افراد کوتاه قد، چه مانتویی بپوشند!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مانتو یکی از پر مصرف‌ترین پوشاک در استایل بانوان ایرانی است. به همین دلیل انتخاب درست مانتو برای اندام شما بسیار مهم است.
مانتو برای خانم‌ های تپل

انتخاب مانتو برای خانم‌های تپل و قد کوتاه کمی سخت است. همانطور که می‌دانید عوامل مهمی همچون بلندی، اندازه، رنگ، طرح و… تاثیر بسزایی در استایل افراد دارد. در این مطلب قصد داریم با ارائه نکاتی کلیدی در رابطه با انتخاب مانتو برای خانم‌های تپل و قدکوتاه، چالش‌های این خانم‌ها رو برطرف کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

اندازه مانتو مناسب خانم‌های قدکوتاه

مدل مانتو حاملگی برای افراد چاق

مانتوی گشاد را از سبد خرید خود حذف کنید. اندازه، یکی از مهم‌ترین فاکتور‌‌های انتخاب مانتو برای خانم‌های قدکوتاه محسوب می‌شود.  البته از پوشیدن مانتو‌های تنگ و چسبان دوری کنید.

رنگ مناسب انتخاب کنید

مدل مانتو افراد چاق

رنگ مانتوی مناسب برای خانم‌های تپل و قد کوتاه رنگ تیره است. استایل مونوکروم مناسب خانم‌هایی با این اندام است. رنگ مانتوی انتخابی شما باید با رنگ شلوار و باقی لباس‌هایتان همرنگ باشد. رنگ‌های تیره معمولا اندام را باریک و کشیده‌تر نشان می‌دهند. پس هنگام انتخاب مانتو برای خانم‌های تپل و قد کوتاه سراغ رنگ‌هایی نظیر مشکی، سرمه‌ای، سبز‌یشمی، آبی‌نفتی و دیگر رنگ‌های تیره بروید.

بلندی مانتو به چه اندازه باشد؟

مانتو

بهتر است مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید. این مانتوها پاهای شما را پهن و چاق‌تر نشان می‌دهند. پس بهتر است سراغ مانتوهای بلندتر بروید تا اندامتان کشیده‌تر و باریک‌تر به نظر برسد.

یقه و طرح و جنس

یقه مانتو یکی از قسمت‌های مهمی است که تاثیر زیادی در استایل شما خواهد داشت. مانتوهای یقه هفت بهترین انتخاب هستند. این‌گونه یقه‌ها تاثیر مانتو بلند را در اندام شما بیشتر نشان می‌دهند. یقه‌های مربع شکل توصیه نمی‌شوند.

اما در مورد طرح مانتو باید بگوییم که توصیه اکید ما بر انتخاب مانتویی ساده و بدون طرح است. اما در صورتی که از پوشیدن مانتوهای خیلی ساده خسته می‌شوید، می‌توانید سراغ مانتوهای راه راه عمودی بروید. این طرح مانتو بر خلاف مانتوهایی که راه راه افقی دارند، اندام‌تان را کشیده‌تر نشان خواهند داد.

در انتخاب مانتو برای خانم‌های قدکوتاه به جنس مانتو هم توجه زیادی کنید. انتخاب مانتوهایی که از میزان پارچه زیادی در دوخت آن‌ها استفاده شده است و مانتوهای پف دار ممنوع! این نوع مانتوها بر حجم بدن اضافه  می‌کنند. به جای آن‌ها می‌توانید از مانتوهایی با پارچه نازک و لطیف استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب جدیدترین مانتو‌های تابستانه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۱۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۱۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…