چگونه مبل راحتی مدرن و شیک انتخاب کنیم؟

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبلمان راحتی از انواع طرح‌های پرطرفدار و محبوب به‌شمار می‌روند به همین دلیل در انواع مدل‌های متنوع ساخته می‌شوند. در ادامه نکاتی را برای انتخاب مبل راحتی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
مبل راحتی مدرن و شیک

مبل راحتی مدرن و شیک برای نشیمن که به سرعت قدیمی نشود؛ کدام است؟ چه رنگی باشد بهتر است؟ دسته و پایه‌هایش چه جنسی باشند؟ صبر کنید؛ در این مطلب از مجله دلتا به تمام این سوالات پاسخ داده شده است.

ویژگی‌های مبل راحتی مدرن و شیک

چنین مبلی باید پارچه‌ای نرم و اسکلتی محکم داشته باشد. همچنین رنگ آن خیلی تند یا خیلی روشن نباشد چون اگر خیلی تند باشد، شما را خسته می‌کند. اگر هم خیلی روشن باشد، ممکن است هنگام استراحت یا غذا خوردن لک شود.

انتخاب مبل راحتی

دسته مبل راحتی مدرن و شیک، پارچه‌ای یا چوبی؟

شما می‌توانید مبلی را انتخاب کنید که کل دسته آن پارچه‌ای و نرم باشد یا انواعی که دسته‌های ساده چوبی دارند.

دسته پارچه‌ای

اگر اهل تکیه دادن روی مبل و دیدن تلویزیون هستید؛ حتما کم‌کم روی مبل راحتی نشیمن، می‌خواهید دراز بکشید. پس بهتر است، دسته پارچه‌ای را انتخاب کنید.

مبل راحتی مدرن

دسته چوبی

خیلی از خانواده‌های مدرن، زیاد اهل تلویزیون دیدن نیستند؛ مثلا از مبل راحتی برای نشستن و کار با لپ‌تاپ، موبایل یا کتاب خواندن، استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند از این دسته‌های چوبی زیبا، که نمای مبل راحتی شیک را اصیل‌تر می‌سازند؛ در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنند.

مبل راحتی شیک

رنگ مبل راحتی

مسلما صرف نظر از مدل مبلمان راحتی، رنگ آن نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی نشیمن خانه دارد؛ از همان اول تکلیف خودتان را بین این دو گروه روشن کنید: روشن یا تیره؟

رنگ مبل راحتی

رنگ تیره مبل راحتی

ممکن است رفت و آمد شما زیاد باشد و فقط یک دست مبل در خانه داشته باشید. یا اینکه هزینه خشک شویی مبلمان برای‌ شما سنگین است و دکورهای تیره را دوست دارید. بنابراین پیشنهاد ما، این ست‌های قهوه‌ای یا طوسی است که در دنیای مدرن، خیلی طرفدار دارند.

رنگ تیره مبل راحتی

رنگ روشن مبل راحتی

مبلمان روشن، فضای خانه را خیلی مدرن می‌کند. با این حال اگر بچه کوچک دارید، قطعا لک می‌شود یا برای‌ شما آن را نقاشی‌ می‌کند. ابتدا خوب فکر کنید؛ اگر شرایطش را دارید برای خریدش شک نکنید.

رنگ روشن مبل راحتی مدرن

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات طلایی برای تزئین کنج‌های اتاق پذیرایی را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…