۲۰ مدل جذاب پیراهن نخی تابستانی

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گرمای تابستان در ایران یک معضل همیشگی برای خانم‌ها است. اما با پوشیدن یک پیراهن نخی بلند با مانتو می‌توانید به جای کلافه‌شدن از گرما، حس راحتی و خنکی را تجربه کنید.
پیراهن نخی بلند تابستانی

انواع پیراهن نخی بلند تابستانی با خنکی، راحتی و رنگ‌های متنوع و طرح‌های زیبا جذابیت دیگری برای خانم‌ها دارند. به همین بهانه، در این مطلب انواع پیراهن نخی تابستانی زنانه را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها در خانه، خیابان یا مهمانی‌ها به تن کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انواع پیراهن‌های نخی تابستانی

  • پیراهن نخی بلند تابستانی دخترانه

پیراهن نخی بلند تابستانی

می‌توان پیراهن‌های نخی بلند تابستانی را بسته به شکل و جنسی که دارند در هرجایی به تن کرد. پیراهن نخی بلند تابستانی که می‌تواند دخترانه و شاد یا زنانه و متین باشد، مثل آچار فرانسه‌ای در کمد لباس شما در فصل گرم سال بکار می‌آید.

  • پیراهن نخی کوتاه تابستانی

پیراهن‌های نخی کوتاه

پیراهن‌های نخی کوتاه تابستانی را گرچه نمی‌توان در هر مکانی به تن کرد، اما آن‌ها هم با برش‌های خاص و متنوع، دوخت‌های جذاب و وسوسه‌کننده و رنگ‌ها و طرح‌های بی‌شمارشان، قلب هر خانمی را می‌ربایند.

  • انواع مدل‌های پیراهن نخی گلدار

پارچه‌های گلدار

طرح‌ها هم در جذابیت این نوع پوشش خاص و زیبا تاثیر زیادی دارند. بدون شک یکی از پرطرفدارترین طرح‌ها برای فصول گرم، پارچه‌های گلدار هستند.

  • مدل پیراهن نخی گلدار بندری

پیراهن‌های زنانه سنتی

در بین انواع مدل‌های پیراهن نخی گلدار، پیراهن‌های بندری شور و حال دیگری دارند. این نوع پیراهن‌های زنانه سنتی مردم جنوب ایران، معمولا بلند و گشاد هستند و با زیبایی بی‌نظیرشان چشم‌ها را خیره می‌کنند.

  • مدل پیراهن نخی گلدار کوتاه

پیراهن نخی گلدار کوتاه

این نوع از پیراهن‌های نخی زنانه جزو جذاب‌ترین و زیباترین لباس‌های زنانه به شمار می‌آیند. برش این مدل پیراهن نخی گلدار کوتاه، به دلیل جنس نخی و استایل اسپرت و غیر رسمی، برای میهمانی‌ها مناسب نیست. در مقابل، اگر به لباس‌های گلدار برای پیراهن‌ مجلسی علاقه داشته باشید، می‌توانید از لباس‌های شب گلدار که جنسی مثل کرپ دارند استفاده کنید.

  • پیراهن نخی چین دار، انتخابی برای استایل روزمره

پیراهن نخی چین دار

پیراهن‌های نخی چین دار حالتی کلاسیک و هنری به استایل شما می‌بخشند و از آن دسته لباس‌هایی به حساب می‌آیند که می‌توانید بیرون از خانه نیز آن‌ها را بپوشید. بهتر است که این مدل پیراهن را با شال بلند و کفش تخت ست کنید.

  • پیراهن نخی خانگی بلند

پیراهن نخی خانگی

پیراهن‌های نخی خانگی بیش از هر نوع دیگری در میان خانم‌ها طرفدار دارند. این نوع لباس که خنک و سبک است، بدون شک در فصل گرم سال اولین انتخاب هر بانوی ایرانی است.

  • ترکیب ایده‌آل پیراهن نخی با مانتو

پیراهن نخی با مانتو

پوشیدن یک پیراهن بلند نخی راحت زنانه با مانتو می‌تواند استایل شما را خاص و زیبا کند و در عین حال بسیار شیک و منحصر به فرد هم باشد. پس در طی تابستان این استایل فوق‌العاده را فراموش نکنید!

  • چند پیراهن نخی شیک زنانه

پیراهن نخی زنانه مجلسی

یکی از نکات مهم و مثبت طرح‌های مختلف پیراهن‌های نخی این است که دست شما را برای داشتن تیپ‌های مختلف و زیبا کاملا باز می‌گذارد. ضمن این که این نوع لباس سایزبندی متنوعی دارد و انواع پیراهن نخی زنانه سایز بزرگ را هم می‌توان به سادگی و بدون نگرانی از مسئله سایز تهیه و استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مدل‌های جذاب پیراهن ساحلی برای سفرهای تابستان را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…