جدید‌ترین مدل دامن‌های تنگ مجلسی

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این نوع دامن‌ها با جذابیت فوق‌العاده‌ای که دارند، توجه دیگران را به شما جلب می‌کنند و به شما ظاهری زنانه و ملیح می‌بخشند.
انواع مدل دامن تنگ

این مدل دامن را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پیدا کرد. ممکن است جنسی نرم و لطیف یا زبر و خشن داشته باشند. در این بین، انواع مدل دامن تنگ همیشه نسبت به سایر دامن‌ها از اقبال بیشتری در میان بانوان برخوردار بوده‌اند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

ویژگی‌های مشترک میان انواع مدل دامن تنگ

اگر چندان در دامن‌های تنگ احساس راحتی نمی‌کنید یا به پوشیدن چنین لباس‌هایی عادت ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به نوع پارچه آن توجه داشته باشید. جنس ضخیم پارچه، حرکت کردن را در دامن‌های تنگ کمی سخت‌ می‌کند.

مدل دامن تنگ جین، شیک و اسپرت

جین‌ها یکی از محبوب‌ترین انواع دامن تنگ محسوب می‌شوند. پارچه جین انواع تنالیته آبی را در بر می‌گیرد و این به استایل شما تنوع می‌دهد. از طرف دیگر، می‌توان آن را با یک شومیز اسپرت به تن کرد یا با یک تی‌شرت یا تاپ پوشید. اسپرت بودن این مدل دامن تنگ، باعث می‌شود تا بتوانید استایل خود را با انواع اکسسوری‌ها تکمیل کنید.

مدل دامن تنگ بلند

مدل دامن بلند تنگ ظاهری جذاب و فوق‌العاده به شما می‌دهد. معمولا در یکی از پهلوها چاکی دارد که هم به زیبایی بیشتر آن منجر می‌شود و هم به حرکت بهتر شما با این نوع دامن‌ها کمک می‌کند.

مدل دامن تنگ چین‌دار

دامن تنگ چین‌دار

از مزیت‌های مهم دامن‌های تنگ چین‌دار این است که می‌توان در هر مناسبتی آن را به تن کرد. چین‌هایی که به‌طور هنرمندانه ایجاد شده باشند، حس زیبا و زنانه‌ای به دامن می‌دهند. اگر آن را با یک تی‌شرت یا تاپ سفید همراه کنید، یک استایل جذاب و عالی ساخته‌اید.

استایل کژوال با دامن کوتاه تنگ

استایل کژوال با دامن کوتاه تنگ

اگر از آن دسته افرادی هستید که استایل کژوال را به استایل‌های رسمی ترجیح می‌دهند، دامن تنگ کوتاه همان چیزی است که به دنبالش هستید. ترکیب این نوع دامن کوتاه تنگ با یک تاپ سبک و یک جفت کفش اسپرت، جذابیت شما را چندین برابر خواهد کرد.

دامن مدادی

دامن مدادی

دامن‌ مدادی، از انواع دامن تنگ مجلسی به‌حساب می‌آید که با فاق بلند، برای هر خانمی یک گزینه زیبا و مناسب به شمار می‌آید. این نوع دامن، ظاهری شیک و امروزی دارد و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. دامن‌های مدادی را می‌توان با یک شومیز زیبا و یک جفت صندل جذاب ست کرد.

دامن میدی تنگ

دامن‌های میدی تنگ، نوعی از دامن میدی هستند که برخلاف دیگر مدل‌های این نوع دامن، به بدن می‌چسبند. یکی از مزایای استفاده از دامن میدی تنگ این است که به شما این فرصت را می‌دهد تا فارغ از هر نوع اندام و سایز، استایل دلخواه خودتان را بسازید و به تن کنید.

دامن تنگ چرمی

دامن تنگ چرمی

اگر دوست دارید زمانی‌که جمعی شما را می‌بینند، نگاه‌ها به سمت شما برگردد، حتما یک دامن تنگ چرمی را به کمد لباستان اضافه کنید. هرچند باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع دامن تنگ کوتاه مجلسی به دلیل ماهیت چرمی خود، کوچکترین برجستگی‌ها را هم نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب انواع مدل‌های بلوز دامن خنک و راحت را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…