جادوی آینه‌ها در دکوراسیون منزل شما

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه‌ها در دکوراسیون داخلی شبیه به معجزه عمل می‌کنند. استفاده خلاقانه از آینه‌ها باعث می‌شود که شما با صرف هزینه کم، صاحب فضایی بزرگ‌تر و زیباتر شوید.
آینه‌ کاری دکوری

آینه‌ها از عناصر دکوری محبوب به‌شمار می‌روند. تقریبا هیچ فضای مسکونی بدون حضور آینه وجود ندارد. شاید حضور ثابت آینه‌ کاری دکوری را باید بیش‌تر به لحاظ عملکردی بودن آن توجیه کرد. اما آینه‌ها بیش از آن‌که به‌کار بیایند، عناصری زیبا هستند. یک آینه در فرم دکوری و با اجرای تکنیک‌های مختلف برش می‌تواند دکوراسیون منزل شما را دگرگون کند. با مجله دلتا همراه باشید.

آینه دکوری در ورودی

ورودی منزل، یکی از فضاهایی است که تقریبا همیشه نیازمند حضور آینه است. جدا از بحث عملکردی آینه که برای فضای ورودی مهم است، زیبایی دکوراسیون این فضا نیز تا حد زیادی تحت تاثیر این وسیله قرار می‌گیرد.

آینه دکوراتیو

آینه‌های دکوراتیو با داشتن ظاهر متفاوت و دلخواه شما می‌توانند گزینه‌های خاصی برای شکل دادن دکوراسیون ورودی منزل باشند. همچنین فضای ورودی را نیز تا حد زیادی بزرگ‌تر و دل‌بازتر نشان دهند که این نیز دیگر مزیت حضور آن‌هاست.

آینه‌ کاری در پذیرایی

بدون شک می توان گفت که یکی از بهترین گزینه‌ها برای جلوه بخشیدن به دکوراسیون پذیرایی، به کار بردن آینه جهت تزئین دیوارهاست. آینه‌ها از گذشته در تزئین فضای پذیرایی کاربرد داشته‌اند. البته آینه در چنین فضایی از نقش عملکردی خود خارج می‌شود و بیشتر به عنوان یک عنصر دکوری به‌کار می‌آید.

آینه کاری در منزل

آینه‌ کاری دکوری در ابعاد بزرگ و نقش‌های متنوع برای پوشش دادن دیوارهای پذیرایی مناسب هستند و با انعکاس نور به دل‌بازتر به نظر رسیدن فضا نیز کمک می‌کنند.

آینه‌ کاری دکوری در آشپزخانه

آینه می‌تواند برای شکل دادن به دکوراسیون آشپزخانه نیز به‌کار رود. کافی است شما تصمیم بگیرید دکوراسیون آشپزخانه خود را به‌گونه‌ای متفاوت اجرا کنید. آینه می‌تواند روی درب کابینت‌ها یا بین آن‌ها جای بگیرد و به این شکل، یک نمای متفاوت به فضای آشپزخانه ببخشد.

آینه کاری دکوراتیو

همچنین می‌توان از قطعات کوچک ابزار خورده آینه به جای کاشی استفاده کرد. برخی از کاشی‌ها دقیقا به شکل آینه طراحی شده و با قرار گرفتن در کنار هم یک سطح آینه‌ای زیبا تشکیل می‌دهند.

آینه دکوری در اتاق خواب

این روزها تعداد افرادی که مایل هستند آینه را به عنوان یک عنصر شاخص در دکوراسیون اتاق خواب خود داشته باشند، زیاد شده است. تقریبا در همه اتاق‌ها آینه وجود دارد، اما شکل آینه می‌تواند با توجه به نظر شما بسیار متفاوت باشد.

آینه دکوری در اتاق خواب

اگر زیبایی آینه را در نظر داشته باشید و از انواع سفارشی و تراش خورده برای دکور کردن اتاق خود بهره بگیرید، مطمئنا زیبایی دوچندان فضا را به چشم خواهید دید.

پیشنهاد مطالعه: مطالب بیشتر در زمینه دکوراسیون را در مطلب تزیین دیوار پذیرایی با ایده‌های ساده و جذاب بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…