ایده‌های ترکیب نشیمن و ناهارخوری در خانه کوچک

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیدمان مبل و ناهارخوری با ایده‌پردازی‌های جدید چگونه است؟ یکی از مرسوم‌ترین چیدمان‌های این روزها چیدن مبل راحتی و ناهارخوری در کنار یکدیگر است.
ترکیب نشیمن و ناهارخوری

داشتن خانه‌ای با ابعاد کوچک و پلان باز می‌تواند نشیمن و ناهارخوری شما را در کنار هم قرار دهد. امکان جدا کردن این دو فضا برای شما محیا است در عین حال ارتباط آن‌ها به خوبی حفظ می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده‌هایی برای ترکیب نشیمن و ناهارخوری پرداخته می‌شود.

استفاده از قفسه کتاب

در این فضا برای جداسازی ناهارخوری و نشیمن از قفسه کتاب استفاده شده است. قفسه‌ها توجه را به خودشان جلب می‌کنند و مانند یک پارتیشن باعث جدا شدن فضای قسمت‌های مختلف می‌شوند. این طراحی هوشمندانه ایده بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک است.

استفاده از قفسه کتاب

استفاده از سبک متفاوت

این آپارتمان به ما نشان می‌دهد که تنها راه داشتن دکوراسیون شیک در نشیمن و ناهار خوری سبک مدرن و مینیمال نیست. استفاده از صندلی‌های اسکاندیناوی، روشنایی‌های خاص و چوب با بافت تیره و… خانه‌ای شیک خلق کرده است.

استفاده از سبک متفاوت

ترکیب با استفاده از رنگ

در این آپارتمان، به خوبی می‌توان مشاهده کرد که چگونه از یک پالت رنگی در تمام فضای نشیمن و ناهارخوری استفاده شده است. یکپارچگی مناسب در نشیمن و ناهارخوری احساس می‌شود. رنگ سبز در ورودی و پایه‌های میز و لوستر زرد رنگ، پالت رنگی جذابی خلق کرده است.

ترکیب با استفاده از رنگ

در تصویر زیر این اتاق نشیمن شیک با دید باز نسبت به ناهارخوری و استفاده از رنگ سفید و مشکی، توانسته دید بصری مناسبی را در فضا ایجاد کند.

ترکیب نشیمن و غذاخوری

رنگ سبز انتخاب بسیار مناسبی برای پالت رنگی منزل است. برای پیوند این دو فضا، از پارچه‌های سبز و خاکستری در صندلی‌های ناهارخوری، مبل، پرده‌ها و.. استفاده شده است.

دکور نشیمن کوچک

رنگ‌های متضاد

بعضی از طراحان، از استفاده مبلمان رنگ تیره در دکوراسیون ترس دارند. اما در این آپارتمان برای ترکیب نشیمن و ناهارخوری رنگ مشکی، خانه‌ای بسیار زیبا و فضایی بدون محدودیت برای شما خلق کرده است.

ترکیب ناهاخوری و نشیمن

ساده طراحی کنید

این آپارتمان یک خوابه کوچک، با دیوارهای سفید و مبلمان روشن، فضایی آرام، دنج، روشن ایجاد کرده است. میز ناهارخوری در امتداد پنجره قرار گرفته است و برای روشنایی بیشتر از یک لوستر کوچک بالای میز استفاده شده است.

ساده طراحی کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب معجزه چراغ‌های مدرن در روشنایی خانه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

    همیشه به طراحی منزل علاقه داشتم از این مطالب بسیار استفاده کردم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…