تاپ‌هایی اسپرت و مجلسی، برای زنان خوش‌تیپ

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تاپ لباسی است پرکاربرد و راحت که به راحتی می‌توانید آن را با بسیاری از آیتم‌ها ست کنید.
تاپ اسپرت

تاپ اسپرت و مجلسی در مدل‌های مختلف مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. هر مدل اسپرت زنانه را می‌توانید با یک سِت جذاب بپوشید و استایل را به سبک خودتان خلق کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انواع تاپ مجلسی دخترانه

  • تاپ مجلسی دخترانه

تاپ مجلسی به تاپی می‌گویند که شما می‌توانید در مهمانی‌های رسمی یا نیمه رسمی به تن کنید. معمولأ این مدل تاپ جنس ظریفی مانند حریر دارد و با پولک، سنگ و مروارید تزئین می‌شود.

  • تاپ دخترانه یقه قایقی

تاپ دخترانه یقه قایقی

یک تاپ مجلسی که در این سال‌ها مورد استقبال خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفته، تاپ یقه قایقی است. سعی کنید از رنگ‌های مکمل در خرید تاپ مجلسی و تاپ استفاده کنید.

  • تاپ مجلسی یقه‌دار

تاپ مجلسی یقه‌دار

از مدل‌های دیگر تاپ مجلسی دخترانه می‌توان تاپ یقه‌دار را نام برد. فرم این یقه می‌تواند بصورت دالبری، پاپیونی، مردانه یا … باشد. تاپ حریر یقه‌دار دخترانه جزو مدل‌های پرطرفدار این مدل تاپ تابستانه مجلسی است. تاپ پشت‌گردنی یک مدل تاپ مجلسی است که با بند یا تکه‌ای از خود تاپ پشت گردن گره می‌خورد.

انواع تاپ اسپرت دخترانه

  • تاپ شلوارک اسپرت دخترانه

تاپ اسپرت دخترانه، راحت‌تر از تاپ مجلسی است و معمولا تزئین یا طراحی خاصی ندارد. تاپ دخترانه اسپرت مناسب خانه و باشگاه است.

  • تاپ ورزشی اسپرت دخترانه

تاپ ورزشی اسپرت دخترانه

معمولا جنس تاپ ورزشی نخی، نخ پنبه، پلی‌استر، اسپندکس و ویسکوز است. بعضی از تاپ‌های ورزشی ضد آب هستند و تعریق را نشان نمی‌دهند. با این حال محققان بر این باورند که بهتر است از لباس‌های ورزشی ضدآب استفاده نکنید، چرا که این مدل لباس‌ها مرطوب می‌مانند و ممکن است محل رشد و تکثیر باکتری باشد.

  • تاپ اسپرت خانگی

تاپ خانگی یک تاپ راحت و خنک است که معمولا خانم‌ها این مدل تاپ را در فصل گرم تابستان به تن می‌کنند. تاپ نیم‌تنه خانگی با تاپ نیم‌تنه ورزشی متفاوت است. معمولا تاپ نیم‌تنه خانگی جذب نیست و از نخ یا پنبه ساخته شده است. این مدل نیم‌تنه را می‌توانید با شلوارک بپوشید.

  • تاپ گشاد اسپرت

تاپ گشاد و آزاد دخترانه نیز یک تاپ خانگی مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند در خانه راحت باشند و لباس‌های تنگ و چسبان نپوشند. این مدل تاپ دخترانه نخی را می‌توانید با یک شلوار ساپورت یا شلوارک جین کشی به تن کنید و حتی در خانه هم جذاب باشید.

  • تاپ اسپرت زیر مانتو

سعی کنید زیر مانتو از تاپ تنگ استفاده نکنید. تاپ تنگ باعث می‌شود که گرم‌تان شود. با این حال تاپ‌های نخی و خنک که کمی در تن آزاد هستند، انتخاب مناسب‌تری برای زیر مانتو است. اگر می‌خواهید یک مانتو جلو باز به تن کنید، تاپ تونیک ایده مناسبی است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند ترفند برای ست کردن بلوز حریر را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…