به جنگل ملی «مالهور» اورگان نگذارید.

این‌جا مکانی است که انواع مختلف و کمیاب قارچ از جمله قارچ‌های عظیم‌الجثه عسل رشد می‌کنند. این جنگل بزرگترین کلونی قارچ در جهان است که در فضایی ۲۲۰۰ هکتاری گسترده شده و قدمتی ۲۴۰۰ ساله دارد.

گفته می‌شود وزن کل قارچ‌های این منطقه به ۳۵ هزار تن می‌رسد. ناگفته نماند همه قارچ‌های این نمایشگاه لزج نیستند، برخی از آن‌ها خیس هستند!

بزرگترین نمایشگاه قارچ

موزه موی لیلا، میسوری آمریکا

دیدن دسته موهای قدیمی شاید یکی از چندش‌آورترین صحنه‌هایی باشد که در ذهن یک گردشگر باقی بماند.

«لیلا کاهون»، بنیان‌گذار این موزه اما یکی از افرادی است که نه‌تنها حس بدی از دیدن مو به او دست نمی‌دهد، بلکه سال‌ها وقتش را صرف جمع‌آوری مو و تزئین ساختمان‌های مختلف با آن کرده است.

بیش از ۲ هزار آیتم از جمله زیورآلات و حلقه‌های تزئینی که همگی از مو تهیه شده‌اند، در این مکان نگهداری می‌شود. قدمت برخی از این حلقه‌های مو به قرن هفدهم می‌رسد، موهایی که برای زیباتر کردن خانه‌های دوره ویکتوریایی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

موزه موی لیلا

استخرهای نوشیدنی هاکونه ژاپن

اگر نمی‌توانید تحمل کنید جمعیتی از مردم در نوشیدنی مورد علاقه‌تان شنا کنند، به این آبگرم‌ها نروید.

در این مکان ۲۵ حوضچه وجود دارد که آب آن‌ها، آبگرم معمولی نیست، بلکه مردم در چای سبز، قهوه، سوپ میسو و دیگر نوشیدنی‌ها غوطه‌ور می‌شوند.

اگر با شنا کردن در مایعی چسبناک همراه با افرادی از گروه‌های سنی مختلف مشکلی ندارید، می‌توانید به ژاپن بروید و از این مکان دیدن کنید. البته گفته می‌شود مایعات داخل این حوضچه تخلیه می‌شود و پس از اتمام سانس‌ها، کسی آن را نمی‌نوشد!

استخرهای نوشیدنی هاکونه ژاپن

پیشنهاد مطالعه: مطلب قصر شگفت انگیزی که روی آب شناور است را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۳۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۵۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…