۵ ترفند جذاب برای استفاده از لباس اورسایز

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس اور سایز یکی از آیتم‌هایی است که بسیاری از افراد برای استفاده‌ آن شک دارند، نترسید! و برای خوش‌تیپ‌تر به نظر رسیدن این سبک لباس را انتخاب کنید.
لباس اورسایز زنانه

لباس اورسایز زنانه چیزی نیست که به این زودی‌ها از کمد لباس‌های ما حذف شود، زیرا هم ترند سال‌های اخیر است هم از چیزی که فکرش را بکنید راحت‌تر است. پس اگر اهل پوشیدن آن‌ها نیستید و فکر می‌کنید به شما نمی‌آیند، باید به شما بگویم که از الف تا ی این مطلب برای شما است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

نه خیلی آزاد و نه زیادی تنگ؛ لباس نزدیک به سایز خودت را انتخاب کن!

لباس اور سایز دخترانه

درست است اورسایزها ذاتأ لباس‌های گشاد و آزادی هستند، اما آزادی هم حدی دارد!

اولین و مهم‌ترین اصلی که هنگام انتخاب و خرید یک لباس اورسایز باید در نظر داشته باشید فیت یا همان “تن‌خور لباس” است.

لباس‌هایی که مدل اورسایزی دارند طبق استاندارد سایز، مدل‌سازی و طراحی شده‌اند پس اگر می‌خواهید یکی از این لباس‌ها را خریداری کنید در وهله‌ اول آیتمی را انتخاب کنید که درست سایز خودتان است. علاوه بر میزان آزادی لباس به بلندی آن هم باید توجه کرد.

همه اجزای استایلت را اورسایز انتخاب نکن!

کاری از دست شما ساخته نیست. هر کاری کنید لباس‌های اورسایز شما را کمی چاق‌تر نشان می‌دهند.

اگر بخواهم بزرگ‌ترین تقلب استایلینگ با لباس‌ اورسایز را به شما برسانم باید بگویم که بهتر است همه اورسایزها را کنار هم انتخاب نکنید!

با انتخاب یک لباسی که شیپ بدنی شما را نشان می‌دهد می‌توانید میان اندام اصلی خود و لباس اورسایزی که انتخاب کردید توازن استانداردی را برقرار کنید.

همه لباس‌های اورسایز شیپ گرد ندارد، پس برش‌های مختلف را امتحان کنید!

مانتو اور سایز کوتاه

لباس اورسایز زنانه سبک‌ها و مدل‌های مختلفی دارد اما اولین تصویر از این لباس‌ها در ذهن ما یک لباس گشاد است که بدن ما را گردتر از حد معمول نشان می‌دهد!
اورسایزهایی که شیپ گرد دارند شاید پرطرف‌دارتر و آشناتر از باقی آن‌ها باشند اما سبک‌های دیگر این نوع لباس در کنار زیباییُ کاربردهای بیشتری دارند و در حالی که فیت آزادی دارند می‌توانند اندام شما را کشیده‌تر و باریک‌تر از حد معمول نشان دهند.

بلیزرها، پیراهن، شلوارهای راسته، مانتو و کت‌های بلند اورسایز انواعی از این سبک لباس هستند که با برش‌های یک‌سره و خاصی که دارند به بلندتر و کشیده‌تر دیده شدن اندام شما کمک زیادی می‌کنند.

نقطه فکوس داشته باشید اما از “دیتیل‌های بزرگ” دوری کنید!

در هر استایلی داشتن نقطه فوکوس یکی از را‌ه‌های ارتباط برقرار کردن با افرادی است که استایل شما را زیر نظر دارند اما این نکته در استایل‌های اورسایز کمی حائز اهمیت‌ بیش‌تری است.

در لباس‌های اورسایز، بخصوص در قسمت بالاتنه، حضور این جزئیات در داشتن یک استایل خاص و بی‌نقص بسیار موثرند. اما نکته مهم و کلیدی این‌جاست: از چاپ و گلدوزی‌های بزرگ و جزئیاتی مانند گره و… دوری کنید.

پوست بدن خود را نشان دهید!

شومیز اور سایز

بعنوان آخرین ترفند باید بگویم که بهتر است قسمتی از پوست بدن خود را نمایان کنید. دست یا پا فرقی ندارد، فقط کافی است لباس اورسایزی را انتخاب کنید که قسمتی از بدن شما را نشان دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند روش برای پوشیدن لباس اورسایز خانم ها را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…