پیراهن‌هایی که هر خانمی باید داشته باشد

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معمولأ انتخاب یک پیراهن ساده می‌تواند شما را از استایل کردن و ترکیب آیتم‌های پوششی با دیگر اکسسوری‌ها نجات دهد.
پیراهن های ترند زنانه

پیراهن‌ها نقش خیلی مهمی در انتخاب یک استایل دارند. از لباس‌های دیگر شومیز، بلوز ، تی‌شرت و دیگر بالاپوش‌ها نقش تاثیرگذاری را در استایل‌ها ایفا می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم کاربردی‌ترین پیراهن های ترند زنانه را معرفی کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

تی‌شرت دکمه دار

ترندها هیچ‌وقت رو به جلو حرکت نمی‌کنند، درواقع آن‌ها به طور معمول یک عقب‌گرد درست و حسابی را تجربه می‌کنند. به طور کلی تی‌شرت و بلوزهای این فصل بیش از هر زمان دیگری برای ما یادآور استایل‌های وینتیج هستند که مهم‌ترین شاخصه آن‌ها قد و آستین کوتاه لباس و فیت جذب بودن آن‌هاست.

پیراهن کتان یا پوپلین

پیراهن کتان

پیراهن‌های کتان با فیت آزاد و بلند که گزینه مناسب و مجبوبی برای استایل خیابانی (استریت استایل) هستند یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های ترندی محسوب می‌شوند. این پیراهن‌های کژوال به عنوان یک آیتم اصلی در استایل به راحتی با دیگر اکسسوری‌ها ترکیب شده و ظاهری ترندی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

یقه‌های بزرگ، بلند و باز

یقه‌های بزرگ

پیراهن، بلوز و شومیزهایی که یقه بزرگ دارند یکی دیگر از پیراهن های ترند زنانه هستند. این ترند جذاب ممکن است طرفداران زیادی نداشته باشد اما می‌تواند به شما استایلی منحصر به فردی را بدهد.

بلیزر بلند، یک آیتم کاربردی برای استایل های خیابانی

بلیزر بلند

کت‌ها آیتمی هستند که این روزها برای استایل‌های خیابانی می‌توانند بهترین گزینه باشند. اگر شما هم از پوشیدن مانتو و دیدن مدل‌های شبیه به هم این لباس خسته شدید، کت بلند می‌تواند جایگزین خوبی برای آن باشد.

کت اورسایز

کت اورسایز ترند زنانه

بلیزرهای اورسایز آیتمی هستند که ترکیب‌شان با دیگر تکه‌های یک استایل معمولا خیلی خوب از آب در می‌آید. به شما پیشنهاد می‌کنیم در این فصل دو رنگ کت اورسایز تهیه کنید تا بتوانید آن‌ها را با دیگر لباس‌هایتان به راحتی ترکیب کنید.

نسل جدیدی از سرهمی‌ها

سرهمی زنانه در این فصل بیش از هر زمان دیگری دارای ظاهری کژوال است و از آن‌ها می‌توان به راحتی برای استایل‌های خیابانی و دورهمی‌های دوستانه استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب جدید‌ترین مدل‌های کت و شلوار زنانه را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…