چه شلواری را با جوراب خود ست کنیم؟

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بعضی‌ها از اهمیت جوراب در استایل‌شان بی­‌خبرند، شاید هم خبر دارند اما نمی‌‌دانند این دوقلوهای جذاب را چگونه در استایل‌های روزمره خود استفاده کنند.
جوراب دخترانه شیک

مقدم بر زیبایی، جوراب دخترانه شیک نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت پاهای ما دارند. در واقع اگر این رنگی­‌ها به درد ­بخور نبودند پوست پاهای ما از قارچ و بیماری‌­های پوستی در امان نبود. پس بهتر است بهانه گرما و … را کنار بگذارید و بعد از خواندن این مطلب بهترین استفاده را از جوراب‌های‌تان داشته باشید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

جوراب ساق بلند (بالای زانو)

جوراب دخترانه ساق بلند

جوراب ساق بلند گزینه مناسبی برای استفاده با دامن­‌های کوتاه و میدی هستند. اگر می­‌خواهید خیلی خوش­تیپ‌تر از این حرف­‌ها باشید، در فصل سرد این جوراب را روی یک جوراب شلواری نازک بپوشید.

جوراب ساق بلند (پایین زانو)

برخی از این جوراب­ ها را “سه ربع” هم می­‌شناسند. معمولا این جوراب دخترانه شیک انتخاب مناسبی برای پوشیده شدن با شلوار­های کوتاه هستند. خاصیت این اندازه از جوراب­ این است که وقتی با شلوار ست می­‌شوند در هنگام نشستن و بالا رفتن شلوارتان ظاهر شما را یک‌دست نگه می­‌دارد. به غیر از شلوارهای کوتاه، این شلوارک‌های جین هستند که می‌توانند بهترین ترکیب استایل با این جوراب‌ها باشند.

جوراب نیم ساق

جوراب دخترانه

جوراب‌های­ نیم ساق معمولا پرطرفدارتر از بقیه اندازه‌­ها هستند. این جوراب‌ها علاوه بر اسنکیرز، برای استفاده با بوت نیز مناسب‌ است.
اگر قد شلوار یا دامن شما خیلی کوتاه است می‌توانید این جوراب‌ها را با یک نیم بوت ست کنید. سعی کنید رنگ جوراب‌تان را با یکی از جزئیات کوچک استایل پاییزی‌تان مثل رنگ گل شال، دکمه پالتو و … ست کنید.

جوراب مچی

جوراب مچی

ساق این جوراب‌ها درست بر روی مچ قرار می‌گیرد و وقتی با کفش پوشیده می­‌شوند تنها قسمت کش­ بافت آن که روی مچ است بیرون قرار می­‌گیرد. این جوراب‌ها معمولا مناسب زمانی است که یک شلوار کوتاه انتخاب کرده­‌اید و نمی­‌خواهید کل ساق پایتان با جوراب پوشانده شود.

جوراب مچی بدون ساق

جوراب‌هایی که فاقد ساق هستند نیز جزو محبوب‌ها به شمار می‌آیند؛ مخصوصا در فصل تابستان. پوشیدن کتانی (اسنیکرز) بدون جوراب می­‌تواند خسارات جبران ناپذیری به پوست پای شما وارد کند. اگر نمی‌­خواهید در هنگام پوشیدن اسنیکرز جورابتان دیده شود، جوراب بدون ساق می­‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد.

پاپوش

پاپوش.
در کفش‌های نیمه باز نیز نباید نقش پررنگ جوراب را از یاد برد. این جوراب‌ها را با اسنیکرز استفاده نکنید زیرا اسنیکرزها به دلیل رویه بلند و ضخیمی که دارند ممکن است باعث آزار پوست روی پای شما شوند.

جوراب شلواری رنگی

بدون شک اگر از آن دسته افرادی هستید که جوراب شلواری­ رنگی را برای استایل‌تان انتخاب می­‌کنید جوراب شلواری رنگی یکی از ریسک پذیر­ترین اکسسوری­‌های لباس به شمار می‌آید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب وقت ست کردن جوراب شلواری رسیده! را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…