شومیز مجلسی را با چی ست کنیم؟

۱۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از خانم‌ها پیش از مهمانی یا پس از خرید شومیز به این موضوع فکر می‌کنند که شومیز خود را با چه لباسی ست کنند تا زیبا و منحصر به‌فرد شوند.
شومیز زنانه

شومیز زنانه مجلسی یک لباس جذاب است که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شومیز انواع متفاوتی دارد که در این میان شومیز حریر، ساتن و گیپور طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله قصد داریم لباس‌هایی که با شومیز مجلسی ست می‌شوند را معرفی کنیم تا پیش از مراسم یا هر مهمانی، انتخاب راحت‌ و سریع‌تری را تجربه کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

شومیز زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

در ادامه این مقاله چند استایل جذاب و چشمگیر به همراه شومیز مجلسی را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. شومیز مجلسی گلدار و دامن جین کوتاه

دامن جین کوتاه

دامن جین کوتاه یک لباس جذاب تابستانه است که بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه به این لباس علاقه خاصی دارند. ست دامن کوتاه جین و شومیز گلدار دخترانه مناسب خانم‌هایی است که به استایل‌های منحصر‌به‌‌فرد کژوال یا اسمارت کژوال علاقه دارند. این استایل جذاب و تابستانه را می‌توانید با یک صندل یا کفش تخت ست کنید و در مهمانی با ظاهر جذاب خود بدرخشید.

۲. شومیز سنتی و دامن بلند زنانه

دامن بلند زنانه

ست شومیز سنتی و دامن بلند زنانه ظاهری جذاب و متفاوت دارد که در بیشتر مواقع از چشم خانم‌ها دور می‌ماند. از این جهت اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را تجربه کنید، شومیز طرح‌دار سنتی و دامن بلند به همراه کفش تخت یا حتی کفش اسپرت، انتخاب چشم‌گیری خواهد بود.

۳. شومیز یقه قایقی و دامن زنانه

شومیز یقه قایقی یکی از زیباترین طراحی‌های یقه لباس محسوب می‌شود که شما می‌توانید با کمک زیورآلات همچون گردنبند ظاهر خود را زیباتر کنید. همچنین خانم‌هایی که پایین‌ تنه پرتری نسبت به بالا تنه دارند، می‌توانند با پوشیدن شومیز یقه قایقی توجه را به صورت و بالا تنه خود جلب کنند و جذاب‌تر شوند.

دامن انواع گوناگونی دارد و اگر می‌خواهید شومیز مجلسی به تن کنید، حتما از دامن مجلسی بهره‌مند شوید تا استایل‌تان رسمی و جذاب‌تر شود. معمولا برای مهمانی و مراسم‌های نیمه رسمی، دامن مجلسی انتخاب مناسب‌تری نسبت به شلوار است.

۴. شومیز مجلسی حریر و دامن خال خالی

اگر می‌خواهید استایل به‌روز و مدرنی را تجربه کنید، دامن خال خال انتخاب جذابی خواهد بود. مدل دامن خال خالی ظاهری منحصر به‌فرد دارد و با شومیز مجلسی حریر جذاب‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید ظاهرتان چشم‌گیرتر شود، یک کیف دوشی مینیمال یا کوچک به همراه کفش مجلسی انتخاب مناسبی برای این استایل خواهد بود.

۵. شومیز مجلسی دخترانه و شلوار جین

شومیز مجلسی

با این حال شما می‌توانید مدل شومیز دخترانه و شلوار خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید تا جذاب‌تر شوید. برای مثال ست شومیز خال خالی یا راه راه به همراه شلوار جین زاپ‌دار و کفش کتانی سفید انتخابی بی‌نظیر برای مهمانی‌های دوستانه خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مانتوهایی که شما را چاق نشان می‌دهند! را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۹ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۳۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۲۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۳ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…