انواع مدل مانتو‌های خنک و مناسب فصل

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس عرف جامعه ایرانی برای خانم‌ها مانتو است. از این رو خانم‌ها به مدل و طرح این لباس توجه خاصی دارند.
مانتو بهاره و تابستانه

یکی از لباس‌هایی که خانم‌ها در خرید آن توجه بسیاری دارند، مانتو تابستانه است. از این رو اگر می‌خواهید استایل چشمگیر، متفاوت و جذابی داشته باشید، پیش از هر چیز به خرید مانتو توجه کنید. با این حال این نکته را به یاد داشته باشید که چشمگیر بودن مانتو به طراحی عجیب و شلوغ و رنگ‌های چشمگیر ارتباطی ندارد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

مانتو جلو باز

مانتو تابستانی کوتاه

یکی از مدل مانتوهای جذاب مناسب فصل تابستان مانتو جلو باز است که در آن لباس، احساس گرما و خفگی نمی‌کنید. لباس زیر مانتو جلو باز نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر می‌خواهید استایل زیبایی داشته باشید، در انتخاب لباس زیر مانتو باید خلاقیت داشته باشید. توصیه می‌کنیم لباس هم رنگ با مانتوی جلو باز به تن نکنید، چرا که جلوه بلوز و مانتو از بین می‌رود.

مانتو دکمه دار اسپرت

مانتو دکمه‌دار یکی از قدیمی‌ترین مدل مانتو است که همچنان در میان خانم‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است. یکی از مدل‌های محبوب این مانتو در میان دختران جوان، مانتو دکمه‌دار گشاد است. این مدل ظاهری اسپرت دارد که می‌توانید آن را با کفش اسپرت زنانه، کفش راحتی یا آل‌استار ترکیب کنید.

مانتو دکمه‌دار مجلسی

در صورتی که طرفدار مدل مانتو مجلسی و کلاسیک هستید، مانتو دکمه‌دار طرح‌دار، انتخاب منحصربه‌فردی خواهد بود. معمولا این مانتو‌های مجلسی و دکمه‌دار را با تعدادی مروارید، منجوق و پولک تزئین می‌کنند تا جلوه چشمگیری داشته باشد. همچنین یک ست کیف و کفش چرم زنانه انتخاب مناسبی برای این استایل است. پیشنهاد می‌کنیم برای مدل مانتو مجلسی دکمه‌دار از کفش پاشنه بلند و کیف دستی یا دوشی کوچک استفاده کنید.

مانتو جلو بسته

مدل مانتو

برای خانم‌هایی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، خرید مانتو جلوه بسته یک انتخاب مناسب خواهد بود. توصیه می‌کنیم خانم‌هایی که اندام سیبی شکل دارند، در خرید مانتو جلو بسته دقت بیشتری کنند، چرا که ممکن است این مدل مانتو اندام‌شان را بزرگ‌تر نشان دهد.

در صورت این انتخاب، می‌توانید آن را به همراه یک کفش تخت اسپرت زنانه ست کنید. از این رو یک کیف شانه‌ای یا کیف کوچک دستی زنانه انتخاب مناسب‌تری خواهد بود.

مانتو طرح‌دار

مانتو تابستانی جلو بسته

در فصل گرم بهار و تابستان، رنگ لباس‌ها روشن می‌شود و طراحان سعی می‌کنند با الهام از گل‌های بهاری و رنگ‌های تابستانی، لباس‌ها را طراحی کنند. از این رو مانتوهای طرح‌دار نیز در این دو فصل مورد استقبال بسیاری قرار می‌گیرد. معمولا مانتو جلو باز و مانتو جلو بسته را به صورت طرح‌دار طراحی می‌کنند تا جلوه زیباتری داشته باشد.

مانتو کتی

اگر می‌خواهید برای بهار و تابستان خود یک مانتو جذاب داشته باشید، خرید مانتو کتی را فراموش نکنید. معمولا قد این مانتو از ۷۵ تا ۱۰۰ سانتی متر است که شما نه تنها در استایل خیابان و خارج از خانه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، بلکه به یکی از لباس‌های جذاب مهمانی‌هایتان تبدیل خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۵ اصل مهم برای انتخاب مانتو تابستانه را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  5. سهر شمخانی

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۵۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…