دکوراسیون آشپزخانه مستطیل شکل

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشپزخانه فضایی است که بانوان بیشتر ساعت روز را در آن سپری می‌کنند. پس هنگام طراحی و چیدمان آشپزخانه، حساسیت لازم را به خرج دهید تا مکانی بی‌نظیر و کاربردی در آشپزخانه منزل شما ایجاد شود.
دکوراسیون آشپزخانه مستطیل شکل

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه مستطیل شکل باید قوانین و شرایط خاصی را رعایت نمایید. در این صورت می‌توانید آشپزخانه را به شیوه دلخواه خود طراحی و چیدمان کرده و فضایی بی‌نظیر را در آشپزخانه منزل خود ایجاد کنید. با مجله دلتا همراه باشید.

دیزاین آشپزخانه مستطیل شکل

اغلب خانه‌های مدرن دارای اتاق‌هایی مستطیل‌ شکل هستند. از این رو می‌توان این شکل هندسی را برای آشپزخانه یکی از رایج‌ترین اشکال محسوب کرد. برای طراحی آشپزخانه مستطیلی می‌توانید از سبک‌های مدرن یا کلاسیک استفاده کنید. همچنین می‌توانید سبک روستیک را در فضای این آشپزخانه‌ها پیاده‌سازی کنید.

 آشپزخانه مستطیلی

کابینت‌ها

کابینت‌ها مهم‌ترین جزء در فضای آشپزخانه به‌شمار می‌روند. از این رو بهتر است قبل از هر چیز کابینت با طرح و رنگی مناسب را برای آشپزخانه منزل خود تهیه نمایید. اگر طرح کابینت انتخابی شما مناسب نباشد ممکن است فضای آشپزخانه به یک راهرو با عرض زیاد تبدیل شود.

چیدمان آشپزخانه مستطیلی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آشپزخانه مستطیلی این است که می‌توانید انواع مختلفی از کابینت‌ها را در فضای آن پیاده سازی کنید. همچنین می‌توانید دو طرف آشپزخانه را کابینت نصب نمایید و فضای آن را کاربردی‌تر کنید.

رنگ آشپزخانه

توجه داشته باشید که در صورت تمایل می‌توانید در دکوراسیون آشپزخانه مستطیل شکل از رنگ‌های تیره یا روشن استفاده نمایید. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، از رنگ‌های روشن در طراحی آن استفاده کنید تا فضای آشپزخانه دلباز و روشن‌تر به‌نظر برسد.

رنگ آشپزخانه

در صورت تمایل می‌توانید رنگ کابینت‌های بالایی و پایینی آشپزخانه خود را به صورت متفاوت از یکدیگر انتخاب کنید. همچنین اگر تمایل دارید آشپزخانه فضای بی‌نظیری داشته باشد، رنگ کابینت‌های بالایی و پایینی را از یک طیف رنگی و به صورت مکمل یکدیگر انتخاب کنید.

نورپردازی آشپزخانه

طراحی نورپردازی برای آشپزخانه مستطیلی از اهمیت زیادی برخوردار است. برای نورپردازی آشپزخانه اغلب از لامپ‌های ال ای دی، لامپ‌های آویز و لوسترهای سقفی استفاده می‌شود.

نورپردازی آشپزخانه مستطیل شکل

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین رنگ‌ها برای دکور اتاق خواب شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…