۷ مدل‌ پیراهن مجلسی بلند زنانه

۶
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب لباس مجلسی بلند مناسب، برای حضور و درخشیدن در مهمانی‌ها امر بسیار مهمی است.
پیراهن بلند مجلسی

پیراهن بلند مجلسی یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی است که توسط خانم‌های شیک‌پوش در مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع خاص لباس زنانه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل اهمیت بالای این لباس مجلسی زنانه تصمیم داریم تا در این مقاله به معرفی ۷ مدل پیراهن مجلسی زنانه که در سال ۲۰۲۱ می‌توانید بپوشید، بپردازیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

مدل پیراهن مجلسی بلند حریر

انتخاب پارچه لباس نقش مهمی در متناسب نشان دادن اندام خانم‌ها دارد و می‌تواند جذابیت لباس را دوچندان کند. پارچه حریر در عین ظرافت و زیبایی به دلیل نازک و خنک بودن، انتخابی مناسب برای فصول گرم سال است. مدل پیراهن مجلسی حریر برای خانم‌هایی که به دنبال لباسی هستند که پوشیده و البته خنک باشد گزینه ‌ایده‌آلی محسوب می‌شود.

مدل پیراهن مجلسی حریر پلیسه‌دار

پیراهن مجلسی دخترانه

این مدل پیراهن از قسمت کمر تا پایین دارای پلیسه است و معمولاً با یک کمربند از قسمت بالایی پیراهن جدا می‌شود. مدل آستین بلند این پیراهن‌ها نیز معمولاً دارای پلیسه است. در طراحی یقه این پیراهن‌ها تلاش شده تا در هماهنگی کامل با قسمت‌های پلیسه‌دار قرار بگیرد. این مدل پیراهن برای مراسم عقد گزینه‌ ایده‌آلی به‌حساب می‌آید و می‌تواند استایل شما را منحصربه‌فرد کند.

پیراهن مجلسی بلند، مدل ماهی

لباس شب زنانه مدل پری دریایی و یا همان مدل ماهی، یکی از پرطرفدارترین و خاص‌ترین مدل پیراهن‌های زنانه به‌حساب می‌آید. این لباس فانتزی و خاص همان گزینه‌ای است که افراد خاص پسند به دنبال آن می‌گردند. با توجه به اینکه تمرکز این لباس روی شکم و پهلو قرار دارد، توصیه می‌شود افرادی که چربی دور شکم دارند، حتماً از گن‌های لاغری برای زیبایی بیشتر استایل خود استفاده نمایند.

مدل پیراهن مجلسی گیپور

پیراهن مجلسی گیپور

پارچه گیپور یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها نزد طراحان و خیاطانی است که طراحی و دوخت لباس مجلسی را انجام می‌دهند. این پارچه لوکس، زیبایی و جذابیت استایل خانم‌ها را دوچندان می‌کند و به همین دلیل است که امروزه کمپانی‌های بزرگی که درزمینه طراحی و دوخت لباس مجلسی فعالیت می‌کنند، در کالکشنهای جدید خود، همیشه از چندین مدل لباس مجلسی گیپور رونمایی می‌کنند.

مدل پیراهن مجلسی حریر و گیپور

پارچه گیپور را می‌شود با انواع پارچه‌های حریر، کرپ و ساتن ادغام نموده تا یک لباس جذاب و خاص طراحی و تهیه کرد. ترکیب این دو نوع پارچه در لباس عروس نیز استفاده می‌شود که این خود نشانی از خاص بودن این مدل لباس دارد.

مدل پیراهن مجلسی بلند پوشیده

پیراهن مجلسی بلند پوشیده

لباس‌های پوشیده پای ثابت مهمانی‌های ایرانی هستند. خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند لباسی پوشیده بپوشند، بدون شک پیراهن مجلسی پوشیده را برای حضور در مهمانی‌ها و مراسم‌ها انتخاب می‌کنند. این مدل لباس‌ها معمولاً یقه بسته‌ای دارند و آستین بلند هستند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۱۰ مدل لباس مجلسی‌ آستین دار زیبا و جذاب را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…