۷ مدل شلوار زنانه جذاب

۸
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در واقع مدل شلوار زنانه در استایل شما اهمیت دارد، اما ست یا ترکیب صحیح لباس‌ها با یکدیگر، باعث جذاب‌تر شدن ظاهر شما می‌شود.
مدل شلوار مازراتی زنانه

این روزها مدل شلوار مازراتی زنانه و دخترانه از تمام شلوارها پرفروش‌تر است، چرا که ظاهری جذاب دارد و مناسب محل کار، مهمانی یا قرارهای دوستانه است. در این مقاله قصد داریم انواع مدل شلوار کرپ مازراتی زنانه را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری در خرید لباس داشته باشید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

شلوار کرپ مازراتی قد ۹۰

شلوار زنانه

این مدل شلوار قد نسبتاً کوتاهی تا مچ پا دارد که استایل شما را جذاب می‌کند. شما می‌توانید این مدل شلوار کرپ مازراتی دخترانه را به همراه کفش کتانی یا کفش پاشنه بلند ست کنید که هر دو انتخاب به استایل شما بستگی دارد.

شلوار کرپ مازراتی قد ۱۰۰

برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که شلوار بلندتری به پا کنند، چرا که ظاهری رسمی‌تر دارد. همچنین در صورتی که قد بلندی دارید، خرید شلوار کرپ مازراتی قد ۱۰۰، انتخاب مناسبی خواهد بود. این مدل شلوار همراه با کت تک، شومیز یا بلوز یقه اسکی زنانه، ظاهر شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

شلوار کرپ مازراتی مشکی

مدل شلوار گشاد

اگر می‌خواهید استایل ساده، مدرن و دخترانه‌ای را تجربه کنید، خرید شلوار مازراتی کرپ گشاد بهترین گزینه است که همراه با کفش اسپرت و شومیز دخترانه ست می‌شود. با این حال بهتر است بدانید که این مدل شلوار گشاد زنانه برای فصل بهار و تابستان گزینه بهتری خواهد بود.

شلوار کرپ مازراتی سفید

در صورتی که می‌خواهید استایل خود را مدرن و خاص کنید، شلوار کرپ مازراتی سفید را توصیه می‌کنیم. از مزیت‌های این مدل شلوار  کرپ زنانه می‌توان به ترکیب با انواع مدل لباس زنانه اشاره کرد. کت و شلوار زنانه کرپ سفید یا کت تک زنانه به همراه شومیز حریر یک استایل جذاب است.

شلوار مازراتی کرپ دخترانه

از پرفروش‌ترین شلوار‌های مازراتی کرپ دخترانه، می‌توان به مدل دم‌پا گشاد یا شلوار دامنی اشاره کرد. این شلوار اسپرت دخترانه اگرچه مناسب فصل‌های گرم سال است، اما استایل کژوال زنانه را متفاوت می‌کند. ست شلوار مازراتی کرپ دخترانه به همراه شومیز یا تیشرت مجلسی، انتخابی جذاب خواهد بود.

کت و شلوار کرپ زنانه

اگر می‌خواهید استایلی متفاوت داشته باشید، خرید کت و شلوار کرپ زنانه، بهترین و خاص‌ترین انتخاب شما خواهد بود. شما می‌توانید شلوار مازراتی کرپ را با کت تهیه کنید یا یک کت کرپ زنانه تک با رنگی متفاوتی بخرید که این مسئله به سلیقه خودتان بستگی دارد.

شلوار مازراتی با شومیز

مدل شلوار دخترانه

بهترین مدل لباسی که با این مدل شلوار کرپ زنانه ست می‌شود شومیز کرپ حریر، شومیز ساده و شومیز آستین پفی است. این مدل شومیزها ظاهری ساده دارند، اما استایل کلاسیک هرگز از روند مد خارج نخواهد شد!

شلوار مازراتی با مانتو

استایل خیابانی یا خارج از خانه اهمیت بسیاری دارد. بهترین مانتویی که می‌توانید همراه با شلوار مازراتی زنانه ست کنید، مانتو بلند است و در فصل‌های سرد سال نیز می‌توانید این شلوار زنانه را همراه با پالتو یا بارانی بلند زنانه ست کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب استایلی با دامن شلواری زنانه را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۲۵ ب٫ظ

    عالی 👍

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۳۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۸ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…