با مبل‌های رنگی جدید دکور خانه را جذاب کنید!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید خرید مبل رنگی برای برخی از افراد آسان نباشد، ولی شما می‌توانید با انتخاب مبل رنگی بخصوص رنگ‌های روشن و شاد برای منزل خود، جسارت خود را محک بزنید.
مبل های رنگی در دکوراسیون

تا چندین سال قبل، اغلب خانه‌های ایرانی مبلمانی به رنگ‌های خنثی یا قهوه‌ای و یا نهایتا رنگ زرشکی یا آبی تیره داشتند. ولی امروزه وقتی وارد بازار مبل و فروشگاه‌های مبلمان می‌شویم، با دنیایی از تنوع در طرح و رنگ رو به‌رو می‌شویم. در این مطلب از مجله دلتا همراه شما هستیم و می‌خواهیم در مورد مبل های رنگی در دکوراسیون صحبت کنیم.

دکوراسیون مینیمال داشته باشید

در دکوراسیون به سبک مینیمال، همه‌ وسایل بصورت ساده و با حداقل طرح و الگو انتخاب می‌شوند. استفاده از مبل‌های رنگی در دکوراسیون مثل کاناپه در فضای نشیمن، می‌تواند مانند یک نقطه کانونی در دکوراسیون عمل کند. شما می‌توانید از یک مبل تک رنگ مانند مبل نارنجی، مبل گلبهی و یا قرمز در کنار دیوارهای سفید و ساده استفاده کنید. در این صورت از یکنواختی فضا جلوگیری می‌کنید.

مبلمان رنگی

رنگ‌های تیره و روشن را در کنار هم قرار دهید

یک ایده برای استفاده از مبلمان رنگی، استفاده از تنالیته‌ رنگ یکسان در یک ست مبلمان است. برای این کار شما می‌توانید کاناپه اصلی را به رنگ مورد علاقه‌ خود انتخاب کنید. سپس مبل‌های تکی و صندلی‌ها را به همان رنگ اما با تنالیته رنگی روشن‌تر در نظر بگیرید.

مبل های رنگی

مبل رنگی برای یک دکوراسیون رنگی و جذاب

تصور کنید یک دیوار با چندین رنگ مختلف در یک فضا وجود دارد. چه نوع مبلمانی می‌تواند همخوان و متناسب با این دیوار باشد؟ مبل رنگی در این ایده به کمک شما خواهد آمد. بطور مثال یک کاناپه به رنگ آبی می‌تواند تعادلی در بین رنگ‌های دیگر ایجاد کند و به نوعی خنثی‌کننده فضا خواهد بود.

مبلمان رنگی نشیمن

مبل رنگی در اتاق خواب

همانطور که گفتیم، انتخاب مبل رنگی برای دکوراسیون منزل جسارت بیشتری می‌خواهد. اگر به مبل‌های رنگی در دکوراسیون علاقه‌مندید ولی نمی‌توانید از مبل رنگی در پذیرایی منزل استفاده کنید پس این نوع مبل را در اتاق خواب و فضاهای خصوصی‌تر بکار ببرید. در این فضاها دستتان برای انتخاب هر نوع رنگ و مدلی از مبل بازتر است.

مبل رنگی در اتاق خواب

مبل رنگی برای خانه‌های اجاره‌ای

اگر در خانه‌ای اجاره‌‌ای زندگی‌ می‌کنید و نمی‌توانید رنگ دیوارها را تغییر دهید، مبل های رنگی در دکوراسیون می‌تواند به شما کمک کند تا خانه‌ای با رنگ دلخواه داشته باشید.

مبل رنگی برای خانه‌های اجاره‌ای

چه رنگی را برای مبل جدید انتخاب کنیم؟

وجود مبل رنگی در خانه به دکوراسیون شما جذابیت و تنوع می‌بخشد. بعد از اینکه تصمیم می‌گیرید مبل رنگی برای منزل استفاده کنید حالا باید از بین رنگ‌های مختلف بتوانید مبل مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

مبل های رنگی

  • قرمز: مبل رنگی قرمز، شادی و هیجان را به منزل شما می‌آورد، اگر دوست دارید دکوراسیونی پر انرژی داشته باشید از مبل قرمز استفاده کنید. کاربرد رنگ مشکی کمی در کنار مبل قرمز، دکور منزل شما را شیک‌تر می‌کند.
  • آبی: مبل آبی رنگ آرامش و راحتی را به دکوراسیون منزل شما می‌آورد. در کنار مبل آبی رنگ، رنگ سفید یا نارنجی را استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مناسب‌ترین کابینت برای آشپزخانه شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…