۵ اصل مهم برای انتخاب مانتو تابستانه

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در فصل تابستان دغدغه دیگری جز خوش پوشی وجود دارد، چه بپوشیم که بیش از این گرممان نشود.
A 4 ۵ اصل مهم برای انتخاب مانتو تابستانه

یکی از چالش‌هایی که در فصل گرما با آن رو‌‌‌‌‌‌‌ به رو می‌شویم انتخاب مانتو خنک تابستانی است. برخی لباس‌ها شاید در ظاهر پارامترهای اولیه یک آیتم تابستانی را داشته باشند اما در باطنشان اژدهای آتشین تابستانی نهفته باشد. برای بانوان اولین و مهم‌ترین آیتم پوششی، مانتو خنک تابستانی است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

جنس مانتوی تابستانی:

مانتو تابستانی

معمولا دوست داریم در گرما لباس‌های سبک بپوشیم. همچنین می‌خواهیم مانتویی که به تن می‌کنیم نازک باشد. پس اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید مانتوی تابستانی باید در نظر بگیرید، پارچه و جنس مانتو است.

پارچه های تابستانی چند مشخصه مهم دارند :

۱ – نازک هستند.
۲ – الیاف پنبه‌ای و طبیعی دارند.
۳ – فاقد پلی استر هستند یا درصد کمی از آن را دارند.
پارچه‌هایی مانند وال و لینن محبوب‌ترین پارچه‌های تابستان‌اند. این پارچه‌ها از درصد بالای پنبه تشکیل شده‌اند و سبک و نازک نیز هستند. با این اوصاف مانتو وال و لینن تمام پارامترهای یک پارچه تابستانی مناسب مانتو را دارند.

رنگ مانتو تابستانی

مانتو خنک ارزان

تابستان فصل رنگ‌های زنده و شاد است. همه ما می‌دانیم پوشیدن لباس‌های تیره در این فصل باعث جذب بیشتر آفتاب شده و در نهایت گرما را افزایش می‌دهد. پس بهتر است مانتو تابستانی که انتخاب می‌کنید تیره نباشد.
شاید شما اهل ریسک در استایل خود نباشید و از رنگ‌های زرد، صورتی و … استفاده نکنید، برای شما رنگ‌های کرم، طوسی روشن و سفید بهترین گزینه برای مانتو هستند. این رنگ‌های خنثی علاوه بر اینکه شما را در برابر گرما حفظ می‌کنند، ست کردن را هم برای شما آسان‌تر می‌کنند.

برش و مدل مانتو تابستانی

در گرما هرچیزی که به تنمان بچسبد مارا کلافه می‌کند!
در روزهای گرم تابستان بهترین مدل مانتو برای شما انواع آزاد و جلوباز هستند. پانچوی نخی و مانتو کیمونو از پرطرفدارترین مدل‌های مانتوی تابستانی هستند. پس اگر خواستید یک مانتوی خنک داشته باشید حتما یک مانتوی گشاد با رنگ روشن را انتخاب کنید.

مانتو تابستانی بدون کمر

مدل مانتو تابستانی امسال

همانطور که فهمیدیم آزادی مانتو تابستانی از اصول مهم انتخاب یک مانتوی مخصوص تابستان است.
علاوه بر این بستن کمر روی مانتو باعث عرق کردن ناحیه‌ای می‌شود که کمربند روی آن قرار دارد و همین باعث تشدید گرما در شما می‌شود. پس اگر می‌خواهید با کمربند جلوی مانتوی خود را ببندید بهتر است از این تصمیم صرف نظر کنید و دنبال یک مانتوی آزاد جلوبسته باشید.

مانتو تابستانی بدون یقه

یکی دیگر از اصولی که هنگام انتخاب و خرید یک مانتوی تابستانی باید به آن توجه داشت مدل یقه یک مانتو است. مانتوهایی با یقه بزرگ می‌توانند اشتباه‌ترین انتخاب شما باشند، زیرا یقه آن‌ها روی گردنتان قرار گرفته و گرما را تشدید می‌کنند. از این رو مانتوهای فاقد یقه یا انواعی که یقه‌های کوچک دارند می‌توانند انتخاب‌های مناسب‌تری برای فصل گرما باشند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب افراد کوتاه قد، چه مانتویی بپوشند! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  3. .

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ

  4. .

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۵۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…