۵ مدل سارافون و کت مجلسی شیک

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سارافون، از آن دسته از پیراهن‌های زنانه است که در میان بخش زیادی از بانوان محبوبیت دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از انواع پرطرفدار و جذاب لباس‌های زنانه در ایران، انواع مدل سارافون زنانه است که در کنار سایر لباس‌های زنانه که می‌توان در خانه، میهمانی‌ها یا مراسم مختلف به تن کرد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با ما در دلتامگ همراه باشید.

 مدل کت سارافون مجلسی کار شده

مدل سارافون و کت

یکی از تصورات اشتباه دیگر درمورد سارافون‌ها این است که افراد اغلب تصور می‌کنند که تنها می‌توان این نوع از لباس زنانه را در فصل تابستان به تن کرد. می‌توان سارافون‌ها را در مهمانی‌ها و مجالسی که در فصل‌های سرد سال برگزار می‌شوند نیز پوشید. پس به معنای واقعی کلمه، سارافون‌ لباسی برای تمام فصول است!

مدل کت سارافون گیپور مجلسی

مدل سارافون دخترانه

در این روزها مدل کت و سارافون گیپور مجلسی مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار می‌گیرد. در نتیجه، انواع گیپورها به یکی از عناصر اصلی لباس‌های مجلسی جدید تبدیل شده‌اند. بطور کلی، استفاده از گیپور در طراحی لباس‌های زنانه باعث جذابیت بیشتر طراحی و شکل لباس می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  چگونه از بریده شدن شیر در سوپ جلوگیری کنیم؟

مدل کت سارافون بلند مجلسی زنانه

زنانه

اگر احساس می‌کنید که مدل کت و سارافون مجلسی گیپوردار شما را راضی نمی‌کند، امتحان کردن مدل کت و سارافون بلند مجلسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نوع از لباس‌های زنانه در حقیقت از جدیدترین مدل کت و سارافون مجلسی به حساب می‎‌آیند که زیبایی دو چندانی دارند.

مدل کت سارافون سنتی

زنانه

یکی از نکات جالب درمورد لباس‌های سارافون، این است که آن‌ها با لباس‎‌های سنتی ایرانی هم تلفیق شده‌اند تا ترکیبی زیبا و بی‌نظیر را  خلق کنند. سارافون سنتی در کنار بته جقه‌های ایرانی، فرمی زیبا و جذاب را به عنوان پوشش برای بانوان خلق کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

جلوگیری از پیری پوست تنها با یک ماده

خواص شی باتر برای پوست را همه افراد باید بشناسند. ویژگی‌هایی مانند داشتن میزان زیادی اسیده…