پیراهن‌های تابستانه خنک مردانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لباس‌های هاوایی یکی از پوشاک‌هایی هستند که طی دهه‌های اخیر برای فصول گرم سال بخصوص در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.
پیراهن هاوایی مردانه

شاید اولین‌بار بخاطر حضور آمریکایی‌ها در سواحل آمریکای جنوبی و هاوایی با پیراهن‌های رنگی و طرح‌دار نخی بود که این لباس بامزه و خنک، پیراهن هاوایی مردانه نام گرفت. این نوع پیراهن‌ها که در خود هاوایی به پیراهن‌های آلوها (Aloha) معروف هستند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن هاوایی ساده برای استایل تابستانی خنک

پیراهن هاوایی گلدار

این نوع پیراهن ساده هاوایی، به نوعی همان پیراهن‌های کلاسیک است که از گذشته‌های دور تاکنون به دلیل راحتی و خنکی زیادش همواره مورد توجه قرار گرفته و شاید به دلیل همین سادگی هم باشد که تا امروز این پیراهن‌ها همچنان پرطرفدار و هیجان‌انگیز باقی‌مانده‌اند.

پیراهن هاوایی گلدار، یک تیپ شاد برای روزهای گرم

پیراهن هاوایی زرد

این نوع خاص از پیراهن‌ هاوایی بیشتر از دیگر انواع این پیراهن مورد استقبال و توجه قرار می‌گیرد. آن‌ها پر از نقش و رنگ و طرح‌های شاد هستند و البته الزاما گلدار هم نیستند، اما در طرح پارچه ‌آن‌ها طرح‌های رنگارنگ و شلوغ به کار رفته است. جالب این‌جاست که طرح‌های پیراهن هاوایی گلدار با وجود شلوغی این نوع پارچه، از چنان نشاط و زیبایی برخوردار است که درنهایت نه تنها شما را آشفته نمی‌کند، بلکه به شما حس نشاط هم می‌دهد.

پیراهن هاوایی مشکی، گزینه‌ای شیک و خنک!

اگر به دنبال پیراهن خنک پر نقش و نگار هستید که ضمنأ زیادی شاد هم نباشد، پیراهن هاوایی مشکی همان چیزی است که به دنبالش هستید. پیراهن هاوایی سرمه‌‌ای نیز در این مورد شباهت زیادی به پیراهن هاوایی مشکی دارد با این تفاوت که باید در هنگام ست کردن به موارد بیشتری دقت داشته باشید.

پیراهن‌های هاوایی رنگارنگ، مخصوص گردش در ساحل!

پیراهن‌های هاوایی رنگارنگ

پیراهن هاوایی (که به آن بعضا پیراهن استوایی هم می‌گویند) را بیشتر به رنگ‌های شاد می‌شناسند. با این حال، پیراهن هاوایی زرد و سبز در این بین از طرفداران بیشتری برخوردار است. گفتنی است که این پیراهن‌ها معمولا آستین‌کوتاه هستند.

چطور پیراهن هاوایی را ست کنیم؟

می‌توان پیراهن‌های هاوایی را با انواع و اقسام شلوار و کفش ست کرد. چیزی که اهمیت دارد این است که به ترکیب رنگی لباس خود توجه داشته باشید. چراکه این نوع پیراهن مردانه هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند. می‌توانید آن را با کفش‌های چرمی یا اسپرت بپوشید، از شلوارهای جین یا کتانی استفاده کنید یا حتی انواع شلوارک را انتخاب نمایید.

چه کسانی به پوشیدن پیراهن‌های هاوایی معروفند؟

سلبریتی‌های زیادی به پوشیدن پیراهن هاوایی تابستانی معروف‌اند. در طول سال‌ها افرادی مانند دیوید بکهام، جرد لتو، برونو مارس و تام هاردی توسط پاپاراتزی ها در این لباس‌ها به تصویر کشیده شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ترکیب رنگ‌هایی مختص آقایان خوش تیپ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…