آموزش جدیدترین مدل آرایش زنانه

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترندهای مدل آرایش جدید هم با وجود ادامه‌دار شدن همه‌گیری کرونا و پنهان شدن چهره‌ها پشت ماسک، همچنان یک چالش برای خانم‌های امروزی به حساب می‌آید.
مدل آرایش جدید

سال به سال که می‌گذرد، آن‌قدر همه‌چیز دست‌خوش تغییر می‌شود که اگر ترندها را دنبال نکنید به ‌احتمال زیاد از غافله جا خواهید ماند. در این مطلب، شما را با انواع مدل آرایش جدید و ترند آرایشی ۲۰۲۱ آشنا خواهیم کرد. پس اگر دوست دارید تا آرایش جذاب و به روزی داشته باشید، این مقاله را حتما تا انتها بخوانید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

چشم‌ها را بیشتر از همیشه نشان بدهید!

ترند خط چشم ۲۰۲۱

حالا که ماسک‌ها صورت و چهره ما را می‌پوشاند، چشم‌ها بیشتر از همیشه دیده می‌شوند. کشیدن خط چشم‌های مشکی که کشیده و گربه‌ای هستند، چشم‌های شما را درشت‌تر نشان می‌دهند. کشیدن این نوع خط چشم‌ها ساده است. علاوه بر این‌ها، استفاده از مژه‌های مصنوعی بلند و به کار بردن سایه‌های تیره می‌تواند جلوه خاص و جذابی به صورت شما بدهد.

چطور به آرایش لب‌ها اهمیت بدهید؟

درست است که ماسک لب‌ها را پنهان می‌کند اما این به معنای نادیده گرفتن این بخش مهم از صورت نیست. امسال رنگ‌های نود طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و به همین دلیل، رژ لب‌هایی با این قبیل رنگ‌ها بیش از همیشه جذاب به نظر می‌رسند. ضمن اینکه رنگ‌هایی با این تم کمتر روی ماسک رد به جا می‌گذارند.

طبیعی‌تر از همیشه باشید

مدل آرایش ۲۰۲۱

یکی از ترند‌ترین مدل آرایش جدید  آرایش طبیعی و نچرال است. بهترین گزینه‌ برای این آرایش این است که استفاده از لوازم آرایش مات و براق را کنار بگذارید و نوع نیمه‌مات را انتخاب کنید. این کار شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهد و علاوه بر این، بافت پوست را هم به‌خوبی منعکس می‌کند.

استفاده از تنالیته‌های مختلف یک رنگ، برای تاثیر بیشتر!

ترند آرایش ۲۰۲۱

اگر به دنبال ایجاد یک تاثیر چشمگیر و عمیق در کسانی هستید که میکاپ شما را مشاهده می‌کنند، هیچ‌ گزینه‌ای بهتر از این نیست که از آرایش چشمی استفاده کنید که در آن رنگ‌هایی از یک طیف به کار رفته باشند.

تاثیر این کار زمانی که از رنگ‌های خاکی تا سبز استفاده شود، بیشتر هم می‌شود اما چیزی که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که رنگ‌ها درخشان و کاملا واضح باشند.

لیست لوازم‌آرایشی که در تابستان ۲۰۲۱ نیاز خواهید داشت

بجز ماسک‌های صورت که برای حفظ طراوت و شادابی پوست ضروری به نظر می‌رسند، لیست لوازم‌آرایشی که احتمالا به آن‌ها نیاز خواهید داشت را آماده کرده‌ایم تا با فراغ بال از آرایش خود به سبک جذاب سلبریتی‌ها و سوپر مدل‌ها لذت ببرید.

رژ لب براق شیشه‌ای

رژ لب‌های براق شیشه‌ای به شما ظاهری شاداب و باطراوت می‌بخشند. بنابراین اگر از این المان به‌درستی در کنار سایر عناصر آرایش استفاده کنید، میکاپی زیبا خواهید داشت.

گونه‌های رزی، عنصر جدانشدنی آرایش تابستانه

رژ گونه‌های براق

اگر قصد دارید یک سبک آرایشی شاداب و خوش رنگ برای تابستان داشته باشید، رژ گونه‌های رزی را در فهرست خود داشته باشید. در مقابل، از رژ گونه‌های براق و شاین بپرهیزید و تا حد امکان به ترند آرایشی نچرال و طبیعی روی بیاورید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۱۰ رازی که دیگران را جذب ظاهر شما می‌کند! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۴۷ ق٫ظ

    wo2😎😄😍

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۲۴ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…