در سفر‌های تابستانه چی بپوشیم؟

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حتما برای شما هم پیش آمده که سفر رفته‌اید، چمدان خود را باز کرده‌اید و دیده‌اید که همه‌ آیتم‌هایی که به همراه شماست را دوست دارید، اما هیچ‌کدام را نمی‌شود با هم استایل کرد.
ششش 1 در سفر‌های تابستانه چی بپوشیم؟

در این مطلب به شما پیشنهاداتی می‌دهیم تا در سفر‌های تابستانی ، آیتم‌هایی را به همراه ببرید که بتوانید یک استایل مناسب سفر داشته باشید. قبل از چمدان بستن این مطلب را بخوانید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

 انتخاب رنگ در سفر تابستانی

 استایل ساحلی با مانتو

یک رنگ در سفر

یک رنگ خنثی انتخاب کنید. مثل طوسی، مشکی و یا اگر به جای گرمسیری سفر می‌کنید تمام آیتم‌های یک استایل با آن رنگ را بردارید. حالا اگر از یک رنگ تمام آیتم‌ها را ندارید، دو رنگ را انتخاب کنید.

هر رنگ یک استایل

یک نکته‌ ساده را در نظر بگیرید. رنگ‌های دیگری که انتخاب می‌کنید هم باید به هم بیایند. می‌توانید کلأ چهار رنگ را انتخاب کنید و استایل مناسب سفر خود را کامل کنید. دو رنگ خنثی از همه‌ آیتم‌ها و دو رنگ دیگر مثل ترکیب نارنجی و صورتی که این روزها خیلی ترندی است. حالا می‌توانید همه‌ آیتم‌ها را با هم ترکیب کنید.

کفش مناسب

لباس مناسب سفر

کفش هم آیتمی است که جای زیادی می‌گیرد. اما ما برای همین مواقع کنار شما هستیم. برای یک سفر تابستانی سه جفت کفش می‌تواند در کل راه هم‌راهتان باشد. دو جفت از کفش‌ها را در چمدان می‌گذارید و یکی از آن‌ها هم در طول مسیر به پای شما است.

شما برای راحتی به یک کتانی احتیاج دارید. چون در راه هم لباس‌های راحت با رنگ خنثی پوشیده‌اید. یک کتانی با رنگ خنثی بردارید تا با همه‌ آیتم‌ها هماهنگ باشد. یک کفش کالج می‌تواند همراه خوبی باشد.

برای کفش سوم به جایی که می‌روید و برنامه‌هایی که دارید فکر کنید. مثلا اگر قرار است به کیش سفر کنید یک صندل زیبا و یا اگر قرار است برنامه‌ کنسرت داشته باشید، یک کفش پاشنه‌بلند بردارید.

تمام سفر در یک کیف

کیف‌های بزرگ در سفرها خیلی به ما کمک می‌کنند. معمولا برای هرجایی که می‌رویم وسایل زیادی لازم داریم تا همراه‌مان باشد پس یک کیف بزرگ خیلی کمک دست ما است.اگر قرار است در سفرمان مهمانی دعوت شویم یا مراسم رسمی برویم، یک کیف کوچک رو دوشی هم کمک‌مان می‌کند.

اکسسوری‌جات در سفر

اکسسوری‌ها معمولا جای زیادی نمی‌گیرند. آن‌ها را از رنگ‌هایی غیر از رنگ‌های خنثی انتخاب کنید.

مسافرت و چروک‌های عمیق

تیپ ساحل شیک

سعی کنید لباس‌هایی را بردارید که جنس پارچه‌هایشان از نوعی‌ است که خیلی چروک نمی‌شود. تا در سفر دغدغه‌ نامرتبی نداشته باشید. استفاده از شال‌های پلیسه یا لباس‌هایی که پارچه‌های چروک دارند هم باعث می‌شود تا دیگر این دغدغه را نداشته باشید.

راحت و دل‌باز

لباس‌های دست‌وپاگیر را بی‌خیال شوید. شما در سفر قرار است راه‌های طولانی بروید. قرار است ساعت‌ها در بازار بگردید، یا از مکان‌های تاریخی بازدید کنید. پس لباس‌های خیلی بلند یا دامن‌های دست‌وپاگیر را به همراه خود نبرید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مدل‌های جذاب پیراهن ساحلی برای سفرهای تابستان را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ب٫ظ

    خیلی عالی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۴۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…